Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w201 1989.a - Rainiskoop - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: w201 1989.a - Rainiskoop (/showthread.php?tid=42643)

Lehed: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16


w201 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 16-05-2016

Tervist, olen pikka aega mõelnud juba siia teema teha, aga kuna pole väga aega olnud sellega tegeleda ja nüüd olen juba rohkem kui kindel, et auto jääb endale
auto on olnud meie pere käes rohkem kui 6 aastat, kuna ise olen alles kooli lõpetanud siis pole väga võimalust olnud autot ehitada, sai alles talvel soetatud vanema venna käest kes lasi auto käest ära, investeeris 1a peale 15€ autopeale,
kahju hakkas seda autot vaadates puu all seismas lehti püüdmas, seega sai soetatud endale nn projekti autoks kui ka igapäeva autoks millega oleks hea sõita

Mark:Mercedes Benz
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: 298900
Mootor: 2.0 75kw Bensiin
Värvus: Hõbe
Lisavarustus: el peeglid, tagaklaasi soojendus, istmesoojendused(paigaldamata)
Vead: vasak esimene rattalaager, parem šarniir, väsinud vedrustus, mootor tõrgub, käigukastil käike alles ainult 3 (2,3,4 käik), differ undab, esiklaasis mõra, tagaluuk teist värvi
Plaanid:
teostada mootori vahetus diisliks, jäigem vedrustus paigaldada, keretööd, esiklaasi vahetus, sillakuluosade vahetus,



RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 17-05-2016

[Pilt: 12976758_1006639109448601_187917667625048889_o.jpg]



Laen natukene pilte üles, kindlasti mõni tunneb ära selle pilli.
[img][Pilt: 12764905_979116808867498_8831617400297108436_o.jpg.html][/img]
[Pilt: 13094376_1014775875301591_1325641007068599977_n.jpg]
[Pilt: 12036489_1025937217518790_7873248381046936078_n.jpg]

see nädal sai siis toodud doonor endale
pm tõin selle doonori, käigkasti ja diffri pärast aga tuli välja et saan seal natukene asju veel, võtan osadeks ära ja edasi emexi.
[Pilt: 13235948_1027224134056765_816280558_n.jpg]

prooviks sa ka korra kokku pandud mootor koos kastiga(OM601)


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - 124STD - 17-05-2016

Kas paned neljakäigulise kasti alla? Kas mootori ostsid ka siit forumist?


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 17-05-2016

(17-05-2016, 03:03 PM)124STD Kirjutas: Kas paned neljakäigulise kasti alla? Kas mootori ostsid ka siit forumist?

Ajutiselt läheb alla jah neljakäiguline kunagi tulevikus otsida siia OM606 ja mingi vastupidavam käigukast, kuid alustuseks sobib ka see OM601 et ilusti arvele saada, mootori ostsin Auto24.ee võibolla inimene käib siin foorumis ja tunneb ära siis võib endast märku anda.
mootori oli müüja ülemuse oma millega oli matsu pandud kuid hästi hoitud, lekkevaba
Äkki keegi oskab soovitada millega saaks kolle korralikuks teha, millega soovitatav värvida, olen kuulnud et värvitakse tšinkvärviga



RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - 124STD - 17-05-2016

Om606 läheb väga kitsaks kapotti all, kuna kutsika mootori ruum tunduvalt väiksem kui 124ja oma. Minu arust oli väga hea lahendus kus 2.2 mootorile pandi om606 plunserid, lühendatud sisse ja väljalaske kollektor koos turboga. 127 kw saadi sellest kätte. Kutsika jaoks on see juba väga hea. mootor on kompaktne ja kättesaadavatest juppidest kokku pandud mis ei maksa palju. OM606 vahele pannes peaksid mootorile panema om603 küttepumba, kui selle kuskilt leiad siis peaks 250 eur vähemalt välja käima.


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - berg - 17-05-2016

Kui komplektseks see doonor jääb, enne rauda minemist?


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 17-05-2016

(17-05-2016, 03:37 PM)124STD Kirjutas: Om606 läheb väga kitsaks kapotti all, kuna kutsika mootori ruum tunduvalt väiksem kui 124ja oma. Minu arust oli väga hea lahendus kus 2.2 mootorile pandi om606 plunserid, lühendatud sisse ja väljalaske kollektor koos turboga. 127 kw saadi sellest kätte. Kutsika jaoks on see juba väga hea. mootor on kompaktne ja kättesaadavatest juppidest kokku pandud mis ei maksa palju. OM606 vahele pannes peaksid mootorile panema om603 küttepumba, kui selle kuskilt leiad siis peaks 250 eur vähemalt välja käima.

Jah, tean seda mootorit, see on ka võimalus eks neid mõtteid tuleb veel niikuinii
võiolla teengi sama mootori, kahjuks ei tea OM606 ja kutsika klappivust aga tänud nõuande eest Smile


(17-05-2016, 06:46 PM)berg Kirjutas: Kui komplektseks see doonor jääb, enne rauda minemist?

plaanis viia ainult kere emexi, sillad asjad alt ära või kui keegi tahab endale koos sildadega siis on võimalus, roolikarp ja asjad jäävad külge, vedrustus läheb maha,armatuur jääb sisse koos vajalikuga roolil on üleminek sportroolile olemas




RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 21-05-2016

[Pilt: 13281983_1030021663777012_95641812_n.jpg]

täna oli siis see päev kus sai ära vahetatud tagumised vedrud ja üks vasak ülemine õõts mis jäi talvest vahetamata, plaan on siis selline järgmisel nädalavahetusel kui garaaži saan hakkan teostama vaikselt mootori vahetust

Äkki keegi oskab öelda kuidas saaks torud ja paagi tühjaks bensiinist
kas mõistlikum oleks korra paak maha võtta ja leotus ainega puhtaks teha?


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - 124STD - 22-05-2016

Mille jaoks leotus ainet? Kallad paagi tühjaks, paar liitrit diislit sisse, loputad läbi ja paned paagi tagasi. Mina soovitaks paagisisese sõela ära võtta ja panna kapotti ala lisa filter( kahe eurone diisli filter) neid palju lihtsam vahetada kui paagi sisest puhastada.


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 22-05-2016

(22-05-2016, 01:35 AM)124STD Kirjutas: Mille jaoks leotus ainet? Kallad paagi tühjaks, paar liitrit diislit sisse, loputad läbi ja paned paagi tagasi. Mina soovitaks paagisisese sõela ära võtta ja panna kapotti ala lisa filter( kahe eurone diisli filter) neid palju lihtsam vahetada kui paagi sisest puhastada.

kusjuures see on väga hea mõte, pole varem olnud kogemusi bensukast teha diislit
seega kõik nõuanded on tere tulnud äkki jäävad ära mõned eksimusedThumbsupThumbsup






RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - TonyT - 22-05-2016

Paagi tankimise avas pead diisli püstolile ruumi ka tegema. Diisli tankuri toru on suurema läbimõõduga kui bensiini oma!


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 22-05-2016

(22-05-2016, 09:18 AM)TonyT Kirjutas: Paagi tankimise avas pead diisli püstolile ruumi ka tegema. Diisli tankuri toru on suurema läbimõõduga kui bensiini oma!

Vaatan äkki leian diisli oma üldse, praegu see bensiini oma läheb ka nii halvasti sisse.




RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 22-05-2016

Täna proovin veel käigukasti pealt puhtaks teha et endal oleks hea alla panna, ning mingipäev peab võtma korra uuesti vedrud alt ära ja lühemaks lõikama, tiiva ja rehvi vahe on ca 10 cm


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 24-05-2016

[Pilt: 13282271_1031629170282928_1929463596_n.jpg]
täna siis sai natukene lammutatud ja vahetatud asju
tahavaatepeegel, pirnid mis olid ära kustunud, ning paar nuppu sai ka värskendust


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 25-05-2016

Uhh täna sai siis veel tehtud korda juhiukse kesklukk, ainukene asi on nüüd et vaakumpump ei jõua tõmmata uksi lukki ja susisema jääb kuskilt saab õhku vahele aga ei jõudnud enam otsida kust seda õhku vahele tuleb siis kui mootorit vahetama hakkan siis tarvis ikka ennem ilusti tööle panna kõik võinoh siis kui tegemiseks läheb siis teha juba korraga, plaanis veel maha müüa see nahk sisu mis endale väga ei meeldi, meeldib rohkem riidest sisu või siis Cosworth poolnahk sisu
[Pilt: azzuro_zps7bbb8c76.jpg]
üks illustreeriv pilt ka millist sisu tahaks, kuna olen paaril autol seda näinud siis teadsin kohe et seda ise endale ka tahan
Ja veel plaanis kindlasti on panna puit jupid salongi(keskkonsool, õhuava jne) ja must riidest tuba(laepolster, põrand ja muu sinna kuuluv) meeldib rohkem tume sisu kui hele, hele määrub väga kiiresti ja on raske ka puhtaks saada.


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - 124STD - 25-05-2016

Puidust rool ka?


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 25-05-2016

Vot sellepeale pole veel mõelnud kahjuks, kui juba sisse puitu panna siis peaks vist panema jah äkki puit ja nahk rooli BBS-i oma
Kuid sinna on veel aega roolini, ennem tuleb sisu sebida


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Ott - 25-05-2016

Nende erinevate Avantgarde sisude leidmine on kindel peavalu. Selliseid sinu lemmikuid on tehtud küll kõige rohkem, kuid 1,8 mil toodetud auto seast paartuhat teeb kokku päris väikese protsendi.

Mis ei tähenda muidugi, et ma kuidagi tahtsin entusiasmi jahutada, vastupidi! See on äge sisu!


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 25-05-2016

See raske leidmine käib asja juurde, välismaalt saab ikka tellida aga ma usun et eestimaal leiab veel sihukesi.
Tõesti on äge sisu Smile
Praegu juba teen eeltööd musta lae ja põranda leidmisel, keskkonsool ka kuna see hall on suht määrdunud ja ei sobiks kokku selle avantgrande sisuga


RE: Mercedes benz w201 2.0 75kw 1989.a - Rainiskoop - Rainiskoop - 25-05-2016

Kas keegi teab kellel võib üle olla kärgvelgi oleks huvitatud