Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124, uuem ja vanem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124, uuem ja vanem (/showthread.php?tid=31418)



W124, uuem ja vanem - 300d - 04-05-2013

Kuna otsin omale parajasti 124 mersut siis mõtlesin uurida kui hea on see uuem mootor. E250 83kw ja E300 108kw pealt juba plastikuga.
Vanem siis E250 66kw ja E300 80kw raud mootorEusa_angel
Kas uuem tüüp on ketiga ja kudas kestab?


RE: W124, uuem ja vanem - Karl - 04-05-2013

Ketiga mõlemad ja targemad väidavad, et E klassi ehk uuema mudeli kere roostekindlus kehvem.


RE: W124, uuem ja vanem - Priit - 04-05-2013

(04-05-2013, 09:27 AM)300d Kirjutas: Kuna otsin omale parajasti 124 mersut siis mõtlesin uurida kui hea on see uuem mootor. E250 83kw ja E300 108kw pealt juba plastikuga.
Vanem siis E250 66kw ja E300 80kw raud mootorEusa_angel
Kas uuem tüüp on ketiga ja kudas kestab?
Uskmatutele meestele Rolleyes
100kW on uue tüübi mootor, 24 klappi ja laia kaanega.

105/108kW on turbodiisel, mis alates 1986 tootmises ja lõpuni välja samasugune, st ka E-klassil (1993-1995) täpselt sama 12-klapiline mootor.
Pilt ka
   
See oli diislitest tippmudel ja korras auto alla 2000 euro on lotovõit


RE: W124, uuem ja vanem - kaupo51 - 04-05-2013

Kui me räägime diiselmootoritest, siis uuemad mootorid on
OM606.910 3,0 liitrine 100kw, 24 klappi vabalthingav (nagu Priit nimetas)
OM605.911 2,5 liitrine 83 kw vabalthingav

Neid pandi W124-le alates 1993 ja põhimõtteliselt pandi neid hiljem ka W210 peale.