Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Vito W638 112CDI veovõll/poolass - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: Vito W638 112CDI veovõll/poolass (/showthread.php?tid=41813)



Vito W638 112CDI veovõll/poolass - isakene - 28-02-2016

Järjekordse inspekteerimise käigus selgus, et juhipoolse püsika kaitsekumm on otsad andnud. Vito poolassi vahetus on imelihtne, ratas ära, stabikas lahti päästa, siis poolassi otsamutter ning sisemised 6 polti lahti ja käes ta ongi.

Aga võta näpust, sisemine võll, see mis otsapidi käigukastis, loksub, ikka päris korralikult kohe. Selge, laager. Esmane otsing ühtki pakkujat ei tuvastanud, järelikult siis originaalosa ja Silberisse minek. Teine poolass senikauaks külge ning sõidab auto edasi, ei mingit õlileket ega kahtlasi hääli.
Silberi asjapulk otsis arvutist algul ise, siis kutsus kellegi targema appi ning lõpuks jõudsid üksmeelsele järeldusele, et tegemist on raske juhtumiga. Saadeti mind selleks korraks minema ja lubati selguse saamisel mind telefonitsi teavitada.
Kahe päeva pärast helistatigi. Seesinane laagrike olla hullem defitsiit kui žigulli nukkvõll vene ajal ning raskemini leitav kui lumi Egiptusemaal. Üks poolakas, toodi näiteks, tellis selle oktoobris ja nüüdseks veel kätte polevat saanud. Mulle arvati tarneajaks kusagile jaanipäeva paiku...Icon_eek Respekt muidugi silberi tüüpidele, helistati ilusti tagasi ja räägiti nagu asi on, ilma liigset lamba juttu ajamata. Kaasajal mitte eriti levinud nähtus, ja pahandada nendega eriti põhjust pole, ega nad tagatoas seda laagrit näpu vahel ju valmis ei viili.

Ega midagi, doonor pukkidele, mutrivõtmega kallale ja vaatame, mis karul kõhus. Peale poolassi eemaldamist selgus karm tõsiasi: see veovõll loksub veel hullemini kui eelmine. Sama lugu, ümberringi kõik kuiv ja sõidu ajal mitte mingit häält. Seekord jäi lammutamine pooleli ja tubane töö ette võetud kõikteadjast internetist info otsimiseks.

Seletage siis nüüd lollile, kas asi niimoodi käibki? Et on tüüpviga või ongi sihuke lõtk ette nähtud? Venekeelsetest foorumitest paar nuppu leidsin, aga inglisekeelsetest mitte muffigi, võibolla ei osanud ka õigete sõnadega otsida. Ühesõnaga, seletage, kes asja lähemalt tunneb või andke otsingujuhiseid...


RE: Vito W638 112CDI veovõll/poolass - shed - 29-02-2016

kui häält ja vibra ei tee siis pole ju häda midagi, anna minna


RE: Vito W638 112CDI veovõll/poolass - Werewolf - 01-03-2016

Kas pead seda silmas?

http://en.bildelsbasen.se/?link=list&searchmode=1&vc1=168&pc1=125&vc%5B0%5D=168142100&vcx=3396&pc%5B0%5D=125102105

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/carid/435030/part/engine-mount/partid/8657a03a56a10017821s8/

http://allegro.pl/vito-w638-2-2cdi-podpora-polos-prawa-a6112220009-i5266354638.html

http://www.ebay.co.uk/itm/DRIVESHAFT-DRIVE-SHAFT-DRIVER-SIDE-MERCEDES-VITO-W638-RIGHT-SIDE-A6112220009-/262103133851

Selle vahepuki kood on A6112220009

Laagri kohta mingit infot väga ei leidnud. Kui vana laagri kätte saax, saax selle pealt äkki mingi tootja koodi või vähemalt mingid mõõdud võtta, mille alusel laagri kataloogides sobivat otsida.



RE: Vito W638 112CDI veovõll/poolass - isakene - 01-03-2016

(01-03-2016, 12:12 AM)Werewolf Kirjutas: Kas pead seda silmas?

Eip. Pildilt detail 17 (ring ümber tõmmatud) loksub otse käigukasti sees.

Ja see veidrus ka veel, et detaili 20, ehk siis fiksaatorrõngast veovõlli otsalt, mis võlli kasti sees kinni peaks hoidma, ei olevat Silberi andmetel minu autol üldse olemas...?

[Pilt: 245128079c211f_l.jpg]


(29-02-2016, 11:19 PM)shed Kirjutas: kui häält ja vibra ei tee siis pole ju häda midagi, anna minna

Kui mu sõidud ainult armsa Eestimaaga piirduks, siis poleks häda. Kui aga mu autoke peaks, haagis sabas, kusagil Saksamaa kiirteel otsad andma, siis pole enam üldse naljakas. Ühe MB307 olen kunagi Saksa jätnud, kuna toomine ja remont olid kokku kallimad kui auto väärtus. Ja kui palju jama selle kõigega...Confused




RE: Vito W638 112CDI veovõll/poolass - Werewolf - 01-03-2016

Mis see 26 on? See ei või kulunud olla? Doonorilt laagri eemaldamine on keeruline, kulukas? Vana laagri järgi saax kataloogist analoogi otsida.


RE: Vito W638 112CDI veovõll/poolass - isakene - 01-03-2016

26 on plastikust miskine tihendipuks.
Peale internetis tuhnimist olen niipalju targemaks saanud, et lähen entusiastlikult doonorile kallale, kui vabam hetk tekib. Kui veab, siis istub veovõll laagril ja on kergesti lammutatav, aga mingisugune variant olla ka selline, kus seesinane võll istub otse peaülekande nuutidel ja on üsna remontimatu. Remondiblogijad alati oma autode täpseid versioone kirjeldama ei kipu. Näis.