Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 (/showthread.php?tid=41673)



Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 - Janek5566 - 15-02-2016

Tervist, Olen ka siis värske Mercedes-Benz omanik.
Autoks siis Vito L 8 kohaline.
Sai ta toodud siis Pärnust. Esimeseks suureks veaks oli vana omaniku järgi siduriketas. Kõigepealt võtsime siduri silindrid laiali siis selgus tõsiasi, et keegi tainas oli piduriõli potskasse pannud mootoriõli, kuna teatavasti need koos lähevad klimpi siis töösilinder oli jäänud poolde vinna kuna klimp takistas silindril tagasi tulla ja jäi sidurit libistama. Mõtlesin, et nüüd asi timmis. Aga ei. Sain koju ära sõita ja jälle enam buss ei liikunud. Kohapeal ilma sidurita sain käike sisse panna. Läksin uuesti tuttava juurde garaaži ja võtsime mootori pealt maha ja vahetasime siduriketta(vana omanikupoolt kaasa antud) ja sidurikorvi(ostsin lammutusest 30€). Panime mootori peale tagasi. Saime tiksuma. Vajutasin siduri põhja hakkas imelikult kragisema. Tuli välja, et siduriketas on uuema tüübi oma ja needid on suuremad. Sidurit põhja vajutada ei tohi enam. Aga sinna maani kus võib vajutada lahutab juba 100%. Ise olen sellega nüüdseks ära harjunud juba aga kui naine või keegi sõita tahab siis ei julge praegu kätte anda. Ennem pean mingi klotsi siduripedaali alla nuputama, et ei saaks täiesti lõpuni vajutada. Nüüd on veel mureks JÕUD. 2.2CDI 90kw peaks päris hästi edasi minema? Aga 90km/h sõites ja kui mägi tuleb siis nagu hakkab ära koolema ja 100ga sõites gaas põhjas Big Grin
Kere on nagu vitodele ikka kohane, siit-sealt mäda. Kevadel-suvel hakkan kere ka taastama.

[Pilt: 12654602_10205819241143345_8341391000134041615_n.jpg]

[Pilt: 12662579_10205819246223472_8756566071598999882_n.jpg]
Lisatulesid ees enam pole ja samuti neid udutulesid. Lisatulede pealt tingisin hinda alla ja udutuled võtsin sellepärast ära, et need ei põlenud.

Päikest,

Janek Smile



RE: Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 - Janek5566 - 17-02-2016

Selline mure, et sai siis 2 nädalat tagasi eelsüüte küünal puruks sisse keeratud. nüüd on vist välja visanud selle jupi. Aga kuna hetkel pole endal siukseid võtmeid millega sisselase maha võtta ja uus küünal asemele keerata siis jääb see nädalavahetuseks. Siit küsimus, täna täheldasin, et kütet on kuidagi palju kulunud ja mootor diisliga koos. Kas võib olla nii, et sealt eelsüüte küünla august surub diislit välja?

Vastust ootama jäädes,
Janek.


RE: Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 - v6sa - 17-02-2016

(17-02-2016, 04:35 PM)Janek5566 Kirjutas: Selline mure, et sai siis 2 nädalat tagasi eelsüüte küünal puruks sisse keeratud. nüüd on vist välja visanud selle jupi. Aga kuna hetkel pole endal siukseid võtmeid millega sisselase maha võtta ja uus küünal asemele keerata siis jääb see nädalavahetuseks. Siit küsimus, täna täheldasin, et kütet on kuidagi palju kulunud ja mootor diisliga koos. Kas võib olla nii, et sealt eelsüüte küünla august surub diislit välja?

Vastust ootama jäädes,
Janek.

Kohe kindlasti surutakse osa põlemata küttesesegu küünlaavast välja.

Kontrolli ka pihustite ülevoole.




RE: Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 - Janek5566 - 16-04-2016

Tere jälle,

täna siis selline äpardus, et rihma viskas maha. Rihm suht kulunud omadega. Kui nüüd uue rihma ostan siis kas saab niimoodi uut rihma peale ajada, et mootorit maha võtma ei pea? Ruumi ju suht vähe Sad

Janek.


RE: Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 - v6sa - 17-04-2016

Kudagi nad seda peale panevad... Peente kätega naine tuleb kasuks.Eusa_angel