Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W639 Tungraud - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: W639 Tungraud (/showthread.php?tid=34791)



W639 Tungraud - mart551 - 12-03-2014

Tere!

W639 kahe rattavahetuskorra peale on kulunud 3 tungrauda - MB originaal läks pooleks sedasi, et napilt sain näpud alt. Kasutasin siis mingit Nissani oma - läks puruks seegi. Ostsin 2T tõstevõimega rombtungraua. Esirataste vahetuse kannatas välja aga tagaratast tõstes ütles keere üles.
Poes (automaailm,fixus) müüakse hüdraulilisi tungraudasid.
* Ratastega variant - väga mugav kasutada, aga ei tõsta piisavalt, et saaks ratta maast lahti.
* Hüdrauliline 2T - mahub auto alla, aga tõstekõrgus pole piisav.
* Hüdrauliline 5T - auto alla ei mahu.

Mõistus täitsa otsas. Mida teised Vito/Viano omanikud kasutavad? Ei saa ju osta mingit jube suurt asja kah - peab ju autosse ära mahtuma ja eelistatavalt ikka kõrvalistuja istme alla. Samas peab olema piisavalt tugev, et mitte näppudest ilma jääda või autole viga teha. Igasugused keermelatiga variandid ei kõlba kuskile. Lubavad küll 2T, aga reaalselt nii palju vastu ei pea. Kust üleüldse teie autot tõstate? Mul on külgedel torud ka ja see omakorda teeb asja raskemaks.


RE: W639 Tungraud - v6sa - 12-03-2014

(12-03-2014, 03:15 PM)mart551 Kirjutas: ...
MB originaal läks pooleks sedasi, et napilt sain näpud alt.
...

Kas sel mudelil on tehasest juba rombikujuline liigend?
Vanema MB tung vist ei sobi?

Poerombid võib ära unustada. Mõne kaheksakümendate japsi romb võiks kesta. Kui pole keermeid liivaga tuksi keeratud...

Japsi maasturitel on kahekolvilised hüdrotungid, mille tõstekõrgus on päris hea. Neid võiks liikuda.

Mitmetel hüdrotungidel on ülemine jätk keermega. Seda saab jätkata...


RE: W639 Tungraud - hellrix - 12-03-2014

(12-03-2014, 03:43 PM)v6sa Kirjutas: Mitmetel hüdrotungidel on ülemine jätk keermega. Seda saab jätkata...

Mis sest keermest jätkata kui auto amordi käik on pikem kui tungi silindri käik. Pluss tühi rehv, auto veel madalamal. Tuleb osta ratastel kolme tonnine, sellel peaks käiku jaguma. Nati suur on ja kallis ka aga hea mugav ja stabiilne.



RE: W639 Tungraud - Henry - 13-03-2014

Mina olen siiani kasutanud (W638)'l nii MB originaali kui seda 2T ratastel isendit.
Viimasel ajal olengi ratastel isendit pruukind, kuna masinal all küljerauad ning originaal tungi paigaldamine vähe keerukam.
Eilegi olin sunnitud põhjaalla kaema ning esimesest tõstekohast sain ma ninaosa nii kõrgele küll, et julgestuste mõttes sai üks "kolmajalg" veel lisaks pistetud.
Ruumi jagus minusgusele küll.
Masin täiesti tavaliste 15" rehvidega ning mingeid tõsteid või madaldusi pole




RE: W639 Tungraud - tomm49 - 09-04-2014

Mul on kasutada vist G-klassi hürauliline, see tõstab küll päris kõrgele. http://fourbyfourclub.com/images/W463Big/W460StickerJack.jpg