Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw (/showthread.php?tid=32116)



uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - arcar - 04-07-2013

Järgmine probleem ilmnes,tyri ja tartu,
sümptomidConfusedõidan,jään seisma,kapott lahti ja sealt vaatab vastu laiali pritsinud jahutus vedelik,surve paagis päris suur,lõdvikud punnis.termostaadi kakkusin lahti,kontrollisin koduste vahenditega ,asi ok.panin tagasi,vedelikk sisse,lasin soojaks lahtise korgiga,valasin juurde,tegin kiire tiiru Jüri ringile ja tagasi,,,,,,,fu...k jälle märg kapoti alune,Sai hiina STAR taha aetud ,vigasi netu,temp ei tõusnud üle 89'.Küla targad mehaanikud pakkusid välja,et paisupaagi kork,ise kahtlustan millegipärast plokikaane tihendit Crybaby
Äkki on kuskil keegi kes veel midagi asjast arvata võib või on kedagi kes oskaks ilma kaant eemaldamatta diagnoosida tihendi viga ?
Olen kuulnud mingist ime vidnast mis pannakse paisupaagi korgi asemele ja milles on mingi vedelikk mis gaasidele reageerib juhul kui need peaks jahutus vedelikku sattuma.On kellegi aimu sellisest kohast/mehest kellel selline asjandus olemas on ? Või on see puhas pläma,sest näinud ma sellist asjandust pole !
Igakülgne abi teretulnud,sest aeg pressib ikka juba julmalt peale.


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - v6sa - 04-07-2013

Karla meestel peaks ju heitgaasitester (paisupaagist heitgaaside tuvastamiseks) olemas olema... Suure lekke annab kätte ka paisupaagi korgi asemele venitatud kondoom. Tõsi, drenaaži peab pimedaks tegema...

Plokikaanetihendi leke või praod kaanes on tõenäoline põhjus. Korgiprobleemi saad ju välistada korke mõne teisega vahetades.


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - arcar - 05-07-2013

Nonii,Karlas polnud heitgaasitestrit oli see aga Hortautos,gaase vedelikus pole ja endiselt probleem üleval paistetavate voolikute näol,keegi ei oska midagi enam öelda mis viga võiks olla.Võtsin paisupaagi korgi alt tihendi serva lahti ja sõidab hetkel ja tundub,et probleemita,õnneks.Koukisin igaks juhuks ka termostaadi välja,et ka see viga välistada.Soovige head teed,loodan,et tripp läheb hästi ja jõuan terve autoga koju tagasi !


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - Laur - 05-07-2013

olen näinud Mercedes-Benz mootoril veepumpa millel labad küljest ära.


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - arcar - 05-07-2013

(05-07-2013, 04:54 PM)Laur Kirjutas: olen näinud Mercedes-Benz mootoril veepumpa millel labad küljest ära.
veepump just vahetatud uue vastu ja ilma termostaadita läks keema Angry
panin termostaadi tagasi ja enam keema ei lähe Eusa_dance aga surve endiselt paagis,kui kork irvakile jätta peksab vedeliku, välja kui kinni
kork paisuvad voolikud sama jämedaks kui sit...ja toru.Uskumatu,hommikul asun teele ja loodan,et kõik ok.Kui ei siis õnneks on piirini ca 200 ja selle aja peale peaks pilt selge olema mis saab kas edasi või tagasi.Loodan parimat muidugi



RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - itbilen - 06-07-2013

Kunagi teepeal läks plokikaane tihend ja umbes sama jama. Kork kinni siis tahtis vöölikuid l6hki lyya ja kui lahti siis vedeliku välja. Puurisin noaga korgile augu ja toppisin jupi klaasipesu voolikust sinna sisse.
Nagu veinipurk käärima Unibrow Igatahes 400km tuli ära ilusti.


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - arcar - 19-07-2013

Nonii,tervist.õnnelikult kuid endiselt probleemi ees vaevleva autoga tagasi ! Küsimus kohe selle peale,et kas keegi on arutanud seda 2.2L 110kw kahe turboga mootorit ? Kohas kus käisin oli palju igasugu tehnika huvilisi ja õhtuste istumiste ajal sai asja arutatud ning järeldus oli järgmine aga ei tea kas ka tõene,et jahutusvedeliku kanal jookseb läbi sisselaske kollektori ja turbo surub sisselaskesse õhku nii kuis jõuab ja seesama surve sinna jahutuskanallisse ka jõuab ning paisupaagi kaudu välja pressib ! Kindlasti on seal miski tihend vahel mis lekib paremal juhul või mõra halvemal juhul.Oleks tänulik kui oma arvamust avaldate või teate täpselt kuidas see asi seal toimib ! Äkki leiab kuskilt mingid mootori/varuosade joonised isegi selle kollektori kohta !?Tänud ette !
Õnneks sai ca 6500km läbitud küll suure koguse vedeliku lisamisega aga nüüd on käidud ja saab asja remontima hakata.


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - v6sa - 19-07-2013

(19-07-2013, 11:24 AM)arcar Kirjutas: ...
jahutusvedeliku kanal jookseb läbi sisselaske kollektori ja turbo surub sisselaskesse õhku nii kuis jõuab ja seesama surve sinna jahutuskanallisse ka jõuab ning paisupaagi kaudu välja pressib !
...

Võimalik on see küll. Ülelaaderõhk on sel miski pool atti, jahutussüsteemiülerõhk on umbes 0,2. On ebatõenäoline (kuigi teoorias võimalik), et pool atmosfääri ülelaaderõhku jahutussüsteemi pääseb, kuid mootori seiskamise järel lühikeseks ajaks pea atmosfäärini tõusev rõhk sisselaskesse mitte...

Kas auto käivitamise järel aurupahvakat ei viska?


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - arcar - 19-07-2013

(19-07-2013, 12:00 PM)v6sa Kirjutas:
(19-07-2013, 11:24 AM)arcar Kirjutas: ...
jahutusvedeliku kanal jookseb läbi sisselaske kollektori ja turbo surub sisselaskesse õhku nii kuis jõuab ja seesama surve sinna jahutuskanallisse ka jõuab ning paisupaagi kaudu välja pressib !
...

Võimalik on see küll. Ülelaaderõhk on sel miski pool atti, jahutussüsteemiülerõhk on umbes 0,2. On ebatõenäoline (kuigi teoorias võimalik), et pool atmosfääri ülelaaderõhku jahutussüsteemi pääseb, kuid mootori seiskamise järel lühikeseks ajaks pea atmosfäärini tõusev rõhk sisselaskesse mitte...

Kas auto käivitamise järel aurupahvakat ei viska?
Ei viska auru aga kui jätad auto seisma peale pikemat sõitu ja proovid uuesti käivitada 2-5 min jooksul siis käima ei lähe,ootad ca 15 min siis läheb käima !?




RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - xcad - 04-10-2014

Oli sama probleem, veaks oli kõver plokikaan. Vee tempi näidik puudub, õlirõhu oma samuti. Nüüs on 4 näidikut: vee ja õli temp;õli surve ja turborõhk. Õli tempi näidik ühendamata kuna tuleb karterisse stuts keevitada. Turbo rõh on originaalis max. 1,8atti, zipituna üle 2-e


RE: uus mure Sprinteriga 2,2 110kw - kompressor911 - 16-12-2014

kui plokikaant vaja sis minukäest saab Wink Big Grin