Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Head ja vead - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Head ja vead (/showthread.php?tid=31999)



Head ja vead - romaana - 24-06-2013

Tere foorumirahvas! Tulin siia foorumisse abi otsima. Nimelt, load hakkavad vaikselt kätte tulema ja esimese auto ost käsil. Kindel siht on mercedes. Olen sirvinud paljusid kuulutusi ja leidnud enda jaoks kaks sobivamat. Äkki keegi saab siin mainida antud autode kohta. Mulle tundusid odavamas hinnaklassis need kõige paremad, mis arvate teie?

See siis esimene http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1157228
Kuuldavasti pidi see mootor ka hästi toiduõli peal töötama ja mul oleks täitsa käepärast seda saada.


Ning teine http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31824




RE: Head ja vead - v6sa - 25-06-2013

Huvitavad valikudWink

Kas remondid ise või ostad selle teenuse sisse?

Kolmekohalise hinnanumbriga mersud on kõik remonditoorikud. neist võib saada head autod, kui auto väärtus kolmekordistada.

Loe ostuabi alt läbi erinevate mudelite teemad. Ning mõtiskle oma eeldatava kasutusviisi üle natuke enam. Ning siis küsi juba täpsemalt.Rolleyes

123 on lihtne ja lollikindel auto, kuid seda peaks siis ise ka remontima.Eusa_dance




RE: Head ja vead - Laur - 25-06-2013

Kui load hakkavad alles kätte tulema...ja kui nad juba käes on siis, mäletan enda ajast, et on aegajalt vaja jubedalt kiirendada, vahel kummi vilistada ja muid trikke teha. Käib eaga kaasas, vähemalt enamusel kes saavad 18-20 aastaselt load.
Sellisel juhul pole 44kW õlipõleti mille kiirendus 0-100 on veerand tundi just päris õige valik.


RE: Head ja vead - romaana - 25-06-2013

Kummipõletamise ja kiirenduse jaoks ei hakka autot ostma, kui tahaks midagi sellist teha, võiksin juba mingi odava läbilastud bemmi raipe osta, aga ei. Sain aru, et W123 tahab kõva remondimeest enda omanikuks, aga kuidas on lood W201-ga? Lihtsama remondiga saaks ise ka hakkama Icon_rolleyes Olen kuulnud, et see ongi nende mudelite pluss, et varuosad odavad ja mootorid peavad miljon vastu. Aga äkki on just mainitud autodega kokkupuuteid olnud?


RE: Head ja vead - v6sa - 25-06-2013

(25-06-2013, 04:00 PM)romaana Kirjutas: Kummipõletamise ja kiirenduse jaoks ei hakka autot ostma, kui tahaks midagi sellist teha, võiksin juba mingi odava läbilastud bemmi raipe osta, aga ei. Sain aru, et W123 tahab kõva remondimeest enda omanikuks, aga kuidas on lood W201-ga? Lihtsama remondiga saaks ise ka hakkama Icon_rolleyes Olen kuulnud, et see ongi nende mudelite pluss, et varuosad odavad ja mootorid peavad miljon vastu. Aga äkki on just mainitud autodega kokkupuuteid olnud?

Valesti said aru - suvaline vana Mercedes-Benz tahab head remondimeest. Kas omanikuks või omaniku heaks sõbraks. Sest need on juba enne miljoni sõitnud, mõni mitugi. 201 on lihtsalt võimalik leida uuem.

124 veel uuem.

Sõltuvalt rahakoti paksusest vali võimalikult hea toorik. Keretööd on kallid, tehnika kestab ja kuluosad (puksid-klotsid-rihmad) on mõistlike hindadega. Aga eks vanal autol seda pisiasja, mida peab kõbima, ikka tuleb. Nii 123, 201 kui 124 on kodustes oludes täiesti remonditavad. Aga see eeldab tahtmist asjadest aru saada. Ning viitsimist lugeda netis juba kirjasolevat...Unibrow


RE: Head ja vead - romaana - 25-06-2013

Selged pildid! Siis vist jääb ikka W201. Ei osta autot eesmärgiks talle uus eluvaim sisse puhuda vaid liikuda punktist A punkti B. Äkki leidub mõni mees, kes võiks veel W201 ka kirjutada? Lugesin küll vanu teemasi, aga uus info on alati teretulnud. Eusa_angel


RE: Head ja vead - kaupo51 - 25-06-2013

W123 on tänasel päeval mõistlik osta pigem hobiautoks, mitte igapäevasõidukiks.
W201 kõlbab ilmselt ka igapäevaseks sõitmiseks.
Lisaks tasuks kaaluda igapäevasõidukina veel W202 või W124 ostmist.