Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Tahaks autot pehmemaks s211 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Tahaks autot pehmemaks s211 (/showthread.php?tid=34528)



Tahaks autot pehmemaks s211 - thalenfrei - 18-02-2014

270cdi. Praegu on auto avantgarde seades, seega üsna jäik. Taga on uued õhkpadjad aga vanad amordid ja ees on ühe poole vedru katki ja amort nati õline. Seega tahaks kulunud detailid uute vastu vahetada aga tahaks auto pehmeks saada. Eestis nagunii kiirteid pole niiet parem las õõtsub natuke ja loeb vähem auke üle.

Millised vedrud ja amordid peaks siis ostma või mida veel välja vahetama et eelpoolkirjeldatud tulemust saavutada?

Lähtuda elegance mudelist, tundub vist kõige loogilisem variant?


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - indrek - 18-02-2014

Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - v6sa - 19-02-2014

(18-02-2014, 09:37 PM)indrek Kirjutas: Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid

+1.

Rehvide ostmisel jälgida sõidumugavuse ja juhitavuse hindeid: pehme rehv on mugav, kuid reeglina saab keskpärased kuni halvad hinded juhtimistäpsuse eest.


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - thalenfrei - 26-02-2014

Taaskord probleemi ees. Kuna saan vedru väga hea hinnaga on valikus suplex. Seal aga jälle valikuvõimalus. Nimelt kolme erineva karakteristikuga vedru pakub comfordina. Spordile kahte. Esimese sobivus oli 220d ja manuaalkastiga. Keskmine oli siis kõige laiema sobivusega ja lõppes 280cdi-ga. Ning kolmas vedru läks altes 280cdi-.


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - thalenfrei - 12-06-2014

Niisiis teema jätkub.

Kuna kõik sujub tasa ja targu ja siiani ainult vedrud olemas sest amordivalikuga pole olnud aega tegeleda.

Kuna comfort vedrustus eeldab ka teist amorti on valikus Bistein ja Sachs. Kas need mitte samast kohast ei tule??
Mõlema tootja amordi paigaldusjuhendis on kirjas et amort tuleb seadistada vana amordi järgi. Mõõta kõrgus silmast taldrikuni ja vajadusel taldriku kõrgus korrigeerida. Kuna mu auto on praegu Avantgarde seadistuses ja minu soov on comfort vedrustus siis ei saa ma enda auto alt tuleva amordi pealt seda kõrgust võtta. Kust ma selle kõrguse siis saan? Ideaalis võiks muidugi arvukate proovimistega selle kõrguse leida aga ei taha nii palju jamada. (või on siiski vaeva väärt????) Edasi on järgmine küsimus, mis juhtub esiotsa tõstes, tagumise otsaga, seal ju elektrooniliselt reguleeritud kõrgus? Mida seal tuleb korrigeerida, kas all anduri asendit või saab arvutiga hakkama ja kui arvutiga, siis mida muuta tuleb ja kui palju? Kas eesti oludes oleks mõtet silla rguleerimisel nurkadega natuke midagi ette võtta, et parem sõita oleks?
BILSTEINI Amordivalik
http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&36=0&35=171&32=17166&34=0,100011,100121&14=4&10=9F753D00BCD049458938A072F399E51A018004&12=130

SACHS Amordivalik
https://mediaservices.zf.com/Redirect.do?urlId=AuqkFHuKCkg%3D

Vaatasin ka auto alt amordi koodi ära, ükski varuosakatloog seda ei tunnista - soov oli teada saada, mis täpselt all on. 2113203913, oskab keegi selle bilsteini või sachsi, reaalselt eksisteeriva analoogi öelda? Leidsin ka selle et stariga tuleb auto comfortseadesse panna, tuttaval on star olemas aga kas see pole jälle mingi selline seadistus, mis serveriga sünkroniseerimist saada?


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - thalenfrei - 03-07-2014

Niisiis oleks tarvis et keegi, kellel on olemas esiamort, classic või elegance auto alt, vaataks mitmendas soones on reguleerrõngas. Kuigi siin tekib jälle ilmselt nüanss et erinevate mootorite ja erineva varustusega on reguleerrõngas erinevas soones.


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - thalenfrei - 05-07-2014

Ei viitsinud enam infot otsida. Tõstin tungraudadega üles eest ja lasin stabika ühel poolt lahti. Amortide alumised ja ülemised poldid samuti, natukene õõtsaid alla painutada ja käes need olidki.
Avantgarde amortidel, mis all olid, oli kaks alumise taldriku asetsemise võimalust. Uutel amortidel aga 11. Seadsin taldriku keskele. Ülemisi vedrukumme ei vahetanud sest jäi kahe silma vahele. Mõte selles et nüüd taha teised amordid ja siis stariga seadistamisse. Selleks ajaks natuke sõidetud ka ja vedrud oma vajumised ära vajunud. Siis kisun vajadusel eest uuesti lahti ja sean kõrguse vastavalt tagaotsale.


Kasutatud detailid:
Amordid - Sachs 312563
Vedrud - Suplex 19302
Ülemine tugitaldrik - Febi 19512
Põhjalöögipuksid koos tolmukaitsetega - Sachs 900188



RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - thalenfrei - 03-09-2014

Niisiis nüüd on vedrud sõitnud mõningad tuhanded ja tulemus on ausaltöeldes parem kui lootsin. Esiots on pehme aga samas teel püsib hästi. 50 km/h üle lamava saab sõita ilma pauguta, jüri ringil linna poolt tulles ja välimisest reast sisemisse rivistudes viadukti all kiirusel 150 on ka kõik ok. Ühesõnaga ma olen suht rahul kuigi tagaots on veel siiani üle käimata.


RE: Tahaks autot pehmemaks s211 - junn - 03-02-2015

(18-02-2014, 09:37 PM)indrek Kirjutas: Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid

2004 paigaldasin Elegance vedrud ja 16 rehvid ja läks pehmemaks, lisaks vähem veermiku osi vahetada vaja.