Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära (/showthread.php?tid=29937)



w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - assu - 02-01-2013

Tere,
Nimelt on selline probleem, et autol kaob vahel tõmme ja jõud ära.. Jäänud on mulje, et märgadel ja vihmastel ilmadel kui on teedel loigud, siis nagu satuks kuskile vesi ja ei lase enam toimuda sellel väändel..
Täna toimus see üle pika aja, kuid enam ei aita ka mootori välja suretamine.. Seistes parkingu peal pöörded üle 3 tuhande ei lähe gaas põhjas.. Filtrid on kõik vahetatud, turbiini tihendid samutit, igast kummikesed ka. Oskab keegi öelda milles võib olla probleem ?


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - Laur - 02-01-2013

Esimene koht mis saab hakkama mb diagnostikaga, annab sulle vastuse.


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - assu - 02-01-2013

(02-01-2013, 01:52 AM)Laur Kirjutas: Esimene koht mis saab hakkama mb diagnostikaga, annab sulle vastuse.

Aitäh, kuid ei saanud. Tehti kolm korda diagnostikat..


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - Renkju - 02-01-2013

* KÕIKIDEL CDI mootoritel esineb suurtel (300k+ km, PS. enamasti on disladel spidonäitu muudetud!) läbisõitudel sisselaskekollektoris olevate plastik-klappide probleem! Esimesed märgid vigastest klappidest ilmuvad maanteel sõites 90-100km/h juures kiirendades, jõudu ei ole ja möödasõit võib venida väga pikaks. linnakiirusel ei saa midagi aru. Teine keerulisem viis diagnoosimiseks on turbolõdviku lahtipäästmine ja sealt sisse piiludes, vastu vaatab NÕGI! See võib muidugi viidata ka väsind turbole juba. Kolmas kõige kindlam võimalus diagnoosimiseks on ARVUTI! Auto peaks kurtma, et vaevleb õhupuuduses. Midagi remontida seal ei ole, ainuke võimalus on sisselaskekollektor uus panna. Müügil on terve komplekt või siis jupikaupa, soovitan terve komplekt võtta. Rahakott kergeneb umbes 20k jagu.



RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - assu - 02-01-2013

(02-01-2013, 02:23 AM)Renkju Kirjutas: * KÕIKIDEL CDI mootoritel esineb suurtel (300k+ km, PS. enamasti on disladel spidonäitu muudetud!) läbisõitudel sisselaskekollektoris olevate plastik-klappide probleem! Esimesed märgid vigastest klappidest ilmuvad maanteel sõites 90-100km/h juures kiirendades, jõudu ei ole ja möödasõit võib venida väga pikaks. linnakiirusel ei saa midagi aru. Teine keerulisem viis diagnoosimiseks on turbolõdviku lahtipäästmine ja sealt sisse piiludes, vastu vaatab NÕGI! See võib muidugi viidata ka väsind turbole juba. Kolmas kõige kindlam võimalus diagnoosimiseks on ARVUTI! Auto peaks kurtma, et vaevleb õhupuuduses. Midagi remontida seal ei ole, ainuke võimalus on sisselaskekollektor uus panna. Müügil on terve komplekt või siis jupikaupa, soovitan terve komplekt võtta. Rahakott kergeneb umbes 20k jagu.

Läbisõit on autol alles 178K, mmm jah maantel ilmnes see viga tõesti paar korda kunagi ammu.. Nüüd päris pikka aega ei ole juhtunud, kuni tänase päevani.. See teine keeruline viis, seda ma peaks kontrollida laskma igaksjuhuks.. Kuid õhupuuduses võib olla tõesti asi.. Ja tahad öelda, et sisselaskekollektori terve uus komplekt maksab 1500 eurot ?


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - hellrix - 02-01-2013

No nii hull see asi ka pole. Sisselaske kolle saab edukalt puhtaks teha ja need plastik klapid eemaldada kui on tahtmist-vajadust. Sellest teema olemas. Aga soovitaks kõigepealt õhulugeja ära vahetada.Kas just kohe uus, äkki saad kellegi käest proovimiseks. Kas arvuti ei näidanud mingeid vanu vigu isegi?


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - v6sa - 02-01-2013

Nu, see 187 kkm on usumõõdiku näit. Palju auto STARile väidab?

Klapid ja õhukulumõõtja peavad diagnostikas näha olema! kui mitte otsese veakoodina, siis mitteklappivate näitudena kindlasti.

SLklapid on mitmete automudelite peavalu...

Ehku peale tükke vahetades auto remontimine on rikaste ajaviide...


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - thalenfrei - 03-01-2013

klapid tuleb minema kupatada, kõige olulisem et see mootor maha ei põleks, mis klappe liigutab sest siis tuleb uus mootor osta ja see on kallis. Klapid tuleb välja võtta sealt seest ja mootor saab siis tühjalt ja kergelt töötada. Muud ei juhtu midagi. Mingis asendis pidi siis nati uimasem olema aga mitte märgatavalt.

Küsiks siinkohal et kust jookseb see piir kus kollektori ära peab vahetama. Omal on plaanis see profülaktika mõttes lahti võtta ja vaadata mis seis on.


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - laf1247 - 03-01-2013

(03-01-2013, 10:51 PM)thalenfrei Kirjutas: ...
Küsiks siinkohal et kust jookseb see piir kus kollektori ära peab vahetama.
...

Kui klapid on terved, ei loksu ja liiguvad ilusti, siis võivad need seal ju ollaEusa_angel

Kas 2.7-el on alu kollektor?


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - kentq - 04-01-2013

Parandage kui eksin aga needsamad klapid tagavad väände ning parema mineku juba väga madalast pöördest alates? Ja sõites on see väga oluline. Vaikselt podistades ja gaasi andes kohe läheb.


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - Randar - 04-01-2013

Enda omal on klapid eemaldatud ja läheb samuti nagu enne. Ei oma tähtsust kas kohalt või sõidu ajal kiirendades.


RE: w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära - madis71 - 13-08-2018

Ma näituseks täna puhastasin omal kollektori ära.Kuna mehhanilisi vigu polnud jätsin ka klapid alles.Aega läks aga asja sai,Auto nagu uusRolleyes
teemaalgatajale teadmiseks et kui muud viga ei näita siis võimalik ka EGR-i viga.Diagnoos võib öelda et air mass too large.Tegelik põhjus aga nendesamade klappide raskustega liikumine+kulunud pihustid...
Mis aga tekitab seda nn muda kollektorisse...esimene mis pähe lööb on turbo....aga võta näpust...hoopis suuremaks süüdlaseks on karterituulutus.Kui see ventiil ikka mõlematpidi läbilaseb siis on kuri karjas.Kui õigesti mäletan siis mingil ML-llausa käsib seda vahetada iga teatud aja järgi
Olen nüüd 5 masinal vahetanud selle ventiili ja asi paraneb.Õhutorud on kuivad mitte ei nõreta õlist!