Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K: jälle see Kütusekulu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: K: jälle see Kütusekulu (/showthread.php?tid=3507)



K: jälle see Kütusekulu - MarekV - 26-12-2006

Lugu siis selline, et koguarg oli 13-15L/100km
Ja nüüd järsku 20-... Ning alla ei lähe.
Käidud sai ka autodiagnostikas, kus keerati kütusesegu paika ning kinnitati et kõik on korras peale väikese lisaõhuvõtu pihustite juurest.
Pihustitel vahetasin kõik tihendid see peale välja.
Aga muutunud pole midagi.
Keerutasin rattaid ka, aga kõik pöörlevad takistusteta.

Lugesin samast foorumist et paagis pidi mulinat kosta olema kui tagasi voolu õhku puhuda.
Mõtlesin et kontrolliks seda tagasivoolu aga ma ei tea kumb voolik see on seal kütusejagaja juures???

[Pilt: KE-ronic.jpg]


RE: K: jälle see Kütusekulu - indrek - 26-12-2006

Ei usu, et tagasivoolus asi on - kui see umbes oleks, siis mootor ka ei töötaks korralikult, või üldse ei töötaks.

Aga kisu mõlemad voolikud lahti ja pane süüde sisse, siis näed, kumast bensiini tuleb, see siis kütusetoru. Sellel paks mingi sõel ka sees olema, puhasta see ära.


Aga enne vaata igasugused lekked kütusepumba ja bensiinipaagi juurest üle.

Üldjuhul see suure küttekulu teema on nii jube keeruline, et otsi end emaseks.


RE: K: jälle see Kütusekulu - Rolz - 26-12-2006

tagasivool on ikka see, mis ei tule läbi surveregulaatori.


RE: K: jälle see Kütusekulu - MarekV - 26-12-2006

Vot aga sinna voolikusse ma panin ca 6-7 bar-i takka ja ega ta hea meelega sinna ei läinud. ning kuskilt põhja alt nagu pressis välja. kuulmise järgi.
Ideeliselt peaks aga vaba tagasivool olema?

Muidugi ma ei võtnud Bensupaagil korki maha. äkki jäi surve paaki.
Või on sel tagasivoolul mingi elektroonile klapp? et kuii mootor ei tööta siis tagasivool kinni?



RE: K: jälle see Kütusekulu - Rolz - 26-12-2006

Ma ei tea, mis aasta mudel sul ja kuidas 4 puhul see muudeti mis aastal aga mingst aastast(ilmselt KATi ja KE-jetroniku puhul) on tagasivoolul söefilter vahel, ilge kobakas ja kui see ära ummistub on ka parajalt jama...ma ei tea kus see nelajl on, kuid kuuel on juhipoolse tiiva all see...


RE: K: jälle see Kütusekulu - MarekV - 27-12-2006

Enda omal pole vaadanud aga sõbra 230 E on see söefilter katki roostetanud ja tyhjaks jooksnud. Ning tagasivooluga pold sel küll mingit pistmist.

Niisiis praktika näitas et äravool jookseb hoopis läbi  surveregulaatori.
Ja tagasivoolu toru oli täiesti läbi puhutav paagi poole. ehk siis seal ei saa probleem olla.

Kindel ei ole, et viga selles aga see surveregulaator töötab vaakumiga. ja Selgus et regulaatori otsa minev voolik tõmbab õhku vahele. Ehk siis ei pruugi see regulaator õieti töödata. Ja võimalik et ta lihtsalt ei lase kütusel tagasi voolata.
Üritasin käepäraste vahenditega selle asja ära tihendada.
Eks kilomeetrid näitavad kas oli abi sellest.


RE: K: jälle see Kütusekulu - marko600 - 27-12-2006

mul ka kütusekulu järsku 20 linnas, muidu oli ikka 15 kandis. muidu töötab kõik väga hästi, muidugi CO testi pole veel teinud. auto w210 320 r6 95a


RE: K: jälle see Kütusekulu - MarekV - 27-12-2006

Noh soovitus oleks et käi diagnostikas ära. Saad vähemalt teada kas kõik elektrooniline/elektriline osa on korras. Ja kui sealt abi ei leia siis vaadata vaakumit, kütusefiltrit, lekkeid jne..


RE: K: jälle see Kütusekulu - MarekV - 12-01-2007

Et kas kellegil on aimu kuidas seda asja reguleeritakse???
Tegemist on siis surveregulaatoriga mis asub tagasivoolu vahel.
[Pilt: pressure_regulator.JPG]