Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mb vito 112 cdi 2002a generaatori põleng. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: Mb vito 112 cdi 2002a generaatori põleng. (/showthread.php?tid=38807)



Mb vito 112 cdi 2002a generaatori põleng. - atshakkaja - 13-04-2015

Tere,selline lugu,et vito 112 cdi 90 kw.generaator ütles üles kiirteel,sai toodud uus lammutusest,ja peale paigaldust sai sõita 10km,ja see hakkas suitsema ja põhimõtteliselt põles läbi suits oli kapotialt väljas,algeliselt oli 120a,generaator ja asendus sai 115a.pakkuti,et aku läbi kuid akku on 1,5 kuud vana alles just vahetatud.nüüd sai taas ostetud kasutatud generaator ja nüüd 120a nagu oli vana, Küsimus siis selline,et kas kellegil on veel sellist jama olnud??? juhtmed,mass ja kõik kontaktid on kontrollitud.Pakkuti et uus akku on praak ja kogu jama põhjustaja.Uue akkuga ei süttinud ka akku tuli armatuuris isegi siis kui sai lihtsalt süüde sisse keeratud.Nüüdseks sai peale pandud laenatud aku ja süüte sisse keeramisel süttib ka akku tuli, läks vist vähe pikkale se küsimus aga siiski mis oleks arvamused? Tänud ette juba.Terv Ats


RE: Mb vito 112 cdi 2002a generaatori põleng. - v6sa - 14-04-2015

Arvamus 1: hinga ka vahepeal.Eusa_angel Ehk liigenda oma teksti - valus on lugeda.

Arvamus 2: lase aku üle kuulata, soovitavalt mitte konkreetse aku müüja juures. Aku surm on harv, kuid siiski täiesti reaalne juhtum. Paraku ei ole tagantjärele võimalik enam kindlaks teha, kas tappis vigane aku geneka või keetis riknenud genekas aku surnuks.

Armatuuritulede mittesüttimine ON tõsine ohumärk!