Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 260E, 1989 - Jorgen - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: W124 260E, 1989 - Jorgen (/showthread.php?tid=43967)

Lehed: 1 2 3


W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 09-10-2016

Kuu tagasi sai kutsikas müüdud, nüüdseks sobiv W124 üles leitud.

Mark: Mercedes-Benz 260E
Väljalaskeaasta: 10/1989
Läbisõit:301 t+
Mootor: 2.6 R6, 118kW
Muud tehn. andmed:
Värvus: Smoke Silver 702
Lisavarustus: 2x el. aknad, 1x el. küljepeegel, konditsioneer, püsikiirushoidja, nahksisu

Auto pärit Taanist, toodud eelmine aasta. Kere on oma vanuse kohta hea, õlitatud Taanis ning roostet esineb väga väikesel määral. Muidu sisu roheline, kuid keegi on kunagi beežid nahkistmed sisse pannud. Sellega seoses tahaks tulevikus terve sisu heledaks muuta ja vaja ka peatoed üle nahatada. Püsikiirushoidja ja konditsioneer hetkel ei tööta, leian ka ajapikku sellele lahenduse. Samuti võtab kütust liiga palju (keskmiselt 13.5L/100km), sellele lahendus leida. Talvel autoga sõita ei plaani. Eelmisest autost jäid alles ka 3-osalised BBS RF 17x9/10 veljed mis suvel alla lähevad.
Hetkel palju teinud pole, eemaldasin kärukonksu, lisasin puuduva võre märgi (A-osa) ja sinine automaatkasti käiguvaliku paneeli valgus asendatud valgega.

[Pilt: MiBakZU.jpg]
[Pilt: MJv1gT5.jpg]
[Pilt: sYCEaBJ.jpg]
[Pilt: t18UuHW.jpg]
[Pilt: LSJaEtb.jpg]
[Pilt: BIdMrnA.jpg]


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - Mike22 - 09-10-2016

Lahe retrokas, heleda värvi w124 alati meeldinud. 3-osaliste BBS-ga tuleb väga ilus. Kust sa need lühikesed numbrid võtad? Kas auto omanikuvahetusel saab neid küsida? 13.5L on okei kulu, nende vanade mootoritega ja atm kastidega 15L sajale on normaalne, nii R4, kui ka R6 võtavad samapalju kütust. Enda 260E ei ole veel mõõtnud, aga 2.3 97kw 13-15 sajale oli täitsa okei Smile Vähem nagu ei saa, eriti kui plaanid laiad veljed alla panna Smile
Jälgin teemat huviga, ehk annab ka motivatsiooni enda 260E korda teha Smile


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - kaupo51 - 09-10-2016

Kütusekulust.
Enda W124 300E (M103, 132 kw) automaat võtab suvel maanteel 9,5-10 l/100 km (kiirus 90-110 km/h). Rehvid 195/65R15 valuvelgedel.
Eraldi linnakulu pole mõõtnud, aga vast ta sinna 12-13 kanti vast jääb.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - Werewolf - 09-10-2016

Ootame huviga BBS-idega pilte.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 09-10-2016

(09-10-2016, 05:14 PM)Mike22 Kirjutas: Lahe retrokas, heleda värvi w124 alati meeldinud. 3-osaliste BBS-ga tuleb väga ilus. Kust sa need lühikesed numbrid võtad? Kas auto omanikuvahetusel saab neid küsida? 13.5L on okei kulu, nende vanade mootoritega ja atm kastidega 15L sajale on normaalne, nii R4, kui ka R6 võtavad samapalju kütust. Enda 260E ei ole veel mõõtnud, aga 2.3 97kw 13-15 sajale oli täitsa okei Smile Vähem nagu ei saa, eriti kui plaanid laiad veljed alla panna Smile
Jälgin teemat huviga, ehk annab ka motivatsiooni enda 260E korda teha Smile
Unustasin täpsustada, 13.5/100km tuli ~270km peale millest 250 oli kindlasti maantee. Linnas see 12-13L on täiesti oodatav, kuid maanteel võiks ikkagi 9-10 kanti jääda.
Numbri saab lihtsalt, kirjutad blanketile et soovid numbrit vähendatud formaadis ja igaksjuhuks mainin alati ARK'i töötajale ka. Kõikidel enda autodel olnud nn "USA" number, ennekõike minimalistlikuma välimuse pärast ja samuti, et Euroopa autode USA versioonid on alati minu jaoks huvitavad tundunud. Piltidelt ka hetkel näha, et alumine luugiliist eemaldatud - ajutine mure, pean leidma numbri kinnitamiseks natuke parema variandi, sest too number on kõrgem kui tavaline ja jäi istuma liistu peale ning kahepoolne teip seda nii hästi kinni siis ei hoidnud.
(09-10-2016, 06:27 PM)Werewolf Kirjutas: Ootame huviga BBS-idega pilte.
BBSidega pilte saab alles kevadel, vaja ka velgedega see aasta rohkem tegeleda. Kaks hooaega sai pruunide keskosadega sõidetud, uus kerevärv vajab aga natuke tagasihoidlikumat värvi ja samuti saavad randid värskema ilme. Sealhulgas on ära tellitud ka uued roostevabast poldid, kuna BBS originaalpoldid ei kannata ilma kaitsekihita mingit kriitikat - terve see suvi olid W201 all poldid kahjuks roostesed.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - ktmduke - 09-10-2016

passis omanik oled siis saab vahetada pikad numbrid lühikeste vastu arkis.
Maksab sama palju kui ümbervormistamine. Vanad nrid peab arki kaasa võtma.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 10-10-2016

Nagu teema esimeses postis mainisin, sai nädalavahetusel kärukonks eemaldatud. Visuaalselt ta mulle ei meeldi ja praktiliselt ei näe ma selle jaoks kasutust. Auto on toodud eelmine aasta Taanist ning väidetavalt jutu järgi seisnud seal garaažis 7 aastat. Juttu väga uskuda ei taha, kuid kärukonksu eemaldamisel polstreid maha võttes ja stange lahti keerates võib juttu isegi tõena võtta, igaltpoolt on kere korralikult õlitatud, mida tõestab ka kleeps tagaaknal 2010. aasta kuupäevaga. Kõik poldid ja mutrid tulid lahti nagu uued, üle veerand sajandi vana auto puhul väga tervitatav vaatepilt.

[Pilt: W8tEXDl.jpg]

Oranž suund on küll minu lemmik, siis W124 puhul saab USA tüüpi suunatulesid katsetada. Imiteerib siis 1993-1995a mudelite suunatulesid. Ideaalis võiks olla ka PFL suunatuled USA versioonilt, sest need on kollakamad ja meeldivad värvilt rohkem kui Euroopa mudelite omad. Katsetus ise lihtne, ostetud sai rulli klaaskile ja vastav jupp välja lõigatud ning kleebitud. Tõenäoliselt teen uuesti, et riba natuke laiem oleks ja tulekuju järgi paremini istuks. Pildilt näha ka nutuses seisus stangeplastik, saab varsti uue värvikihi ja värskema olemuse, samuti ka iluvõres halliks muutunud plastik.

[Pilt: 6MKI7kI.jpg]


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - hents99 - 10-10-2016

Esistangele lühikse numbri jaoks plastik - A124 885 0823.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - Werewolf - 10-10-2016

(10-10-2016, 02:36 PM)hents99 Kirjutas: Esistangele lühikse numbri jaoks plastik - A124 885 0823.

Jah, USA turu autodel kasutati sellist lisatükki, et number viisakalt sobix:

http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-W124-S124-FRONT-BUMPER-LICENSE-PLATE-MOULDING-E320-300TE-300E-400E-300D-/232100921783

Siin on näha antud tükk stange küljes:

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Front-Bumper-Assembly-W124-86-93-/282175314513


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 11-10-2016

(10-10-2016, 10:21 PM)Werewolf Kirjutas:
(10-10-2016, 02:36 PM)hents99 Kirjutas: Esistangele lühikse numbri jaoks plastik - A124 885 0823.

Jah, USA turu autodel kasutati sellist lisatükki, et number viisakalt sobix:

http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-W124-S124-FRONT-BUMPER-LICENSE-PLATE-MOULDING-E320-300TE-300E-400E-300D-/232100921783

Siin on näha antud tükk stange küljes:

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Front-Bumper-Assembly-W124-86-93-/282175314513
Olen täitsa teadlik selle jupi olemasolust nagu ka tagapaneeli omast ning muudest USA turu eripärasustest. Hind esimesena antud lingil on päris hea, kahju et saatmine nii palju maksab. Seega vaatan, kindlasti tahaks kitsaks plastiku teha, kuid vaatan kas ostan õige jupi või teen ise liistu kitsamaks.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - hents99 - 11-10-2016

Ma ostsin paar kuud tagasi selle osa ca 30€ eest. A-osa.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 11-10-2016

(11-10-2016, 12:33 PM)hents99 Kirjutas: Ma ostsin paar kuud tagasi selle osa ca 30€ eest. A-osa.
Kas seda saab Silberautost veel tellida? Kui ei saa, siis oleksin tänulik igasugu muu info eest kust sellise hinnaga osta saaks.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - Taffinaff - 11-10-2016

Esinduses see kood A1248850823 täitsa tellitav, Saksa tellimus.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - Johannes. - 15-10-2016

Peab selle Tallinna tuleku ikka plaani võtma. Pole kahtlustki, et sellest samasugune pilgupüüdja saab nagu eelmisest, väga kift! Kuidas minek tundub eelmisega võrreldes?


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 16-10-2016

(15-10-2016, 09:55 PM)Johannes. Kirjutas: Peab selle Tallinna tuleku ikka plaani võtma. Pole kahtlustki, et sellest samasugune pilgupüüdja saab nagu eelmisest, väga kift! Kuidas minek tundub eelmisega võrreldes?
Juba R6 hääl on see mis selle mootori kordades paremaks teeb ja minekut on 0-100 andmete järgi 3s jagu rohkem.

Nädalavahetusel sai natuke tehtud, iluvõre sai värskema ilme koos kojamehe varre ja juurdekäivate plastikutega. Samuti tekkis probleem, et 2 ööd järjest tõmbas aku tühjaks. Hakkasin eemaldama kärukonksu juhtmestikku, mis lõppes pool päeva juhtmete otsimise ja leidmisega. Sellega seoses sai välja visatud veel vanad RCA kaablid, võimukaablid ja muu ebavajalik. Juhtmeid kokku ligi 20m ulatuses.
Testiks sai üks suunatuli ka USA 1993-1995a mudeli järgi kiletatud, tõenäoliselt vaja üks paar veel juurde osta et täielikult ka ära kiletada. Euroopa oranž on minu jaoks liiga tume. Positiivne asi on see, et põhi on alt korralik, auke roostet pole. Küll aga on suurpuhastus vaja kevadel teha.

[Pilt: RS8Lb6U.jpg]
[Pilt: 1HS9yt0.jpg]




RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - arcar - 16-10-2016

Tundub,et see on minu toodud auto ,sai neid kaks ostetud ,must E260 mis siiani minu käes ja see šampanja kuldne.Tundus tuttav just sisu pärast.Hea auto Thumbsup Mootor veits ujus sellel kuldsel ja salongi radikas sai vahetatud ning ühele tuttavale maha müüdud !
1989 Mercedes 260 E 124 - 85/92
2.6, 4d, Auto, Petrol, 160 HP, 118 kW, 5 Seats
1989 Mercedes 260 E 124 - 85/92
Registered: (Month/Year)
10/1989
Mileage:
km 292,958
Colour:
Champagne Metallic
Chassis number:
WDB1240261B10****
Interior colour:
Grey - light
Registration number:
ZM*****
Unregistered:
Yes, unregistered
Keys:
2
COMMENTS FROM SELLER
Only Export / Nur Eksport (Kann nicht fahren)
MAINTENANCE
Service book:
• No, there is no service book available
Equipment
A/C
Armlæn mellem forsæder
CD Player
Central Doorlock
Front Electric Windows
Cruise Control
Fixed Tow Bar
Fog Lights
H-sidespejl el-just
Leather seats
Damages
No. Location Type Severity Insurance status


1 Andet, Kan ikke prøvekøres. Er ikke prøvekørt. N/A -



2 Motor, Defekt Defekt. N/A -



3 V. Dørpanel, Indvendigt Wear and tear Need replacement -



4 R. Door Panel, Inside Wear and tear Need replacement -



5 L. Front Wing Rusty Repair/Spray paint -



6 L. Rear Wing Rep Defect Repair/Spray paint -



7 Rear Hood Scratch Repair/Spray paint -



8 Rear Hood Rusty Repair/Spray paint -



9 R. Rear Wing Rusty Repair/Spray paint -



10 R. Front Wing Rusty Repair/Spray paint -



11 Front Bumper Crackled Repair/Spray paint -



12 Hood Stone Chips Repair/Spray paint -



13 Rear Bumper Scratch Minor preparation needed -



14 R. Rear Door Scratch Minor preparation needed -



15 R. Rear Door Rusty Minor preparation needed -



16 Instrument panel, Center Console Wear and tear Minor preparation needed -



17 Instrument panel, Center Console Crackled Minor preparation needed -



18 Instrumentbord, Rat Wear and tear Minor preparation needed -



19 Drivers Seat Wear and tear Minor preparation needed -



20 Drivers Seat Discoloration Minor preparation needed -



21 Drivers Seat Crackled Minor preparation needed -



22 Passenger Seat Wear and tear Minor preparation needed -



23 Passenger Seat Crackled Minor preparation needed -



24 Rear Seat Wear and tear Minor preparation needed -



25 Rear Seat Crackled Minor preparation needed -

TYRES
Tyres fitted: Summer tyres (all-weather tyres)
• 18" Aluminium wheels
• Front tyres, Less than 3mm tread
• Rear tyres, Less than 3mm tread

Extra tyres: Summer tyres (all-weather tyres)
• 15" Aluminium wheels
• Front tyres, Less than 3mm tread
• Rear tyres, Less than 3mm tread
Condition and appearance
Condition report
PICTURES Click on a picture to see the full size version

LOCATION SELLER
Denmark
København



RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 17-10-2016

Tänud selle info eest, salvestasin huvi mõttes ka ära.
Tundub, et kärukonksu juhtmestiku eemaldamine kaotas aku tühjaks minemise probleemi. Nüüd ajaga paar küsimust ka tekkinud, loodetavasti on targemaid kes vastata oskavad.

Autol hetkel peal 100mAh aku, mis on üldse soovitatav või tehase poolt määratud aku suurus? Kas on mõistlik väiksema vastu vahetada või on 100mAh kasutamine konkreetse auto puhul probleemivaba?

Kas kõik W124 keskkonsooli puit on omavahel vahetatav? Võibolla tulevikus soov asendada see puit. http://www.w124performance.com/images/W124_stuff/limo_woods.jpg Hetkel parempoolne ja peaks olema Zebrano nimeks ning soov vahetada vasakpoolse vastu - oskab keegi selle nn ametliku nime öelda?

Kas facelifti ja pre-facelifti esistange plastik on samasugune? Küsin, sest W201 oli PFL ja FL see erinev.

Mis kõrge kütusekulu puhul esmalt vaadata? Nädalavahetusega jõudsin ainult õhufiltrit kontrollida. Küttesegu tundub rikas olevat, sest taga on kütuse lõhna rohkem kui peaks. Peaks kontrollima ka lambdat, pihusteid?

Kindlasti on veel küsimusi, kuid hetkel rohkem ei meenu.





RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - Sm. Västrik - 17-10-2016

Tere, üritan mõnele püstitatud küsimusele vastata.

1. Akuküsimus
100 Ah on selle auto jaoks optimaalne ja täpselt paras.

2. Puiduküsimused
2.1. Kas kõik W124 keskkonsooli puit on omavahel vahetatav? Jah, kõik facelift puit on zebrano ja pähklipuidu vahel vabalt vahetatav kui nuppude augud samad on (soojenduse ümbrus + käigukangiümbrus + el.istmete olemasolul nende nupud).
2.2. Mis puiduga on tumepruuni näol tegu?
W124 autodel oli kolme sorti puitu ehk:
triibuline = zebrano,
pähklipuit = saksa keeles nt Wurzelnuss või Wurzelholz ehk see, mida Sina sooviksid ja
musta tooni = saksa keeles Vogelauge ehk ma ei teagi - linnusilm või midagi sellist, mis on vist puidu poolest vaher. Seda viimast Sa vaevalt osta tahad, sest seda pandi 500E Limited autodele ja seega teda väga ei vedele.

3. Kas facelifti ja pre-facelifti esistange plastik on samasugune?
Ei usu, sest kroomliistude kinnitamiseks peaksid facelift stange ülaservas augud olema kui mu mälu ei peta.

4. Mis kõrge kütusekulu puhul esmalt vaadata?
Ei oska öelda. Kui bensuhais taga on, siis ilmselt midagi kahtlast toimumas ja seega tasub targemaid inimesi otsida. Muidu ütleme nii, et Sa oled väga väga kõva ökosõitja sell kui linnas 260 E autoga alla 15 liitri ja maanteel automaadiga alla 10 l sajale välja tuled. Puhas maanteesõit 13 tundub seega õige pisut palju küll.

Parimate soovidega,

Tauno


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - v6sa - 18-10-2016

(17-10-2016, 07:44 PM)JorgenP Kirjutas: ...
Autol hetkel peal 100mAh aku, mis on üldse soovitatav või tehase poolt määratud aku suurus? Kas on mõistlik väiksema vastu vahetada või on 100mAh kasutamine konkreetse auto puhul probleemivaba?
...

Ma eeldan, et see mAh on kirjaviga, sest 100 m(illi)ampertundi on vaid 0,1 Ah ja selle peale ilmselt starter teeb vaid kääks. Keskmine laetav AA-mõõdus aku on lahja 2 Ah.

"Sajane" on igast asendist piisav. Kuigi ma ei kujuta ette, milleks selle olematu mootorimahuga lahustipõletile säärast vooluvaru vaja on. Aga rohkem on uhkem ja kestab piina kauem. Kui rahakott kannatab, siis igal juhul, edasi!

Kütusekulu suhtes öeldi oluline juba ära: tänapäeva mõistes ökonoomne see auto ei ole. Aga teistkümmend sajale maanteel on paljuvõitu. Harva on vaid üks viga - lahkamine saab olema pikk ja piinarikas.

Alusta küünladest: mis värvi need on ja kas kõik on ühesugused. Grupipilt aitab paljuWink

Ning kontrolli vaba veeremist:vaid üks kergelt soojenev pidur paneb rahulikult paar liitrit sajale peale, kui takka anda.


RE: W124 260E, 1989 - Jorgen - JorgenP - 18-10-2016

(18-10-2016, 10:20 AM)v6sa Kirjutas:
(17-10-2016, 07:44 PM)JorgenP Kirjutas: ...
Autol hetkel peal 100mAh aku, mis on üldse soovitatav või tehase poolt määratud aku suurus? Kas on mõistlik väiksema vastu vahetada või on 100mAh kasutamine konkreetse auto puhul probleemivaba?
...

Ma eeldan, et see mAh on kirjaviga, sest 100 m(illi)ampertundi on vaid 0,1 Ah ja selle peale ilmselt starter teeb vaid kääks. Keskmine laetav AA-mõõdus aku on lahja 2 Ah.

"Sajane" on igast asendist piisav. Kuigi ma ei kujuta ette, milleks selle olematu mootorimahuga lahustipõletile säärast vooluvaru vaja on. Aga rohkem on uhkem ja kestab piina kauem. Kui rahakott kannatab, siis igal juhul, edasi!

Kütusekulu suhtes öeldi oluline juba ära: tänapäeva mõistes ökonoomne see auto ei ole. Aga teistkümmend sajale maanteel on paljuvõitu. Harva on vaid üks viga - lahkamine saab olema pikk ja piinarikas.

Alusta küünladest: mis värvi need on ja kas kõik on ühesugused. Grupipilt aitab paljuWink

Ning kontrolli vaba veeremist:vaid üks kergelt soojenev pidur paneb rahulikult paar liitrit sajale peale, kui takka anda.
On tõesti kirjaviga, ei tea miks selle mAh enda aruga kirjutasin. Igaljuhul selge, kartsin et 100 jääb paljuks, netist uurisin et enamustel 70-80.

Küttekulu poolest ökonoomset autot ei oodanudki, kuid sprintmonitori ja tehaseandmete järgi kulub seda kütust natuke palju. Aga kuna on tegemist suveautoga, siis ei ole hetkel väga muret. Tõenäoliselt tuleb enamus sõlmed läbi vaadata, et aru saada kus see peamine viga pesitseb.

Tänud ka Taunole!