Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem (/showthread.php?tid=29827)



W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - E203 - 21-12-2012

Tere

Täna juhtus siis selline asi. Roolivõim kadus keset liiklemist täielikult. Rool raske, võimu pole. Kui uurima hakkasin, oli roolivõimu õli välja jooksnud (selgelt kõik korraga ja "lahinal"). Põhjakate õline. Ilmselt pealevoolu toru ühendusest vms.

Minu küsimused :
1. Kas kellelgi sarnane kogemus?
2. Kuna tõstukile pole saanud, siis kummitab mõte - ega ometi latt?
3. Kas keegi oskaks öelda, kust saaks uued voolikud (romula?)?
4. Mis õli w203 roolivõimu käib?

Igasugune abi ja soovitused teretulnud.

Tänan.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - mait - 21-12-2012

Vahetasin kunagi rooli latti ja kogemus romulatega on selline et helistasin kõik harjumaa romulad läbi üeldi et selliseid autosi nagu W203 neil pole. Roolivõimendi osi võib otsida sellisest kohast nagu Tallinnas vana narva maantel asuv http://www.avk.ee/?pg=about nemad tegelevad roolivõimendite ja pidurite remondiga müüvad siis taastatud ja uusi varuosi, kui puruks mõni toru või voolik siis võimalik et sobib vaid originaal osa mis tuleb silberist tellida.Õliga on nii et sinna läheb mercedese jaoks mõeldud febi bilstein õli mida müüb pea iga auto pood on selline kollakt värvi või lausa valge läbipaisev kui ma õigesti mäletan siis 1L pudelist jäi isegi tilk järgi.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - v6sa - 21-12-2012

(21-12-2012, 09:02 PM)E203 Kirjutas: ...
Igasugune abi ja soovitused teretulnud.

Tallinnas --> Lesven. Ja mured saavad lahendet. Mujal saab ka, aga hinna ja kvaliteedi suhe kannatab.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - E203 - 22-12-2012

Õnneks nüüdseks nii palju targemaks saanud, et latt on OK. Leke (leke on muidugi pehmelt öeldud - pigem koht, kust see survega välja lendas) on ikkagi kõrgsurve voolikus, mis pumbast latti jookseb. Õnneks maksab see ca 120 EUR silberis. Lisaks pidi voolikuid parandama Hydroscand.
Igatahes tänud vastajatele ja eks õpetuseks kirjutan, kui asi lahenenud.
(21-12-2012, 10:20 PM)mait Kirjutas: Vahetasin kunagi rooli latti ja kogemus romulatega on selline et helistasin kõik harjumaa romulad läbi üeldi et selliseid autosi nagu W203 neil pole. Roolivõimendi osi võib otsida sellisest kohast nagu Tallinnas vana narva maantel asuv http://www.avk.ee/?pg=about nemad tegelevad roolivõimendite ja pidurite remondiga müüvad siis taastatud ja uusi varuosi, kui puruks mõni toru või voolik siis võimalik et sobib vaid originaal osa mis tuleb silberist tellida.Õliga on nii et sinna läheb mercedese jaoks mõeldud febi bilstein õli mida müüb pea iga auto pood on selline kollakt värvi või lausa valge läbipaisev kui ma õigesti mäletan siis 1L pudelist jäi isegi tilk järgi.

Kas see on õige asi : http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hudraulika-olid-hudroolid/hudraulika-roheline-sunteetiline-06161-s6161-febi-bilstein ?
(22-12-2012, 01:25 PM)E203 Kirjutas: Õnneks nüüdseks nii palju targemaks saanud, et latt on OK. Leke (leke on muidugi pehmelt öeldud - pigem koht, kust see survega välja lendas) on ikkagi kõrgsurve voolikus, mis pumbast latti jookseb. Õnneks maksab see ca 120 EUR silberis. Lisaks pidi voolikuid parandama Hydroscand.
Igatahes tänud vastajatele ja eks õpetuseks kirjutan, kui asi lahenenud.
(21-12-2012, 10:20 PM)mait Kirjutas: Vahetasin kunagi rooli latti ja kogemus romulatega on selline et helistasin kõik harjumaa romulad läbi üeldi et selliseid autosi nagu W203 neil pole. Roolivõimendi osi võib otsida sellisest kohast nagu Tallinnas vana narva maantel asuv http://www.avk.ee/?pg=about nemad tegelevad roolivõimendite ja pidurite remondiga müüvad siis taastatud ja uusi varuosi, kui puruks mõni toru või voolik siis võimalik et sobib vaid originaal osa mis tuleb silberist tellida.Õliga on nii et sinna läheb mercedese jaoks mõeldud febi bilstein õli mida müüb pea iga auto pood on selline kollakt värvi või lausa valge läbipaisev kui ma õigesti mäletan siis 1L pudelist jäi isegi tilk järgi.

Kas see on õige asi : http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hudraulika-olid-hudroolid/hudraulika-roheline-sunteetiline-06161-s6161-febi-bilstein ?

Sorry, ilmselt siis see on õige asi : http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hudraulika-olid-hudroolid/hudraulika-febi-bilstein


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - sm. pelle - 22-12-2012

Kui Hydroscandi minek siis soovitaks peterburi tee oma, kui mustamäelt on pikalt saadetud siis seal on ikka midagi välja mõeldud.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - mait - 22-12-2012

Vaatasin enda õli topsikupealt järele ja se on tõesti õige õli toote nr vähemalt klappis. http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hudraulika-olid-hudroolid/hudraulika-febi-bilstein Kui õli lekib siis ära selle autoga sõida kuna muidu võid roolivõimendi pumba õhtale saata ja see juba tunduvalt kallim kui voolikud.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - E203 - 23-12-2012

Lubatult ka loo kokkuvõte. Katki oli läinud tagasivoolu vooliku pressliitmik (see oleks olnud viimane asi, mida kahtlustaksin - survet seal pole jne.). Igatahes lahenes "koduste vahenditega" ehk siis uus voolikujupp ja õli. Algul vahutas ja kägises, lasime seista, keerasime rattaid - pool h hiljem vaikus majas ja probleem lahendatud. Samuti pisas vastu pump (alates paugust kuni remondini ca 40 km sõitu). Igatahes tänud neile, kes soovitustega appi jooksid.

E.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - v6sa - 23-12-2012

(23-12-2012, 07:20 PM)E203 Kirjutas: Lubatult ka loo kokkuvõte. Katki oli läinud tagasivoolu vooliku pressliitmik (see oleks olnud viimane asi, mida kahtlustaksin - survet seal pole jne.). Igatahes lahenes "koduste vahenditega" ehk siis uus voolikujupp ja õli. Algul vahutas ja kägises, lasime seista, keerasime rattaid - pool h hiljem vaikus majas ja probleem lahendatud. Samuti pisas vastu pump (alates paugust kuni remondini ca 40 km sõitu). Igatahes tänud neile, kes soovitustega appi jooksid.

E.

Tagasivool võib olla lihtsalt klambritega pingutet - rõhku seal ei ole. Aga mõistlik oleks lasta Hydroscandis originaali järgi uued teha. Tuleb oluliselt odavam, kui Silberist hiologrammiga kotis tellida.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - mait - 25-12-2012

Kunagi Ford transit tüüpi töö bussil roolivõimu tagasi vool oli tavalise voolikuga ja klambritega, pidavat olema nii üelda ajutine ühendus. Sai nii iga nädal klambreid pingutatud ja õli peale valatud lekis kül väga vähe kuid see eest järjekindlalt nii et soovitatav on panna sinna ikka õige pressitud otstega voolik tuleb lõpkokkuvõtes odavam.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - Heinar - 25-12-2012

Üldiselt on tagasivoolul filter vahel, niipalju siis saab ka survet tekkida et filtrist läbi pressida õli.


RE: W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem - E203 - 25-12-2012

Jah, ilmselt lasengi esimesel pühadejärgsel päeval selle vooliku uue teha (kasvõi vaid selleks, et oleks originaalilähedane). Siiski nüüd on see tavaline voolik ja "tiguklamber" pidanud väga kenasti - leket ei mingit jne. Aga kindluse tagamiseks teen ära.
Veelkord - tänud asjalistele nõu eest ja no osutus odavamaks kui kartsin - kuni uue latini välja...

Häid pühi

E.