Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel (/showthread.php?tid=39743)



Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - Daniel - 09-08-2015

Tere ostsin ka siis Mercedes-Benz.
Auto siis Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Automaat.[Pilt: 1c58fb2ee407ed40e077009dfcdd6244.jpg][Pilt: 4d111f6f3eeed2e401e8ad159cf24525.jpg]
[Pilt: 13b548f7e97e49ccbf3fed00c778aa2c.jpg]
[Pilt: f8cd6256546097c8c5f4edae76af7026.jpg]
[Pilt: 8717e860a53cb894ffb9101ca1ed9717.jpg]

Sent from my LG-E440 using Tapatalk


Kere on roostes nagu ikka. Plaan teha masin täitsa korda. Hetkel ei toimi kütusenäidik, tempi ja õlirõhu näidik ja kell ka ei funka.
Kindlasti tuleb ette keretööd...
Mingi geeniaalne maamees tegi Makita madalduse. Selle vea kõrvaldame täna ka ära Cool

Sent from my LG-E440 using Tapatalk



kanali peala avastasin sellise pildi Undecided kas mu käigukastis peab auk olema? Usun et mitte...
[Pilt: 6d58534c3d096277099cfcfdea4af361.jpg]

Sent from my LG-E440 using Tapatalk




RE: Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - TonyT - 09-08-2015

See auk siisiki peab olema!


RE: Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - Daniel - 09-08-2015

selge Smile Tänud

Sent from my LG-E440 using Tapatalk




RE: Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - Daniel - 10-08-2015

Täna sai ette võetud suur töö. Vahetasin juhipoolse esimese vedru ära. Kolm tundi ja uus on all. Homme teen teise ja siis tuleb pilt ka. Smile

Sent from my LG-E440 using Tapatalk




Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - Daniel - 11-08-2015

Nagu lubatud, siis sai täna ka teine vedru alt ära võetud. Nüüd on mõlemad uued vedrud all, aga vist sai liiga madal, sest rattad käivad koopasse. Eks varsti võtan jälle uue vedru vahetuse käsile. [Pilt: 41a99046cf1da20de69e94f802ff1de5.jpg][Pilt: 51f220fef23d497de2a568a16e29b6f0.jpg][Pilt: 182da00f78da970dd75b14ae9661d49f.jpg][Pilt: 8ef4025dec022caff3b9591166043aba.jpg]

Sent from my LG-E440 using Tapatalk


[Pilt: 1f4cec9e1f7634a2c3fa36210f61efe7.jpg]
[Pilt: 9523f619ece7c4a57757148925390559.jpg]
[Pilt: 70dc6a8f27e01da9701082162dad2e9f.jpg]
Süsteem ise oli lihtne: õõts mootori poolt lahti ja seda hoidis üleval tungraud. Lasin vaikselt tungraua alla, natuke haamrit ja oligi lahti.
[Pilt: 33dd56608f71dd4fc2a00aec6462192a.jpg]

Sent from my LG-E440 using Tapatalk




RE: Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - Daniel - 17-08-2015

kahjuks on kütuse, õlirõhu ja tempi andur lõpetanud minuga koostöö... vahel toimib külmalt siis jälle mitte... vahel on päev otsa korras asi ja siia jälle... kui kaitsmeploki alt C pistik lahti ühendada ja uuesti kokku panna siis korra toimib...
Paluks selle pistiku ja juhtmete skeemi kui saaks

Sent from my LG-E440 using Tapatalk




RE: Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel - tns-one - 17-08-2015

Ise olen kõigil sarniiri poolt lahti lasknud, pole pärast rattad kokku pannes täitsa suvalises suunas. Edu igaljuhul, kutsikatel on potentsiaali, vähe lihtsalt kasutatakse seda.