Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Head ja vead R320 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Head ja vead R320 (/showthread.php?tid=43253)



Head ja vead R320 - javi275 - 28-07-2016

Tere

Hetkel plaan soetada
http://www.auto24.ee/used/2305501

Mida peaks jälgima sellise isendi kohapealt
pole varem MB omand



RE: Head ja vead R320 - nostromo - 29-07-2016

Ostueelne kontroll kindlasti:

Hort Auto
Silberauto
Lesven

Iseasi kas peale R-seeria tuleb veel midagi kõne alla kuna IMHO tegemist vist kõige inetuma MB-ga läbi ajalooRetard


RE: Head ja vead R320 - v6sa - 29-07-2016

(28-07-2016, 08:24 PM)javi275 Kirjutas: Tere

Hetkel plaan soetada
http://www.auto24.ee/used/2305501

Mida peaks jälgima sellise isendi kohapealt
pole varem MB omand

Iga MB ja eriti kehtib see R-klassi puhul, peab endalt küsima, miks ta on seda soetamas. MB ei ole "normaalne" auto. R-klass ei ole "normaalne" mahtuniversaal, kuigi sellena seda müüakse.

Auto on SUUR. 6-kohalisena on see täiesti mugav liikur, kui pakiruumi vaja pole. Kuigi turundus on kõvasti püüdnud, on tegu siiski tõupuhta mersuga juhi jaoks. Pereautoks kallivõitu pidada. Raudvara kestab, elektripoolel võib üllatusi tulla. Hinnalisi sääraseid.

Ega koha peal ei saa muud teha, kui KÕIK nupud läbi katsuda ja kontrollida KÕIGI võtmete toimimist. Märgutuled peavad toimima ootuspäraselt. Väga kasulik oleks enne ostmaminemist võtta aega ja veeta pool tunnikest mõne R-omanikuga "tagumikudüno" kalibreerimiseks. Siis selgub ka see, kuivõrd MB lahendused on ego- ja tagumikkumööda. Kui kombikang ikka ei meeldi või istmed on liig apehmed, siis tulebki võtta mõni Siiami kolmikutest või ida imedest.


RE: Head ja vead R320 - R129 - 29-07-2016

Nõrgad kohad:
mootori tihendid - lekkimised
turbi geomeetria juhtimine
Airmatic
Diferentsiaalid ja vahekast


Minu arvates suurim puudus on, et teatud kered on lühikesed Smile - ka see konkreetne mudel.


RE: Head ja vead R320 - MB Shop - 30-07-2016

Mugav sõita, tülikas pidada. Elektrivead, kuluvad mootoriketid. Veermik ühtib GL ja ML-klassiga. Osad laias laastus 2-3 korda kallimad kui C või E.

Ühesõnaga sellel on oma põhjus, miks R on kõige suurema hinnalangusega Mercedes-Benz kasutatud autode turul.

R tootmine lõpetati vähese nõudluse tõttu, järeltulevat mudelit ei olevat plaanis. Seega läheb R ajalukku kui MB läbikukkunud ja edutu mudel, samas kategoorias kui Vaneo ja W168


RE: Head ja vead R320 - MB Shop - 30-07-2016

(30-07-2016, 01:30 PM)onu_siim Kirjutas: Seltsimees ehk täpsustad, millisel mootoril ketid massiliselt kuluvad?

Võin täpsustada küll. Mootorid kuni seerianumber 2729..30 468993 ning kuni 2739..30 088611 mida pandi ka R mudelile. Esimese postituse sõiduk on sellest murest vaba, kuid siiski kaugel murevabast sõidukist.






RE: Head ja vead R320 - MB Shop - 30-07-2016

Teame Eusa_angel Kuid balansvõlli kulumine põhjustab keti venimise, kehvemal juhul kett puruneb ning kolvid ja klapid ütlevad üksteisele tere. Statistikat vist tehtud ei ole selle sageduse kohta, kuid praeguse seisuga on 22 balansvõlli Poola MB laos riiulil, ehk see annab natuke aimu sagedusest.




RE: Head ja vead R320 - arcar - 31-07-2016

Minu arust enamusel 3.0 mootorite ketid käivitumisel klõbisevad,millele rohkem ,millel vähem,olen ka vaikseid kuulnud aga sellest ,et kett katki läheks kuulen esmakpordeselt,hea teada kuna enda S-il ka väike klõbin käib vahest kuid mitte iga kord käivaitades läbi.Ja samas mul pakkuda üks klõbiseva ketiga R http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=42986 kui huvi teema algatajal.hind on muidugi kolmandiku jagu väiksem kui lingil pakutud autol ! Remondi fondi peaks veel ülegi jääma Big Grin Tegelikult on seal autot küll,välimus jätab veits soovida kriimude ja kraamude näol !



RE: Head ja vead R320 - R129 - 01-08-2016

Paljuräägitub balanseerimisvõlli hammasratas peaks siiski probleemne olema mootoril M272 mitte M646! Ehk siis murelapsed on V6 bensiini mitte diiselmootorid.


RE: Head ja vead R320 - R129 - 05-08-2016

(01-08-2016, 10:08 PM)onu_siim Kirjutas: Lugupeetav R129 pidas ehk silmas OM642-e?
Trükiviga tõesti, pidasin silmas V6 diisel 642.



RE: Head ja vead R320 - andrjuha84 - 05-08-2016

Oman ka R-klassi kevadest satti, ei kurda... Suur, mahukas, kuid nõustun Taaviga kui pole vaja bagaznikus ruumi sõites 6-sti. Samas kui isted kokku panna siis ikka ruumi jagub igasuguse asja jaoks. Maitse asi aga kindlasti soovitan Long versiooni kuna lühikesel kerel väga palju kohta ei ole tagaistmel, antud mudelil täis nahk salongis on ka plussiks, suht kiiresti kulub see kust alkantara sisu mida omavad 8 10st autost(kindlasti kõik sultub omanikust). Ka kindlasti max info auto kohta Silberist või muust (tsekid, korrekselt täidetud hooldus raamat ja n.e.) teeb pildi selgeks.
Aga ilma ostueelse kontrolli ei tasu ühtegi isendit vaadata.


RE: Head ja vead R320 - javi275 - 09-08-2016

Tere

Tänud kes võtsid vaevaks
Käisin lesvenis ostueelses kontrollis,
õlijahutsus migid tihendid, pihusti seibid, küünlarelee,1 küünal, 4 konti , esimesed õõtsapuksid, ja juhi peegel ei paki kokku ilusti
õhkpadjad taga just vahetatud ja näha et ees alles vahetatud
keritud 218 kopikaga tegelt kuulutusel 184

ja lõpuks eelnimetatule
müügi kuulutuses
Mercedes-Benz R 320 4-Matic 3.0 CDI 165kW
aga tegelikult R280 140kw

(28-07-2016, 08:24 PM)javi275 Kirjutas: Tere

Hetkel plaan soetada
http://www.auto24.ee/used/2305501

Mida peaks jälgima sellise isendi kohapealt
pole varem MB omand