Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Uudised (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=127)
+--- Teema: Mercedes-Benz esitles uut V-klassi (/showthread.php?tid=34522)



Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - indrek - 18-02-2014

[Pilt: 43627-0a5364ae9cc6ceeec1508b7a749d8b2c.jpg]

[Pilt: 88645-a0ce827ce9493d9fc1cfd48cb688ce45.jpg]

[Pilt: 62293-a2f46b435be72c8e6b6e5c4377f415cb.jpg]

[Pilt: 52794-b57aed913095a7cd643b368cb938d537.jpg]

• Esialgu vaid 2,1-liitrine diiselmootor
• C- ja S-klassile omane mugavus
• Müügile jõuab mais

Mercedes-Benz esitles eile õhtul uue põlvkonna V-klassi, mis asendab mudelivalikus mudeli Viano ja on eelkäijast mugavam ning turvalisem.

Uus V-klass pakub istumiskohti kuni kaheksale inimesele, sõltuvalt soovist saab V-klassi osta kahe erineva teljevahega ehk 3200 ja 3430 millimeetrit ning kolme erineva üldpikkusega (4895 kuni 5370 millimeetrit).

Standardvarustusse kuulub lükanduks paremal küljel, vasakpoolse eest tuleb maksta juurde. Uuenduseks on eraldi avatav tagaluugi klaas, luuk ise avaneb soovi korral elektriliselt. Mugavus- ja turvavarustus on võetud üle luksusmudelilt C- ja S-klass.

Müügile jõuab V-klass esialgu vaid diiselmootoriga ja tagaveolisena. 2,1-liitrine jõuallikas arendab 136, 163 ning 190 hobujõudu.

Müügile jõuab uus V-klass mai lõpus, esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel. Sügisel on oodata ka kaubikversiooni.

Allikas: http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/5165/mercedes-benz-esitles-uut-v-klassi


RE: Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - indrek - 18-02-2014

Silberauto.ee:

Eile esitleti Müncheni olümpiakeskuses Mercedes-Benzi uusimat ja suurimat mahtuniversaali, uut V-klassi.

Autot tutvustades sõnas Daimler AG juhatuse esimees Dr Dieter Zetche: „Funktsionaalsus on mahtuniversaali puhul põhiline, mugavus ja stiil on kirsiks tordi peal. Uus V-klass ühendab need omadused viisil, mida ei suuda pakkuda ükski teine selle segmendi sõiduk."
Uus Mercedes-Benz V-klass pakub sõitjatele ohtralt turvalisust, ruumi ning valikuvõimalusi. Kolm kerepikkust (4895 mm, 5140 mm ja 5370 mm), kuus turvapatja, ohte ennetada aitav PRE-SAFE® turvalisussüsteem ja kaasaegsed multimeediavõimalused teevad Mercedes-Benz V-klassist kõige sõiduautolikuma mahtuniversaali – auto, mida võib auga nimetada Mercedes-Benzi suurimaks sõiduautoks.

Kuni kaheksa istekohaga Mercedes-Benz V-klass hakkab asendama siiani väga populaarseks osutunud Vianot, pakkudes aga veelgi rohkem nii turvalisuse, ökonoomsuse, mugavuse kui ka disaini osas. Moodsad välisjooned ja vaid kõige kvaliteetsematest materjalidest sisemus lubavad sõitu Mercedes-Benz V-klassiga nautida nii juhil kui kaasreisijatel.

Mercedes-Benzi sõiduautodelt tuntud suur ekraan auto armatuurlaual, tipptasemel audiosüsteem kuni 16 kõlariga, innovaatiline touchpad, internetiühendus ja navigatsiooniseade teevad V-klassist parima varustusega mahtuniversaali turul. Seejuures on võimalusi varustuse enda vajadustele sobivaks konfigureerimiseks sadu. Lisavarustusena (mõne varustustaseme puhul standardvarustusena) on muuhulgas saadaval elektrilised lükanduksed auto kummalgi küljel, mis muudavad eriti mugavaks sõiduki kommertskasutuse.

Mootorivalikus on kolmes erinevas võimsusastmes jõuallikad: V 200 pakub 100 kW (136 hj) võimsust ja 330 Nm maksimaalset pöördemomenti, V 220 CDI 120 kW (163 hj) ja 380 Nm ning V 250 140 kW (190 hj) ja 440 Nm. V 220 CDI kütusekulu (5,7 l/100 km) on oma klassi madalaim.

Tippmudel V 250 on standardina varustatud seitsmekäigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga, ülejäänud mootoriversioonide puhul on automaatkäigukast saadaval lisavarustusena. Samuti on V 250 puhul kasutusel lisafunktsioon „AGILITY SELECT", mis pakub kiirendades kuni 10 kW lisavõimsust ja kuni 40 Nm lisa-pöördemomenti. Kokkuvõttes saavutatakse seniste kuuesilindriliste mootorite võimsus ja pöördemoment kombineerituna neljasilindrilise mootori kütusekuluga (keskmiselt 6,0 l/100 km).

V-klassi on võimalik tellida alates märtsist 2014. Eestisse jõuavad esimesed autod sel suvel. V-klassi hind algab 37 000 eurost (koos käibemaksuga).

Allikas: http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?a=page&subpage=52eb996abf9e082a129bf


RE: Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - indrek - 18-06-2014

Sai siis täna ka saladuskatte all seda nähtud, uuest nädalast siis ka Silberautos kõikidele uudistamiseks väljas. Sõita pole saanud, aga katsudes ja istudes on uuendus ikka meeletu. Kuuldavasti pidid ka sõiduomadused olema suur hüpe edasi, kuna kõik uuenduslikud juhiabisüsteemid, mis S ja C klassi peal on, on ka sinna üle kandunud.

Tõepoolest ikka auto, millega sõidaks ja sõidaks. Uue lisana siis tagaluugi akna avamise võimalus, seega pole ülemiste asjade tarvis tervet luuki vaja lahti teha, seespool on ka akna kõrgusel lisariiul, kuhu asju paigutada ja hoiustada.


RE: Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - arturmalcik - 18-06-2014

see mulle meeldib rohkem
http://www.youtube.com/watch?v=nL6dbljs9XE


RE: Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - kaspar - 09-09-2014

Veel üks ülevaade V-klassist.

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motorsi+proovisoit/23853-Motorsi+Proovisoit+-+Mercedes+V-klass.aspx


RE: Mercedes-Benz esitles uut V-klassi - indrek - 15-09-2014

Nii, nüüd ka proovisõit tehtud ja ütleks et Vianoga on ikka öö ja päev. Vianoga on hea sõita, aga kogu aeg sul teadmine, et sa oled bussijuht, aga uue V klassiga unustad kärmelt, et sa sõidad just kaubikuga. Istumise- ja rooliasend on nii sõiduautolikud, kui vähegi võimalik ja sõidumugavus täpselt samamoodi.

Viriseda nagu ei oska pea millegi üle, ainult kliimaseade tegi mingeid trikke, aga see võis ka oskamatusest seda kasutada olla ja muidugi väike apsakas ka Daimleri poolt - nimelt kütusenäidiku kõrval olev nool, mis peaks paagi asukohta näitama, näitas paremale, nagu sõiduautodel, aga V klassil paagi luuk on siiski juhipool juhi ukse postis. See omamoodi naljakas, et selline asi on kahe silma vahele jäänud.

Aga ülejäänud kõik on lausa ülivõrdes, tekib küsimus, kas enam paremaks ongi võimalik minna. Proovisõidu auto oli V250 CDI ja Avantgarde varustusega - sellel oli mehiselt jõudu ja käigukast oli ka ikka väga sujuv. Maantemüra tuli sisse minimaalselt, õigemini ei pööranudki sellele suurt tähelepanu, kuna midagi häirivat polnud. Olen sõitnud uue Vianoga narva otsa ja nüüd sellega umbes sama pika maa ja see vahe on ikka tuntav, ehkki Vianogi on väga mõnus sõita ju.