Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
E270 cdi - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: E270 cdi (/showthread.php?tid=3788)



E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

M27 capacity 2,7 litre (с 19.01.1996)

U36 Unknown code
213 parameter steering (с 01.07.1989)

236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden

248 rear seats with integrated child's seat (с 01.06.1993)

249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)

275 front seat positioned lower
memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)

280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (с 01.05.1984)

287 ski inboard loading facility
through-loading feature (с 01.10.1990)

342 connection for taxi roof sign (с 01.07.1978)

354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)

380 Unknown code
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)

423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)

450 International taxi (с 01.09.1972)

524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)

525 Unknown code
581 automatic climate control (с 01.01.1977)

600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)

668

673 high-capacity battery (с 01.01.1964)

679 spare wheel as basic wheel (с 18.06.1997)

803 Change of year of model, last figure shows new model year

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)

910 14V/65A alternator
alternator with increased capacity (с 01.11.1990)

915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988)

937 taxi - strengthening kit (с 01.06.1995)

955 extension tube on the roof, front
equipment package elegance (с 01.11.1991)

984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)



sain vin koodi järgi sellised andmed.mulle jäi arusaamatuks mida tähendab variant 937 taxi - strengthening kit (с 01.06.1995)???et mingi takso masin või:confusedangry:


RE: E270 cdi - marko600 - 23-01-2007

kas see ei ole mitte juhiistme lisa tugevuse pakett????


RE:  E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

marko600 Kirjutas:kas see ei ole mitte juhiistme lisa tugevuse pakett????
sain venekeelselt ka texti siis:937 Такси - усилительный набор (с 01.06.1995)


RE: E270 cdi - marko600 - 23-01-2007

pingutuskomplekt vms-taksodel juhiiste tugevdatud ju


RE:  E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

marko600 Kirjutas:pingutuskomplekt vms-taksodel juhiiste tugevdatud ju
et siis see konkreetne masin on takso olnud jah?ei tahaks nagu sellise ostu puhul taksot osta....


RE: E270 cdi - marko600 - 23-01-2007

mina julgeks arvata küll aga ma ei ole ka kõige targem siin..


RE:   E270 cdi - Karl - 23-01-2007

Maljuutin Kirjutas:
marko600 Kirjutas:pingutuskomplekt vms-taksodel juhiiste tugevdatud ju
et siis see konkreetne masin on takso olnud jah?

Ei pruugi olla,see pole näitaja veel.Lihtsat tellitud selline variant,kartes istmete äravajumist (või krt teab,meibi tehas ise pannud lambist...).

Mul oli 420 SEL samade istmetega,ei tahaks uskuda takso olnud.:cool2:


RE:   E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

Karl Kirjutas:
Maljuutin Kirjutas:
marko600 Kirjutas:pingutuskomplekt vms-taksodel juhiiste tugevdatud ju
et siis see konkreetne masin on takso olnud jah?

Ei pruugi olla,see pole näitaja veel.Lihtsat tellitud selline variant,kartes istmete äravajumist (või krt teab,meibi tehas ise pannud lambist...).

Mul oli 420 SEL samade istmetega,ei tahaks uskuda takso olnud.:cool2:
aga kas Mercedes-Benz esindus näitab täpsemaid andmeid selle auto kohta?selle webi lehepealt võiks arvata et auto on Rootsit toodud


RE: E270 cdi - Markko - 23-01-2007

lisa 450 isegi näitab, et takso on. Tehasest taksona valmistatud iseasi kas taksot söitnud on
lisa 342 näitab ka et taxso plafooni ühendamise vöimalus


RE:  E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

Markko Kirjutas:lisa 450 isegi näitab, et takso on. Tehasest taksona valmistatud iseasi kas taksot söitnud on
lisa 342 näitab ka et taxso plafooni ühendamise vöimalus
siis vist peaks asi selge olema....väga väike võimalus et see ei oleks taksot sõitnud..aga ma korra lasen esinudsest ka selle koodi läbi


RE:   E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

Maljuutin Kirjutas:
Markko Kirjutas:lisa 450 isegi näitab, et takso on. Tehasest taksona valmistatud iseasi kas taksot söitnud on
lisa 342 näitab ka et taxso plafooni ühendamise vöimalus
siis vist peaks asi selge olema....väga väike võimalus et see ei oleks taksot sõitnud..aga ma korra lasen esinudsest ka selle koodi läbi
peamine oleks teada saada õiget läbisõitu


RE: E270 cdi - v6sa - 23-01-2007

Ja mida see "õige läbisõit" annab? Garantiid vist enam pole. Või on?

"Vana" auto puhul on oluline teada seisunditWink


RE:  E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

v6sa Kirjutas:Ja mida see "õige läbisõit" annab? Garantiid vist enam pole. Või on?

"Vana" auto puhul on oluline teada seisunditWink
ei seda küll jah aga kurat kui see pill on mingi 600 000-700 000 läbi tuisand siis mina seal mingit head seisundit ei näe..tahan ikkagist endale isikliku masinat osta..kuigi sõidetud sai masinaga ja siis ei tundunud midagi viga olevat...aga lihtsalt uurin infi kuidas seda läbisõitu enamvähem teada saaks.


RE: E270 cdi - v6sa - 23-01-2007

Läbisõit ei määra "vana auto" puhul midagi. Määrab seisund...Rolleyes
Põtrade foorumist on läbi käinud kaks CDI-mersut, mis ühel omanikul 1 Mkm läbinud ja veel töös. 500 kkm on tavaline näit.

Kui oluline on vanus või läbisõit, siis peab vaatama esinduste müügiplatse...:eureka:

EDIT: Teretulemast foorumisse ka. Otsinguga peaks CDI-mootorite kohta leidma üksjagu lugemist. Ega sellel autol muid nõrku kohti polegiConfusedilly:


RE: E270 cdi - Andres - 23-01-2007

sedasinast et... mul on olnud takso. saksamaal tehtud mootori kapremont vist. ja kere oli paar korda üle värvitud. Suures hirmus müüsin maha aga... No mitte kuskilt polnud kinni võtta! Lihtsalt terve nagu purikas. Mootor käis superhästi ja õli ei lekkinud. Diagnostikad puhtad. Gaasid korras. Usun, et see takso oleks veel 400 000km kannatanud ilma kapremondita.


RE: E270 cdi - Maljuutin - 23-01-2007

Andres Kirjutas:sedasinast et... mul on olnud takso. saksamaal tehtud mootori kapremont vist. ja kere oli paar korda üle värvitud. Suures hirmus müüsin maha aga... No mitte kuskilt polnud kinni võtta! Lihtsalt terve nagu purikas. Mootor käis superhästi ja õli ei lekkinud. Diagnostikad puhtad. Gaasid korras. Usun, et see takso oleks veel 400 000km kannatanud ilma kapremondita.
võimalik jah aga vot ongi see takso hirmutab ära ja ei ole odav auto,et ise seal hakata kapremonti tegema jne