Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
V vs. Vito ja küsimusi - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: V vs. Vito ja küsimusi (/showthread.php?tid=3558)



V vs. Vito ja küsimusi - virgo - 02-01-2007

Küsiks, et mis on V ja Vito olulised erinevused peale salongi?

Ja veel mõni lüsimus:
1. Kas mõlemil on lihtne istmeid välja võtta ja V-l ka laud ikka eemaldatav?
2. Kummal neis need õhkvedrud on ja kui vastupidavad/kallid?
3. Kui pikk on salong juhiistme seljatoest luugini? Ehk siis kui pikka asja saab vedada?
4. Tüüpved mida ostmisel jälgida? Jutt käib hinnaklassist 100-130k ja diisel, käigukast suvaline.


RE: V vs. Vito ja küsimusi - Sulo - 02-01-2007

virgo Kirjutas:Küsiks, et mis on V ja Vito olulised erinevused peale salongi?

Ja veel mõni lüsimus:
1. Kas mõlemil on lihtne istmeid välja võtta ja V-l ka laud ikka eemaldatav?
2. Kummal neis need õhkvedrud on ja kui vastupidavad/kallid?
3. Kui pikk on salong juhiistme seljatoest luugini? Ehk siis kui pikka asja saab vedada?
4. Tüüpved mida ostmisel jälgida? Jutt käib hinnaklassist 100-130k ja diisel, käigukast suvaline.


Eest on iluvõre ja tuled teised. Taga, tuleklaasid teised, peeglid teised.

Vastused:

1. V-klassil ikka oluliselt lihtsam välja võtta istmeid. Laud eemaldatav.
2. Tavaliselt annab saba see kompressor mis õhkvedrusid reguleerib. See asub kaasistuja juures, põhja all. Sinna lendab igast paska peale ja targemad mehed juba ammu sinna katte peale ehitand.
3. Seal tuleb arvestada ka salongi polstriga aga kui ma ei eksi siis 2.40 läks vabalt sisse ja kipsplaate sain püsti vedada kuni 2.70. Siis on ainult küljeaknast paha välja vaadata.
4. Rooste, lisasoendus (põhja all, tavaliselt ainult küünlavahetuse küsimus - 500.-). Manuaali puhul kontrolli ka kuidas käigud sisse lähevad. Seal trossi süsteem ja kui trossid kulunud on siis lähevad raskesti sisse. Tagurpidikäigul eraldi tross veel ja maksab 1000.- pluss vahetus. Rooli kardaani kontrolli ka et ei kolksuks!
108CDI puhul kindlasti üle vaadata et turbo õline ei oleks ja toimiks. Ja loomulikult tuleb proovida seda autot maanteesõidul, sooja mootoriga et avariireziimi ei läheks. Suht levinud viga CDI-l

ASR-i puhul kontrolli ka veovõlli otsi!

Kui kellelgi veel miskit meenub . . . . . .



RE: V vs. Vito ja küsimusi - Kalev - 02-01-2007

Üks oleks siis pakkuda ka, 130K hinnaks...

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/084/auto_php-id=283084-www_auto24_ee.html

CDI kallis remont tehtud, niiet sellega enam probleeme ei ole, samuti vahetatud veovõlli otsad ja sharniirid.