Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Vito - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: Vito (/showthread.php?tid=3709)



Vito - TarmoS - 16-01-2007

:help:
Kas keegi on kursis selle autoga?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/083/auto_php-id=290083-www_auto24_ee.html


Kas varustuse, läbisõidu ja hinna suhe on OK???


RE: Vito - Kalev - 17-01-2007

Konkreetselt kursis ei ole, aga minumeelest on suhe sutsu paigast ära, ehk nii head sellise raha eest ei peaks saama. Ilmselt on diagnoosiks kaugelearenenud CDI tüüpviga, ehk pihustialuste seibide õigeaegse vahetamise tegematajätmine ja kõik sellega kaasnev.

Aga... mine vaatama ja kui huvitab konkreetsemalt, siis annab ju alati diagnostikasse minna Silberisse või kuskile mujale, kus vead tuvastatakse. Hea diagnostikakoht näiteks Keila Pakiautokeskus.

Ise müün sama läbisõiduga Vitot, CDI viga pole (või oli, aga sai kalli raha eest korda tehtud), kruisi, automaati ja konti ka pole. Lihtsalt on heas korras tehnisliselt.


RE: Vito - TarmoS - 17-01-2007

Kuidas sellest CDI tüüpveast näiteks müügiplatsil aru saab ja millised on sümptomid?


RE: Vito - Rolz - 17-01-2007

Märg mootor pihustite ümbert ja muidugi esmalt diislilõhn käimisel kapoti alla ja ka salongis


RE: Vito - hents99 - 17-01-2007

Küsin võibolla väga lolli küsimuse aga ei saa ennem ka rahu. Kas sellise kerega Vito või V-klassi on tehtud väikses osas tagaveoga või on kuulutustes mööda pandud? Kardaani tunnelit ju pole ja mootor kah ikka valet pidi peal. Tagaveoline Vito/V-klassi oleks super küll, just sellise kerega.


RE: Vito - Kalev - 17-01-2007

Seda keret pole tehtud tagaveolisena. Esiveolise sõiduomadused on väga head. Hästi stabiilne ja pole ka riisikatele tavaks olevat "otse" puksimist kurvides. Proovi sõita ja usun, et veendud. Ise lähen küll meeleldi Vitoga igale poole, seda näitab ka 2 aasta jooksul 63000 km.


RE: Vito - Sulo - 17-01-2007

Sellest CDI veast ei saa ennem aru kui tavalisel maantesõidul, suuremal kiirusel kiirendades. Siis tekib selline koormus, mida linnakiirusel kiirendades ei teki, ning mis viib mootori avariireziimi!


RE: Vito - Kalev - 17-01-2007

Kusjuures selle pihustiveaga ei vii avariireziimi! Ma sõitsin liiga palju kilomeetreid sellega enne, kui ükskord aru sain, et mis viga. Ei mingit avariisseminekut.


RE: Vito - hents99 - 17-01-2007

Kalev Kirjutas:Seda keret pole tehtud tagaveolisena. Esiveolise sõiduomadused on väga head. Hästi stabiilne ja pole ka riisikatele tavaks olevat "otse" puksimist kurvides. Proovi sõita ja usun, et veendud. Ise lähen küll meeleldi Vitoga igale poole, seda näitab ka 2 aasta jooksul 63000 km.
Olen pidevalt sõitnud sellise esiveolise Vitoga, sest see meil peres täitsa olemas. Lihtsalt väike huvi seoses kuulutuses oleva "tagasild-veab" kirjeldusega. Esiveolisele lisaks, et pöörderaadius on päris muljetavaldav.
Meil pole küll CDI, vaid tavaline turbodiisel. Plaan välja vahetada mingi al 2000a Vito/V-klassi vastu. Kuid hirm selle CDI ees on päris suur. Igale poole kuhu lähed seoses mingi diisliprobleemiga küsitakse kohe kas CDI või tavaline, esimesest ei taheta midagi kuulda ega tegemist teha.


RE: Vito - Kalev - 17-01-2007

Tavalised remondimehed ei julge seda CDI -d ette võtta jah, kuid tegelikult pole asi teab, kui hull - vaja lihtsalt teada mõningaid asju. Mul lihtsalt õhhetult läinud, et enda rahakotiga vead ja nendest hoidumise teada saanud... Viga (pihustiseibid) iseenesest oli puhas eelmise omaniku hooletus, millel ise lasin edasi areneda. Arve tuli päris vahva lõpuks...