Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 200D õlituli - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 200D õlituli (/showthread.php?tid=37127)



w124 200D õlituli - urraa - 05-11-2014

Tere, mul on 1992a w124 200D. Õlituli aegajalt sõites vilgub. Viimased kaks päeva on olnud ja seda just hommikul.

Õlitase norm
Õli vanus paar kuud / 2500km
Filter vahetatud koos õliga
Eelmine õli ja filtri vahetus oli 5000km tagant
Armatuuris näitab 3 bar sõites.

Mis võiks viga olla?


RE: w124 200D õlituli - urraa - 05-11-2014

Kas umbes filter ei või põhjuseks olla? Vana peldik, sealt võib kõiksugu si*ta mootoris lahti ujuda ju tegelikult.


RE: w124 200D õlituli - warum - 06-11-2014

tahtsin ka kunagi tartust ühte 124 3.0 mootoriga mersut osta, õlisurve oli koguaeg põhjas, jumaltänatud et ei ostnud, nii vanal autol võib asi ikka olla juba ühelpool


RE: w124 200D õlituli - v6sa - 06-11-2014

(05-11-2014, 04:29 PM)urraa Kirjutas: Kas umbes filter ei või põhjuseks olla?

Kuidas filtri ummistumine taset mõjutaks?

Kui õlirõhu manomeeter kohe põhja hüppab, tuleks tegelikku õlirõhku kontrollida. Enamus asjalikke töökodasid omab nii teadmisi kui vahendeid säärase lihtsa protseduuri tegemiseks.


RE: w124 200D õlituli - v6sa - 06-11-2014

(06-11-2014, 12:17 PM)V@hh Kirjutas: Korras mootoril peabki õliseier põhjas olema. Närvitsema peab hakkama kui soojal mootoril tühikäigul alla 1 hakkab vajuma.

Kuuma õliga tühikäigul tiksudes ei pea.

Küll on ohu märk, kui seier põhja kaob koos märgutulede süttimisega. Õlirõhk tohib tekkida alles mootori käivitamisel.


RE: w124 200D õlituli - warum - 08-11-2014

(06-11-2014, 01:15 PM)v6sa Kirjutas:
(06-11-2014, 12:17 PM)V@hh Kirjutas: Korras mootoril peabki õliseier põhjas olema. Närvitsema peab hakkama kui soojal mootoril tühikäigul alla 1 hakkab vajuma.
Ee sellel 3.0 mootoril oli juba süüte sisse keeramisel põhjas, mõtlen sedasi

Kuuma õliga tühikäigul tiksudes ei pea.

Küll on ohu märk, kui seier põhja kaob koos märgutulede süttimisega. Õlirõhk tohib tekkida alles mootori käivitamisel.