Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w210 lisasoojenduse nupp - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w210 lisasoojenduse nupp (/showthread.php?tid=39691)



w210 lisasoojenduse nupp - Ercotec - 01-08-2015

Tere.
Lugesin neid teemasid ka, aga jäi endiselt arusaamatuks. Ühesõnaga see nupp mis asub tuhatoosi kõrval, kas see rakendub tööle ja välja ise?
Ükspäev vaatasin, et see tuli põleb nupul ja lülitasin selle välja. Kas ma nüüd kui külmemaks läheb talve poole pean seda ise välja lülitama, kui tundub et auto piisavalt soe, või lülitub see ise automaatselt välja kui vaja ? Eeldan ,et tööle lülib ennast see ise. Kapoti all paremal pool see asi tundub töötavat, kuna täna varahommikul see igatahes susises seal kui auto välja suretasin.


RE: w210 lisasoojenduse nupp - Laur - 01-08-2015

Nupust on automaat režiim sees kui tuli ei põle
Ise lülitab sisse välja.


RE: w210 lisasoojenduse nupp - Ercotec - 01-08-2015

Asi selge ühe konkreetse lausega. Tänud :-)


RE: w210 lisasoojenduse nupp - valter2 - 19-10-2015

Ostsin eelmine nädal W210 E220 CDI 99a.,mul sama moodi se lüliti seal :kui vajutad,siis punane mtuluke süttib,ning kui veel vajutad,siis kustub ära--järelikult asi toimib,küsin kus see nn,lisasoojendus asub ja veel millistest asjadest ta koosneb!?Näit:ons siis veel mingi lisa soojendusradikas,mis lülitatakse ahelasse,või siis on lihtsalt üks lisa soojendus mootori kiirus varuks,või siis on äkki üks lisa tosooli-pump,mis käitatakse selle nupuga ja mis jääb nn,automaatreziimi?Või mida siis selle nupuga sisse ja välja lülitatakse?Uuriks kohe kangesti kus selline automaatika paikneb ja kuidas töötab!Nagu aru saan siin ei ole tegu ei märja ei kuiva GEROGA???Eusa_doh


RE: w210 lisasoojenduse nupp - taadu - 20-10-2015

Minu värskelt müüdud W210 E220 CDI 99a juhtis see lüliti Webasto tööd. Webasto ehk lisasoojendi on autokütusel töötav põleti, mis oma põlemisgaasidega soojendab jahutusvedelikku. Asub kõrvalistuja pool esitiiva ees.
Olenemata lüliti asendist hakkab ta sisselülitatult tööle siiski vaid siis kui välistemperatuur on alla +7C. Tulukese põledes on lisaküte väljas. Töö ajal on kuulda kerget mühinat, kõrvalistuja ratta ees on ca 2cm läbimõõduga toru, kust väljuvad põlemisgaasid.


RE: w210 lisasoojenduse nupp - valter2 - 20-10-2015

Küsin siis juba veel:kui on tegu tõesti autonoomse lisasoojendusega,siis peaks seda ka programmeerida saama.Kui ei saa siis järelikult töötab see sellest nupust sisse ja välja lülitades.Tekib küsimus,kui lõpetad sõidu ja keerad süüte välja ja kas siis lõpetab ka see lisasoojendus oma töö?!Mina tahtsin juba hakata termostaati vahetama, kuna siin 0 kraadiga läks sõites jahutusvedelik kuidagi väga aeglaselt soojaks,80-ni kulus oma 50 km sõitu.Homme proovin sõita koos selle lisasoojendusega,ehk välistemperatuur võimaldab seda/on alla +7/Kuulmiseni, tänan vastamast!Icon_neutral


RE: w210 lisasoojenduse nupp - hellrix - 21-10-2015

Kõigepealt tee kindlaks mis lisasoojendus sul on. Kui on Webasto, töötab see diisli pealt. On olemas ka programmeeritavaid, siis peaks eraldi ekraan kusagil olema. Teine valik on elektriline lisasoojendus.Tuhatoosi kõrval on lisasoojenduse nupp. Kui tuluke ei põle, töötab see elektriline lisasoojendus automaatselt. Lülitub sisse kui välistemperatuur alla 8 kraadi ja lülitub välja kui mootori temp. üle 70 kraadi. Kui tuluke põleb, on välja lülitatud. Termostaadi võid ära vahetada, läheb kiiremini soojaks.


RE: w210 lisasoojenduse nupp - taadu - 21-10-2015

(20-10-2015, 11:40 PM)valter2 Kirjutas: Küsin siis juba veel:kui on tegu tõesti autonoomse lisasoojendusega,siis peaks seda ka programmeerida saama.Kui ei saa siis järelikult töötab see sellest nupust sisse ja välja lülitades.Tekib küsimus,kui lõpetad sõidu ja keerad süüte välja ja kas siis lõpetab ka see lisasoojendus oma töö?!Mina tahtsin juba hakata termostaati vahetama, kuna siin 0 kraadiga läks sõites jahutusvedelik kuidagi väga aeglaselt soojaks,80-ni kulus oma 50 km sõitu.Homme proovin sõita koos selle lisasoojendusega,ehk välistemperatuur võimaldab seda/on alla +7/Kuulmiseni, tänan vastamast!Icon_neutral

Mina vahetasin termostaati iga kahe aasta järel - tulemus märgatav.
Sõidu lõppedes jah, automaatika lõpetab lisakütteseadme töö aga heitgaasidest puhastamiseks töötab ventilaator mõne aja ka siis kui süüde juba väljas. (samuti algab töötsükkel alati esmalt vaid ventilaatori tööga enne kui katlasse tule teeb)


RE: w210 lisasoojenduse nupp - Laur - 21-10-2015

Võivad vabalt olla mõlemad, nii diislilt kui ka elektriline. Võib olla programm kell, võib ka mitte. Annab lisada ka programm kell juurde.
Osadel 210 on radika juures suur bi metall lüliti webasto juhtimiseks.