Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB E270 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: MB E270 (/showthread.php?tid=30426)



MB E270 - Gert16 - 11-02-2013

Tere,

Kuna plaanis vaadata siis uuem MB siis küsiks teie käest mis on MB 270 2003aasta diisel autom. 130kw head ja vead, mida tasuks kindlasti kontrollida kui vaatama minna ? Auto link siin http://www.auto24.ee/used/1231211

Ettetänades
Gert


RE: MB E270 - thalenfrei - 11-02-2013

(11-02-2013, 06:51 PM)Gert16 Kirjutas: Tere,

Kuna plaanis vaadata siis uuem MB siis küsiks teie käest mis on MB 270 2003aasta diisel autom. 130kw head ja vead, mida tasuks kindlasti kontrollida kui vaatama minna ? Auto link siin http://www.auto24.ee/used/1231211

Ettetänades
Gert

Käigukasti töö, nii külmalt kui soojalt. Külmalt siis nii et auto ikka öö läbi seisnud ja soojalt siis kui on korralikult pähe saanud linnavahel. Turbiin peab ka lukustuma. Kasti õli võiks kasvõi mingi pika traadiga kontrollida ja nuusutada, ilusat punakat tooni peab olema. Kas peab ka alt puhas ja kuiv olema, umbes kaasistuja jalgade all on kasti pistik, see eii tohi ka märg olla. Kastiõli mõõtevarda torul peaks ka punane fiksaatorklamber olema, see on ühekordselt kasutatav väidetavalt!!!
Mootori katte alla vaata kindlasti et pihustid ei lekiks ja muidu ka mingeid imelikke asju silma ei hakkaks. Jahutusvedelik peaks olema ilus mitte õline. Samuti võiks põhjakatted ilusti olemas olla.
Kõik elektriasjad proovi järele tingimata, juhi ukse juures peab ka võtmest saama aknaid avada ja sulgeda. Samuti kontrolli mõlemad võtmed üle kui on need olemas muidugi.
Edasi siis kolksud sildades, seal on hoobasid ja pukse päris hulga ja nedne hind kipub krõbe olema kui vähegi normaalse kvaliteediga osa kasutada, kuigi paljusid asju saab ka korda vahetades ainult zarniir või puks ära, ei pea terve õõtsa kallale minema. Xeno tuled peavad ilusti liigutama ennast kui auto käima ja tuled põlema paned ja ei tohi roosad või erineva valgusega olla, tulepesur kontrolli üle. Aku peaks olema AGM aku mitte tavaline happeaku. Samuti ees salongifiltri all olev aku tuleks üle vaadata et väga vana kuupäevaga poleks, kuigi minu autol on seal 10 aastat vana ja annab norm andmed välja.
Hea oleks arvutiga ka auto üle käia, boschi kts -iga saab vaadata ka auto hooldusintervallide täitmist ja tihti tuleb salt ka välja kui spido on keritud. Samuti võivad spido kerimisele viidata anomaaliad päevaläbisõidu nullimisega. Raadio peab olema hea tundlikkusega, kui pole on antennimoodul õhtal.
Samuti on tähtis pidurite töö, kui sbc plokk saba annab tehakse seal ka igasugu imelikke ratse, seda saab üldiselt jälle vaid arvutiga kontrollida. Pidurid kindlasti ka visuaalselt üle vaadata.
Üldiselt ei tasuks väga koonerdada ja kui tõsine huvi PEAKS laskma silberautos masina üle vaadata. Seda räägitakse iga auto kohta aga w211 puhul soovitaks küll seda lausa tungivalt. Pärast on üllatusi vähem. Lepid müüjaga kokku et kui midagi hullu välja tuleb maksate kontrolli pooleks vähemalt ja kui nõus ei ole vaata järgmist autot.
Ühesõnaga peaks päris palju asju üle vaatama, ehk keegi täiendab mind veel pisut.



RE: MB E270 - Karl - 11-02-2013

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275