Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. (/showthread.php?tid=40051)

Lehed: 1 2 3


MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. - renkss - 13-09-2015

Tere kaas foorumlased

Tegu siis minu esimese Mercedes marki automobiiliga. Leitud/toodud sai ta Soomest Tampere lähistelt ca 280km Helsingist.
Mootoriks siis pealkirjaski juba mainitud 2,3 16v 136kw , käigukast 5ne dog-leg , all lsd differ , lisadest 4el. aknad ja el.luuk, plus 1el. peegel ,ei tea kas see peabki sedasi olema ?
Kere seisukord väga hea, lähimal ajal värvimist ja keretöid ei vaja , mis oligi peamine kriteerium kui sai sobivat autot otsitud, küll aga vajab korrastamist salong ja jõuülekande pool(k.kasti ja diffri laagrid nimelt undavad), salongis keegi kunagi harrastanud tuuningu alguseaegadel popiks olnud salongidetailide värvimise autoga sama värvi jne, laepolstris auk plus üks nurk ripub, katuseluugi mehhanism poolik jne. Nokitsemist jagub , hetkel plaanis talveni ära vurada ja nautida veel ,et siis talvel tehnilise ja kosmeetilise poolega tegeleda niipalju kui jõuab ja aega on.
Järgmine suvi tahaks kindlasti ka audrusse rajale jõuda , kuna pisike rinka pisik on mingil ajal sisse pugenud ja siiani pole sobivat toorikut/autot olnud millega seda taltsutada.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - Karl - 13-09-2015

Pilte?

Töökaaslase Reimo sõber tõi Soomest sellise isendi, sina vist Eusa_angel


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 13-09-2015

[img][Pilt: 12000147_1045898822101904_820602187_n_zpsyideo6fi.jpg][/img]
[img][Pilt: 11846429_10203291928538055_888699949_n_zpsf0c1gxcc.jpg][/img]
[img][Pilt: 11873940_10203291928578056_231728911_n_zpsnixri2ti.jpg][/img]
[img][Pilt: 20150815_120927_zpsbxfnppop.jpg][/img]
(13-09-2015, 09:46 PM)Karl Kirjutas: Pilte?

Töökaaslase Reimo sõber tõi Soomest sellise isendi, sina vist Eusa_angel

Jees mina see olen Smile . Sai soomest toodud jah kuna meil siin polnud ühtegi sellist saadaval ja paar BMW-d mida sai vaatamas käidud ei olnud oma hinda väärt arvestades seisukorda . Olgem ausad neid sõidab siin piisavalt palju ringi ka , siis sai nettiauto.com lahti löödud ja sealt ta silma jäi ja meeldima hakkas .


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - TonyT - 13-09-2015

Esimeseks autoks ikka väga uhke pill kohe! Lausa rõõm vaadada!


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - sten130 - 13-09-2015

Ikka väga kena Thumbsup

Palju soomemaal sellised maksavad, kui saladus pole?

Edu


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 13-09-2015

(13-09-2015, 10:42 PM)TonyT Kirjutas: Esimeseks autoks ikka väga uhke pill kohe! Lausa rõõm vaadada!

Esimene Mercedes marki auto ikka , muid autosid ikka on omajagu olnud , see sai suve/pühapäeva hobiautoks ostetud rohkem Big Grin


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - nostromo - 13-09-2015

Väljast+kapotialune+veljed küll kenadThumbsup Jõudu siis salongi korrastamisel.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 13-09-2015

(13-09-2015, 10:57 PM)sten130 Kirjutas: Ikka väga kena Thumbsup

Palju soomemaal sellised maksavad, kui saladus pole?

Edu

Soomest sai toodud seepärast, et lähemal kui saksa ja odavam ära tuua ning aega ka omal kohapeale vaatama minna .Hinnad on seal samasugused kui saksas ja mujal 7k ja üles suunas , odavamaks nad enam ei lähe Smile
(13-09-2015, 11:15 PM)nostromo Kirjutas: Väljast+kapotialune+veljed küll kenadThumbsup Jõudu siis salongi korrastamisel.

Tänud heade sõnade eest . Veljed on ilusad vaadata küll jah , aga no sõita meie teedel ... , homme lähen ühtesi amg monoblock velgi vaatama , vast saab siis normaalses mõõdus rehvid neile peale panna ja pisut inimlikumalt liigelda kui seda praeguse setupiga Smile


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - arts24h - 25-09-2015

Sai kolmapäeval laivis masinat nähtud, välja näeb ikka väga hea. Vaatasime sõbraga et mingid 2 tüüpi kõndisid ümber masina ja tegid pilte mõtlesime et ajaks paar sõna Mercedes-Benz juttu aga tuli välja et ei olnudki neist kellegi oma.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - MarJ - 25-09-2015

Kas see masin võis seista kuskil Mäealuse tänaval suve alguses? Nägin mööda minnes üht sarnast, mis kohe elevust tekitas....
Äge aparaat igal juhul!Thumbsup


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 25-09-2015

(25-09-2015, 12:45 PM)MarJ Kirjutas: Kas see masin võis seista kuskil Mäealuse tänaval suve alguses? Nägin mööda minnes üht sarnast, mis kohe elevust tekitas....
Äge aparaat igal juhul!Thumbsup

See masin kindlasti olla ei saanud. Seda sai Soomest toomas käidud augusti alguses, ja pole siin just väga palju ringi liikunud.

(25-09-2015, 08:57 AM)arts24h Kirjutas: Sai kolmapäeval laivis masinat nähtud, välja näeb ikka väga hea. Vaatasime sõbraga et mingid 2 tüüpi kõndisid ümber masina ja tegid pilte mõtlesime et ajaks paar sõna Mercedes-Benz juttu aga tuli välja et ei olnudki neist kellegi oma.

Märkasin ka teid tartu mnt lähedal liikumas, vaatasin ,et kuidagi tuttav auto ja kuskilt silma jäänud selline Wink , järgmisel korral võiks jutustada küll kui uuesti trehvama peaks.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - Werewolf - 26-09-2015

(25-09-2015, 12:45 PM)MarJ Kirjutas: Kas see masin võis seista kuskil Mäealuse tänaval suve alguses? Nägin mööda minnes üht sarnast, mis kohe elevust tekitas....
Äge aparaat igal juhul!Thumbsup

Mäealuse tänava ääres seisis suvel üx helesinine tuuning bodykitiga W201, mis oli mingi 800 EUR-iga müügis, aga suht raibe nägi välja. See auto sõidab vist nüüd Mannergute Mõõduvõtus, kuna Petrolheads.ee lehel on piltide pealt sarnane auto näha. Mäealuse tänava ääres üleval sisehoovis (kus US Parts asub) seisab augusti kuust saati minu 16v, mis vajab mõningaid töid ja mis arvatavasti enne kevadet liikuma ei hakka. Lähiajal viin selle tõenäoliselt Haapsallu garaaži ja katsun selle kallal talve jooxul nokitseda.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 18-10-2015

Hooaeg 2015 siis selleks aastaks lõpetatud. Väga palju ma kutsikaga liigelda ei saanudki , kui soomest eesti tulek ja paar pikemat tiiru kodumaal, ehk siis vb kokku ca 600km enamus aega auto seisis tööjuures hoovipeal oodates erinevaid varuosi.
Vahetanud olen selle omatud aja jooksul mootoriketi koos pingutiga, klapikambrikaanetihendi, küünlad ja õli mootoris. Sai ka tehtud varajane jõulukingitus autole järgmiseks hooajaks, ning tellitud talle uus ring vedrusid ja amorte (Bilstein B12 Kit) mis nüüdseks on leidnud oma koha autoall , kit koosneb B8 amortidest ja Eibach vedrudest , tahaks juba teada kuidas see komplekt ka rajal toimib, seega ootan juba uut hooaega.
Kapipeal kogub tolmu juba aasta tagasi ostetud Holset HX35Super tüüpi turbolaadur mis sai eelmise projekti tarbeks soetatud kuid sinna kunagi ei jõudnudki . Pole ka hetkel kindel kas hoida alles ja millalgi mersule külge panna või mitte , kuna lisa võimsust võiks ju alati varuks olla, ulmelisi jõnumbreid taga ei ajaks eniveis, vast sinna 400-450hp kanti , või siiski proovida vabalthingavana jõudu juurde saada. Eks näis mis saab...

Paar pildikest
[img][Pilt: 20151017_101855_zpsargrdnuo.jpg][/img]
[img][Pilt: 20151017_102006_zpsuyn91esv.jpg][/img]
[img][Pilt: 20151010_122937_zpsb8bgjaql.jpg][/img]
[img][Pilt: 20151010_123021_zpser91dnik.jpg][/img]
[img][Pilt: 20151010_122841_zps4fmxtirt.jpg][/img]
[img][Pilt: 20151010_122948_zps5ydlp4jx.jpg][/img]
[img][Pilt: 20141224_104116_zpsb8r45lve.jpg][/img]

Ahjaa piltidel on auto veel vanade vedrude ja orig amortide peal Smile


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - MarJ - 18-10-2015

(26-09-2015, 12:59 PM)Werewolf Kirjutas:
(25-09-2015, 12:45 PM)MarJ Kirjutas: Kas see masin võis seista kuskil Mäealuse tänaval suve alguses? Nägin mööda minnes üht sarnast, mis kohe elevust tekitas....
Äge aparaat igal juhul!Thumbsup

Mäealuse tänava ääres seisis suvel üx helesinine tuuning bodykitiga W201, mis oli mingi 800 EUR-iga müügis, aga suht raibe nägi välja. See auto sõidab vist nüüd Mannergute Mõõduvõtus, kuna Petrolheads.ee lehel on piltide pealt sarnane auto näha. Mäealuse tänava ääres üleval sisehoovis (kus US Parts asub) seisab augusti kuust saati minu 16v, mis vajab mõningaid töid ja mis arvatavasti enne kevadet liikuma ei hakka. Lähiajal viin selle tõenäoliselt Haapsallu garaaži ja katsun selle kallal talve jooxul nokitseda.

Ilmselt nägin seda helesinist siis. Ma väga lähedalt ei uurinud, ilmselt ka sellest hägune meenutus tegelikust värvist ja korrasolekustEusa_angel
Tunnistan ausalt, ma pole ise mitte kunagi W201-sid omada huvitunud, alati pigem täiskasvanumaid merusid, kuid just see 2,3-16 on üks ülimalt popp kutsikas ja paneb jälle uusi haigeid mõtteid pähe Icon_twisted



RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - Werewolf - 18-10-2015

Mina soovitan panustada esialgu veermikku ja piduritesse ja järgmisel aastal nautida seda autot vabalthingavana kõrvalistel kurvilistel teedel ja ringradadel. Turbo jõuad iga kell juurde kruvida ja ennem pead niikuinii progeaju ja elektroonilise pritse paigaldama, kuna originaal mehaaniline pritse on turbotamisex vähem kui ideaalne ja läheb modides sama kallix.

Usu mind, selle auto võlu seisneb väga käänulistel teedel/ringradadel liiklemises, kus saad vaid hetkex gaasi vajutada ennem järgmist kurvi ja turbokal on keeruline rõhku üleval hoida. Sellistel teedel püsib see auto paljudel tänapäeva sportmasinatel kannul. Võtmesõnax on kurvikiirus, mitte sirgekiirus, täpselt nagu muudel legendaarsetel 80-ndate vabalthingavatel autodel nagu Peugeot 205GTI, Golf 1 GTI või BMW E30 M3 või enamikel Type-R Hondadel. Sirge peal pole üxki neist püss, aga kurvilistel mägi- või metsateedel või kompaktsetel ringradadel on need oi kui kiired ja lõbusad.

Ma ise ei ole ka välistanud turbostamist kunagi, aga esialgu plaanin enda 16v-st vabalthingavana 250-280 hobujõudu välja pigistada, mis peax olema realistlik (aga sama kallis või kallim kui turbostamine). Seejärel vaatan, kas soovin veel jõudu ja paigaldan turbo või piisab mulle sellest jõust täiesti.

Kõikide eelpool nimetatud autode suur pluss on see, et nendega on ka legaalsetel kiirustel lõbus sõita, mida ei saa väita tänapäeva suurte ja raskete hobujõude täispakitud kahurite kohta, millede lõbu väljendub alles kõvasti üle legaalsete kiiruste ja millega on võimalik väga ruttu lubadest ilma jääda. Legaalsetel kiirustel on enamik tänapäeva autosid küll vaixed ja mugavad sõita, aga samas ka üliigavad, sõites tekib mõte, et mille kuradi pärast mind siia rooli tarvis on, auto teeb niikuinii kõik ise.




RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 18-10-2015

See pritse ja prog. aju paigaldus on plaanis nii ehk naa , kuna see orig pritse just kõige parem seal peal ei ole . Turbotamise plaan selle talve plaanidesse ei mahu nagunii , kuna mingi hetk tuleb kast ja differ korda teha, ning siis veel salong korrastada.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - Werewolf - 18-10-2015

Pea siis meeles, et Getragi dog-leg kastis käib ATF sees.


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - Karl - 19-10-2015

(18-10-2015, 08:56 PM)Werewolf Kirjutas: Pea siis meeles, et Getragi dog-leg kastis käib ATF sees.

Kuldaril see vist eluks ajaks meeles, kunagi kuskil teeninduses pandi tavaline...




RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - renkss - 24-10-2015

Nii pilt talvekorterist, kuidas istub peale amortide/vedrude vahetust . Ise tulemusega rahul , ei pea muretsema enam , et summuti vastu lamavaid käiks kui neist üle vaja sõita Smile ja ei ole ka liialt jäik selline paras-jagu vanakooli rallikale Tongue [img][Pilt: 20151019_124525_zps7biwhdgq.jpg][/img]


RE: MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 - JorgenP - 24-10-2015

Eest võiks madalam olla, praegu on reverse rake ehk tagumine osa tundub madalamal. Vedrupatjadega peaksid saama korrigeerida. Mis veljed järgmiseks aastaks plaanis?