Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse (/showthread.php?tid=29472)



W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - saLLo - 23-11-2012

Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - itbilen - 23-11-2012

Kohvipaksu pealt julgeks öelda et 6hukoguse lugeja, täpsemalt saad teada kui diagnostikasse viid...


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - kentq - 23-11-2012

(23-11-2012, 08:22 PM)saLLo Kirjutas: Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo

Pole ühtegi teist võimalust kui juhtme otsa.
Arvuti näitab ilmselt ka teisi aja jooksul tekkinud vigasid. Need tuleks kustutada ning peale probleemi uuesti avaldumist võimalikult kiiresti uuesti kaabli otsa.
Seda kaabeldamist ei tasu eriti karta, mõnedkümned eurod ja saad reeglina teada mis vahetust vajab. Umbropsu vahetama hakata pole mõtet.


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - ReinGSM - 24-11-2012

Avarii režiimi läheb mootor, sellepärast ei lähe pöördesse.
Ise suvaliste juppide vahetamine läheb kallimaks kui diagnosti/remonti viimine.


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - BlackLady - 25-11-2012

Samade, täpselt nende samade, sümptomitega oli meil W211 E270CDI - põhjuseks oli EGR klapp.

Confused


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - laf1247 - 25-11-2012

(25-11-2012, 12:35 AM)BlackLady Kirjutas: Samade, täpselt nende samade, sümptomitega oli meil W211 E270CDI - põhjuseks oli EGR klapp.

Confused

avariis olev mootor käitub alati ühtmoodi, aga vigu võib olla kümneid.Eusa_wall


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - saLLo - 27-11-2012

Tagant tuleb musta ka(ennemalt ei ole seda olnud)


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - v6sa - 27-11-2012

(23-11-2012, 08:22 PM)saLLo Kirjutas: Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo

Seni on kõik sihukesed mured saanud leevendust peale arvutiseanssi tehtud remondile. Võib ka tükkhaaval hakata vahetama, kuid nii võib auto väärtus kiiresti mitmekordistuda.


RE: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse - taadu - 28-11-2012

Seni on kõik sihukesed mured saanud leevendust peale arvutiseanssi tehtud remondile. Võib ka tükkhaaval hakata vahetama, kuid nii võib auto väärtus kiiresti mitmekordistuda.
[/quote]

... jutt osaliselt õige aga kas just auto väärtus sellest tõuseb, pigem suureneb omahind aga väärtus jääb samaks või pigem langeb kui mootorit tööle ei saa :-)