Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump (/showthread.php?tid=34681)

Lehed: 1 2 3


Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 02-03-2014

w124 e500 kere. mootor ootab paigaldamist om606 300turbodiesel mehaniline pump 7.5mm.
Esimene mootori kaivitumine uue pumbaga.
[Pilt: photo.php?fbid=681518851905098&l=cf23681038]


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - berg - 02-03-2014

Väga lahe! Rohkem pilte ja videosi Thumbsup


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - hents99 - 02-03-2014

Super! Eks ma hakkan sinu tööd reklaamima.
Minult on väga palju sellist asja küsitud, aga siiani pole saanud aidata.


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 02-03-2014

see on esimene mootori kaivitumine,pump oli tehtud 6 kuud tagasi.
oli raske leda mootorit.tulevikus provin rohkem piltid teha

[Pilt: 58548-e5002.jpg]



RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - arts24h - 02-03-2014

Vägev värk. Mootor aistevahel ja sõidab võiks ka mõne video teha.


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - hannes_s - 02-03-2014

Natuke segaseks jääb et mis on siin eestis ehitatud, auto, mootor, pump või kõik kolm on tehtud eestis? Teil siis on oma stend pumba jaoks? Kust pärinevad 7.5mm elemendid?


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 02-03-2014

Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump !!!
Eestis ehitatud pump(MEHANILINE) kuhu pantud elemendid 7.5mm.kere ka natukene umberehitatud siin ,mootor tegi mercedes kuskilt saksamalt )))Mootor Original w210 kere
Pumba ja pihustite ehitamise jaoks kqik on olemas - Bosch stendid uema tuubi (digitalsed)
Elemendid on meie saladus - vabandust,aga aitan kqikidele kes selles teemas huvitanud on.
Loodan et mittu inimesed saavad teha rohkem kui uks


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 03-03-2014

[Pilt: 27769-1653576_682618548461795_997425960_n.jpg]
[Pilt: 79657-1779912_682618051795178_1349687997_n.jpg]
[Pilt: 67668-1780842_682618541795129_409452938_n.jpg]
[Pilt: 83269-1962713_682618061795177_246507919_n.jpg]
[Pilt: 32375-1925053_682618055128511_1926200525_n.jpg][Pilt: 62935-1966780_682618058461844_1443303234_n.jpg]


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - v6sa - 03-03-2014

(02-03-2014, 11:00 AM)griffins Kirjutas: ....
Esimene mootori kaivitumine uue pumbaga.
...

Kui see oli esmakäivitus, siis on meie solgipangest tõusmas esimene asjalike diiselistide päikesekiirEusa_clapEusa_dance Ammu oli aeg, et keegi karladele konkurentsi pakkuma hakkaks.Ninja

Palju teil praegu mootorist pumba alusel loota on?

Kas muudate ka regulaatorit, tõstes vedavaid pöördeid?
Või jätate selle paika ja lihtsalt panete suuremad elemendid pumpa?
Kui ühtlaseks etteanded tasandate? Ehk kui kaua viitsite nokerdada enne, kui pumba reguleerituks loete?

Palju teenuse hinnaks tuleb, kui tuua oma R6 pump ja tahta 7,5 elementidele tehtuna konservatiivses seadistuses etteannet?


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 03-03-2014

praegu regulator on originalne
praegu pump seadistatud 400hp
oli vqimalik veel mangida aga juuba praegu kardan mis tulevikus tuleb
pump seadistatud minimalselt
gowernor rsf 315/2300right
now 1000rpm -140cc,2500rpm-80cc
2650 rack travel 8mm




RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - v6sa - 03-03-2014

Need siis pumba pöörded?

Ilmselt ei pruugi eesti keelt igapäevaselt, seega küsin sedasi:
fuel cutoff rpm?

Olete sõita ka saanud selle seadega juba?


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 03-03-2014

mootor veel stendi peal ,otsin turbot ja valjalaske kolektorit


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 05-03-2014

small turbo [Pilt: 65468-1779872_684006101656373_1197148547_n.jpg]
[Pilt: 77544-dogleg.JPG]


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - arcar - 05-03-2014

loll nagu ma olen aga järelikult peaks sellest elajas tulema ? kas OM 606 on 3 td 108 kw mootor ? palju sinna juurde annab siis kruttida,et laiali ei jookseks ? ma oleks nõus teenusena ostma küll jõudu juurde ! palju see umbkaudu maksab?see originaal 300td108kw ei käi ei peast ega pe..sest(võrreldes 3.6td 200kw RangeRover sport-iga muidugi),võid privasse pakkumise teha saaks sinna 40-50kw juurde oleks lõbus küll Eusa_dance


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - kodutu - 05-03-2014

Neil on OM606, mis on 130kw originaalis. Sinul on OM603, mida annab ka väga edukalt tuunida.


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 05-03-2014

Austrias tehtud auto



RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - Laur - 06-03-2014

(05-03-2014, 09:03 PM)arcar Kirjutas: loll nagu ma olen aga järelikult peaks sellest elajas tulema ? kas OM 606 on 3 td 108 kw mootor ?

606.961 on originaalis 130kW turbo diisel


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - griffins - 07-03-2014

[Pilt: 45599-1620944_685145401542443_191716436_n.jpg]


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - arcar - 13-03-2014

loll küsib veel,arutasin seda asja karla vendadega ja nemad sellepeale,et kui7.5 plunserid panna siis tänavale sellega väga ei lähe ja ülevaatusest ametlike kanaleid pidi võid vaid und näha Confused viimasega pole probleeme aga kui plunserid vahetada siis 7.5 vastu siis surub kütet rohkem peale ja sumpast pidi korralik must lont väljas olema,kas see vastab tõele ?
kui ainult pumpa peale keerata ? siis peaks veel tänaval ka liigelda saama ? suht tuhm olen ise kogu selles diisli värgis,äkki viitsib keegi seletada lollile kuidas saaks minekut ja sumpast väljuv jääks normide piiridesse,väiksed pahmakud musta vast ei tee midagi


RE: Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump - 124STD - 13-03-2014

Kui sa tahad ainult 40-50 kw siis pole sul 7,5 plunsereid vaja, nendega saab juba 500+ hp. Piisab kui keerata pumbast küttet peale, ja turbo rõhku tõsta. Vahe jahuti ka ei teeks paha. Olen kuulnud et originaal juppidega saab 200hp vabalt kätte. Nii väkeste võimsuste juures peaks saama õhu ja kütuse koguse niimodi paika panna et tuleks hp-sid juurde ja ei suitseks ka.