Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt (/showthread.php?tid=38131)

Lehed: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt - TonyT - 15-02-2015

Tervitused kõigile mersuhuvilistele.
Sai endale ka hangitud üle hulga aja jälle Mercedes-Benz. Tegelikult isegi kaks W210 320CDI ja W201 190E 2.0 bensukas manuaalkastiga. Tulevikus peab nendest kahest saama üks ehk siis võimalikult väike kere ja suur diiselmootor saavad kokku! Tahaks W210 pidurid ja stabiilsuskontrolli ka W201 peale ehitada peale käigukasti diffri ja käänmike. Kas on mingi variant leida lühemaid veovõlle näiteks? Ka muud huvitav info ja kogemused abiks alati!

Väga ilu projekt ei tule. Rohkem säästuprojekt ja põhiline, et kiirelt edasi liiguks!


RE: MB W201 tulevikus OM613 - ReinGSM - 15-02-2015

Kutsikale 210 tehnika peale laduda ja säästuprojekt??
Tore kui on pealehakkamist ja tahtmist, aga mütsi võtan maha küll alles siis kui see kooslus käivitub, sõidab, töötab ja on ilusti kokku laotud.
Tee siis pilte ja kirjelda siin teemas ka oma tegemisi.
210 on automaat? Kooslus tuleb manuaal?




RE: MB W201 tulevikus OM613 - TonyT - 15-02-2015

W210 on automaat ja W201 läheb esialgu vähemalt käima sama tehnikaga täpselt. Kuna W210 on tervenisti olemas siis loodetavasti pole hullu. Kõik mõlemast autost ülejääv läheb müüki ka!


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - TõnisL - 16-02-2015

Ma tahaks juba näha, mis kere sa korraliku pähe ära ostsid Rolleyes
Edu elu projektiga!


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - Stev - 16-02-2015

Odavalt ei saa mitte midagi,sest w210 küljest läheb aind mootor ja pedaalid normaalselt peale ja seda ka õigeid mootoripatju ja käppasid kasutades.Kõik muu pead ringi tegemaBig Griniffer ei sobi sillatala külge,kardaanid pikad ja tugilaager w210ne oma ei mahu tunnelisse,veovõlli pikad w210 diffrit kasutades,käigukasti tala tuleb teine panna.Ümberehitamist on kõvasti,mitte et see võimatu oleks,aga "säästukana" asjast midagi välja ei tule.


RE: MB 190E 1989, W201 - Tonyt - TonyT - 16-02-2015

Ma ikka loodan, et siit saab ka tarka nõu ja vajalikke juppe!



RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - hents99 - 16-02-2015

Peaks olema üks valge kutsikas. Oli endalgi huvi kere vastu.
Seisab mul siin üks õnnetu kerega 2.5-16, mida plaanis taastama hakata....


Aga jah, eks kõik on tehtav kui tahet on. Huvitav projekt saab olema kindlasti.
Hea on see, et mootor on elektroonikaga, saab seadistada jne.

Ei ole ajuta mehaaniline pump jne. Mul omal käsil OM606 ajudeta juhtimine, tegelt oleks võind ka mingi CDI teed minna....oleks elu lihtsam, jõudu rohkem ja ökom ka.

Edu projektiga!


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - TonyT - 19-02-2015

Loodetavasti saab laupäeval juba tegutsema asuda aga kas mersude jaoks ka sellist kohta on nagu BMW jaoks WDS? Ehk siis koht kus kõik elektriskeemid üleval ja juttu ka kuidas süsteem toimib!


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - TonyT - 21-02-2015

Ja läks ehitamiseks!
[Pilt: WP_20150221_003_1_.jpg]


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - sten130 - 21-02-2015

Soovin edu ja, et ikka valmis ka saaks.


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - TonyT - 21-02-2015

Aitähh heade soovide eest. Tundub et tarvis võiks olla MB WIS. Kas kellegil on plaadil olemas, et saaks kiirelt toimima?


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - Werewolf - 21-02-2015

WIS ja EPC on tänapäeval juba neti põhised. Klubiliikmeile on ka neile ligipääs tasuta. Seega soovitan liituda klubiga. 30 EUR-i aastas maxta on üsna köki-möki arvestades kõiki soodustusi, mida liikmelisus pakub, nagu tasuta ligipääs WIS-ile ja EPC-le, tasuta sissepääs MB muuseumisse Stuttgardis, 10-20% soodustust mitmeist varu- ja tuuning osi müüvast või autosid remontivast, hooldavast firmast, veidi odavam osalustasu klubiüritustel jne. Lisax veel hunnik rahvusvahelisi soodustusi, mida ametlik klubikaart tagab ja ka tasuta MB Classic ajakiri (ilmub 3 korda aastas ja maxab näitex Soomes 9.90 EUR-i number).

Sisuliselt on klubiliikmemax juba ainuüxi ajakirjadega nullis ja kõik muu on puhas boonus.


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - TonyT - 21-02-2015

No siis tuleb kohe liituda. Avaldus tehtud.


RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - Werewolf - 22-02-2015

(21-02-2015, 11:16 PM)TonyT Kirjutas: No siis tuleb kohe liituda. Kuidas saab liikmemaksu tasuda ja kiirelt siis vajalikku ligipääsu ka?

See nii kiirelt kahjux ei käi. Esitex tuleb ära täita liitumisankeet (http://www.clubmb.ee/liitumine/form.php) ja tasuda klubiliikmemax (panga rekvisiidid leiad siit: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=28131). Seejärel võix ette näidata MB olemasolu mõnel klubiüritusel (talvepäevad on näitex järgmine laupäev Harjumaal) või Indrekuga ses asjus läbi rääkida. Siis tuleb kätte saada klubikaart (mis saadetaxe otse Saxamaalt ja mille kätte saamine võtab vahel päris kaua aega) ja selle individuaalse kaardi peal oleva liikmenumbri alusel pääseb ligi WIS-ile ja EPC-le.

Senikaua võid autode VIN koodid siia kirja panna ja kui mõni spetsiifiline küsimus tekib ja ilusti küsid, viitsib äkki mõni seda lugema juhtuv klubiliige panna sellele vastava pildi EPC-st või WIS-ist.

Liitumine tasub rahaliselt igal juhul ära. Kaardi kättesaamisega võib aega minna, kuna MB muuseum Saxamaal valmistab ja saadab need iga aasta laiali üle maailma kõikidele ametlike klubide liikmeile. Mina näitex 2014 aasta kaarti ei saanudki, kuna see vist läx postiga kaduma või oli mingi muu jama, aga õnnex mul olemas eelmised kaardid 2008. aastast alates.



RE: MB 190E 1989, W201, tulevikus OM613 mootoriks - Tonyt - TonyT - 23-02-2015

Vahepeal oli väike seiklus süütelukuga aga netist leitud väärt info aitas mure lahendada!
http://www.justanswer.com/mercedes/6w9gq-hello-looking-buy-1999-mercedes-benz-320-auto.html


RE: MB 190E 1989, W201 - Tonyt - TonyT - 05-04-2015

Vahepeal mõlemad autod laiali lammutatud ja W201 komplekteerimine käib juba hoolega. Esiklaas läheb uus ja kere osutus igati kobedaks. Tegelikult on käigukasti mahutamine suurem probleem isegi kui mootori aga tundub, et mahub siiski. Mootori küljest kõik liigne nagu EGR, EGR radikas ja sisselaske pöördsiibrid eemaldatud. Kapotialune juhtmestik enamvähem valmis. Väike pilt hetkeseisust ka

[Pilt: 66459-CAM000741.jpg]


RE: MB 190E 1989, W201 - Tonyt - TonyT - 14-04-2015

Hetkel 2.6 W201 radika kohal oleva tala puudumine takistab ehitust! Kas kellegil on üle või infot kust saab? Sellist nagu lisatud fotol.
Tootekood A2016200772
[Pilt: 73437-dsc00700_4091_big1.jpg]
[Pilt: 32723-_58.jpg]


RE: MB 190E 1989, W201 - Tonyt - TonyT - 23-04-2015

W126 V8 radika kärjest tegin ise radika.
[Pilt: 54383-CAM001351.jpg]


RE: MB 190E 1989, W201 - Tonyt - arts24h - 23-04-2015

Ehita auto kindlasti valmis üli huvitav võimas ja väga öko asi saab tulema. Ma ise elektroonikat suurt muffigi ei jaga aga igatahes egr niisama kinni panna läheb mootor avarii reziimile.


RE: MB 190E 1989, W201 - Tonyt - TonyT - 23-04-2015

(23-04-2015, 10:16 AM)arts24h Kirjutas: Ehita auto kindlasti valmis üli huvitav võimas ja väga öko asi saab tulema. Ma ise elektroonikat suurt muffigi ei jaga aga igatahes egr niisama kinni panna läheb mootor avarii reziimile.
Sellele probleemile on lahendus juba planeeritud!