Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
O: E-klass 2011-2013 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: O: E-klass 2011-2013 (/showthread.php?tid=42147)



O: E-klass 2011-2013 - Rudolw - 30-03-2016

Soov osta E-klass universaal aasta vahemikus ca 2011-2014 olenevalt hinnast, eelarve ca 25 k/eur.
Sai kunagi omatud ühte kurbsilmset isendit mis oli paras pann kuna peale ostu selgus,et oli takso ja miljon sõitnud. Peale seda sai ostedu uuem Accord, väga hea auto. Pikkamööda hiilis ligi igatsus vana takso järgi, mille uksed olid paksemad kui banaanikarp ja vedrustus mugav nagu vanaemavoodilSmile
Nüüd siis autoostu juurde.
Ma ei tea kumba eelistada kas automaati või manuaal aga arvan,et tulevikus manuaali raskem müüa(inimesed ei oska sõita või ei taha).
Samuti pole vahet kas bensiin või diisel, samas ootaks mõistliku kulu tänapäevaselt autolt. Linnas võiks ca 10-11 või alla olla kulu.
Auto24 lehte sirvides on enamus sõitnud üle 150 000, mobile.ee leiab ca 75 000 läbisõiduga masina.
Kas uuematel autodel suudab tuvastada läbisõidu õigsust või mitte? Eriti kui auto pärit mobile.ee keskkonnast?
Osadel mobile keskkonnas olevatel kirjas garantii, keegi teab mis see tähendab?
Kas 100 000-150 000 läbisõiduga auto jaoks peaks arvestama kohe ca 2k remondikulu?
Kas üleminekukerega autol on sünnivead?
Lisan siia alla mõned mida vaadanud, mida keegi arvab?
EESTIS:
Vähe lisasid, normaalne läbisõit(automaat)
http://www.auto24.ee/used/2156870

Kõik tundub hea, suur mootor, automaat, kärukonks, läbisõit suurepoolne
http://www.auto24.ee/used/1913133

Uuem kere, natuke kallim, tundub hea. Suurema hinna puhul tahaks loota,et kohe ei pea remontima.
http://www.auto24.ee/used/2184847

MOBILE

Garantii, hoolduraamat, väike läbisõit, automaat, bensiin
http://www.mobile.ee/et/car?id=222917192&bc=2

Manuaal, diisel, vähe läbisõitnud
http://www.mobile.ee/et/car?id=223206763&bc=2


Tänud tähelepanu eest



RE: O: E-klass 2011-2013 - Laur - 30-03-2016

Tänapäeva automaat on igast kandist etem kui manual, ökonoomsem, kiirem ja sujuvam käiguvahetus. Milleks ise rapsida? Ma oskan küll, kuid isiklikuks autoks valin automaadi.
Siin väljatoodud mudelitest pole ühtegi omanud, vanemaid diisleid küll.
Praegune diisel on 2009a. ostes 190 000 nüüdseks, 3a hiljem 300 000 siiani õli ei võta, käivitub hästi...
Arvan, et muretseda ei tule 3-4a. vanusel diisel autol 150-200 läbisõidu vaid väga pisikese läbisõidu peale, tihti on tegu pettusega.


RE: O: E-klass 2011-2013 - herki - 31-03-2016

Tere,

Võta vin ja küsi Silberist kui muretsed ls. pärast. Neil autodel peaks olema juba elektrooniline hooldusraamat.
Ja käsikast saab tulevikus müües olema ikka tõsine peavalu, ära seda küll taha.
Remonti ja hooldust vajavad kõik autod, ka 100 000km sõitnud autod. Arvestades seda et paljud autofirmad pakuvad garantiid 100 000km siis järsku on neil välja arvutatud, et üle selle läheb garantii pakkumine liiga kalliks. Ehk suurem tõenäosus, et midagi hakkab pudenema.
MB pakub küll kahe aastast läbisõidu piiranguta garantiid aga juhtuda võib ikka asju.
Ja mõned vidinad võivad olla päris kallid.
Näited enda autolt-ülemine šarniir 430€ amort 1700€...

Herki


RE: O: E-klass 2011-2013 - v6sa - 31-03-2016

Kui suur on tõenäosus sattuda jõuka pere kolmandaks autoks ostetud isendile? Sest ainult pereisa esindussedaani ja pereema linnamaasturi kõrvale kolmandaks ehk "majandusautoks" ostetu võiks läbida aastas vaid paarkümmend kkm Euroopas... Muinasjutud on ilusad ja mõnel lotoga veab.Icon_rolleyes

150 kkm ei ole MB tehnikale veel suur läbisõit. Aga ühe suurema hooldusega tuleb arvestada, mainitud 2+ k€ ei pruugi olla piisav. Eesti oludes paraku ka sellega, et keegi peale Silberi 212 juures eriti midagi teha ei oska. Õnneks nii uute peale ei saa nad vähemalt vingumürgitust.

Manuaalkasti soovijaid on nii vähe, et seda autot müüma jäädki. Kui just ei plaani utiiliks ära sõita - vanaraua hinnaga auto ostjad tõepoolest eelistavad manuaali.

Tehasekonksuga auto on alati mõistlikum soetus, kui isekonksutatu. Ning ei tasu seda konksu karta ühti. Tõenäoliselt on vedukautoga läbitud pikki vahemaid ühtlasel koormusel ja säärane režiim meeldib sisepõlemismootorile enim. Kõige hullem oleks sattuda linnas lühikesi otsi nühkinud autole, kuid õnneks universaalkerega diisekütusel MB ei ole sääraste klientide esimene valik.

Lapseistmed tagaistmepatjades ja koormakinnituskonksude siinid pakiruumis on asjad, mida esialgu ei oska hinnatagi, kuid millest loobuda on väga raskeWink

Nii uue auto soetamisel on ostueelne kontroll Silberis (sest mujal puudub teave) iseenesestmõistetav. Küll seal kilomeetrite paikapidavus välja tuleb.

Kui midagi karta, siis polstrite alt värskelt pestud autot, mis võib olla uppunud. Kantsilm on elektriauto ja kerge suplus päädib tõenäoliselt huvitavate valgusefektide ja rammusa arvega.


RE: O: E-klass 2011-2013 - laisad - 31-03-2016

(30-03-2016, 10:48 PM)Rudolw Kirjutas: Uuem kere, natuke kallim, tundub hea. Suurema hinna puhul tahaks loota,et kohe ei pea remontima.
http://www.auto24.ee/used/2184847

See on leedus müügis olnud ja oli hinnaks 37K ning nüüd sõidetud sellega umbes 10K kilomeetrit. Siis hinnalangus on suhteliselt hea isegi kuigi tekib kahtlus et 10k läbisõiduga lastakse hinda 8k alla.



RE: O: E-klass 2011-2013 - arcar - 31-03-2016

http://www.autorola.eu/dealer/search.do?model=E-Class&regyear=*any*&tnoipp=25&fuelType=2&location=*any*&tsd=UP&price_category=*any*&tsri=1&make=Mercedes-Benz&country=*any*

https://www.carsontheweb.com/en/car/list

https://de.bca-europe.com/buyer/facetedSearch?q=mercedes%20e%20classe&vehicleType=Cars

sirvi neid lehti ja kui miskit leiad siis saada mail allar@arcar.eu või helista 56291000 allar,aitan ostuga ja ka auto eestisse toomisel+kogu paberimajandus ja vahenduse eest küsin 300+km,lisanduvad veel transa umbes 500 jeevrikut