Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kaima ei lahe :( - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kaima ei lahe :( (/showthread.php?tid=3663)



Kaima ei lahe :( - azibi - 11-01-2007

Tervist,
Lugesin eelmise teema labi, kus auto ei kaivitunud aga mul noks teine lugu seega kirjutan uue teema.
Auto on mb e300 3.0 bensiin.
Yhesonaga, auto kaima ei lahe. bensu pump sai lahiajal ara vahetatud seega selles probleem olla ei saa. Votsin lahti pealejooksu otsa, see mis tuleb pumbast pritsungisse ja sealt lendas bena peale kyll. Puhastasin ara jagaja ja silikooniga juhtmed.
Sade samas on katkendlik, see tahendab, et pidevalt starterit kaiates loob laksu sadet ja siis kustub ja nii koguaeg. Kas probleem voib seal peituda ?
Tombasin ka valja pihusti sinlindri tagant ja gaas pohjas starterit andes sealt tilkagi valja ei tulnud, samas pole ma paris kindel, et sealt nii miskit tulema peabki.
Koik ara puhastatud ja kokku keeratud lugesin autole sonad peale ja proovides hakkas isegi kergelt lubama aga paris kaima ei lainud. Kuna auto oli vaja garaasist valja saada siis sai natuke starteriga soidetud ja siis lubas jalle aga ei rohkem miskit. Proovisime ka nooriotsas kaima vedada aga siis isegi ei lubanud. Peale vedamist jalle starterit kaiates lubas.
Endal juhe koos, ei oska enam midagi teha. Enne teenindusse viimist tahaks olla kindel, et ise jagu ei saa seega palun abi, kui keegi oskab...

Ette tanades....



RE: Kaima ei lahe :( - sm. pelle - 11-01-2007

Mis seisus muidu küünlad ja süütejuhtmed on. Mu enda 3.0 oli seisnud päris kaua ja tegi sama jama, peale nende vahetust (veel vahetasime jagaja kaane ja rootori kah) läks käima.


RE: Kaima ei lahe :( - azibi - 11-01-2007

juhtmed, kyynlad Ok, jagaja kiita pole. Homme ostan uue siis proovin uuesti.
Sain jargmiseks nadalaks aja diagnostikasse, kui enne just viga ei leia.
Lugesin koik kaivituse probleemidega teemad labi ja asju mis voivad seda pohjustada on palju palju. Ei teagi kust alustada kohe, koike ei joua ka katse meetodil valja vahetada.
Juhe vaga koos, homme jala toole Confusedad:


RE: Kaima ei lahe :( - Heinar - 11-01-2007

Kui isegi tõmmates küünlaid märjaks ei saa, siis ikka bensiini probleemid.


RE: Kaima ei lahe :( - azibi - 11-01-2007

Motlen ise sama sest, et kui kaivitades panen gaasi pohja ei luba aga kui lasen gaasi maha hakkab lubama. Seda kas on elektrooniline viga v ei, selles on kysimus ja kui on elektrooniline siis mida ma peaks koigepealt uurima ?
Kuni pritsungini bena tuleb aga sealt edasi mitte.


RE: Kaima ei lahe :( - Heinar - 11-01-2007

Õhupuhasti maha ja kalla bensiini kollektorisse natuke(nii 50 ml) ja vaata kas teeb häält.
Ei tea ju mis pritse sul seal peal on, kas pihustid avanevad elektriga või ilma?
Kui reduktsiooni klapp kinni jääb avatud asendisse, siis läheb kogu bensiin paaki tagasi.Vigu võib palju olla.


RE: Kaima ei lahe :( - azibi - 11-01-2007

Ohtused muljed siis,
syda ei andnud rahu ja sai veel paar tundi garaasis veedetud.
Tegemist on mehaanilise bochi pritsega, kahjuks rohkem ei oska oelda.
Selgeks sai, et peale tuleb bena kenasti aga maha ei jookse. Keerasin peale jooksu vooliku lahti ja ilge surve sees, keerasin ka tagasivoolu otsa lahti, kohe pritse pea juurest ja ei tilkagi. Seega peaks olema probleem pritse 'peas' (see koht kust lahevad voolikud pihustitesse).
Kui valada bena otse peale laheb kohe kaima ja nurrub ilusti.
On keegi pritse ise lahti keeranud ja seda lahkanud ?
Ma tean, et seal mingid lehed ja vargid.
ei julge esimese raksuga kohe lahti lammutada, parast ei saa kokku ja siis jama vaga suur.
On veel mingeid varjante mis tagasivoolu takistavad ?



RE: Kaima ei lahe :( - Heinar - 11-01-2007

Vaata internetist K-jetronic ja peaksid pildi silme ette saama kuda funkab.Või siis KE-jetronic , see isend töötab lambdaga koos.
Lahti ei soovita võtta kuna tihend seal õhuke metallleht
(mingi 0,1mm umbes) ja pärast ei saa pidama enam.
Ennem soovitan lahti võtta surve regulaatori pritse peas, umbes samasugune kui õlipumbas.