Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei (/showthread.php?tid=28314)



MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 22-08-2012

Üldanmed:

Mark: Mercedes Benz
Mudel: E320 CDI
Varustusaste: Avangarde
Mootor: 3.2 R6 CDI
Käigukast: Automaat, 5 käiku, tiptronic
Võimsus: 145 kW, 197 hj
Keretüüp: W210 (sedaan)
Registreeritud:11.1999 (Eestis alates 04.2012)
Läbisõit: 237 000 km (original)
Kütusekulu: 9 l keskmine
Kütusepaak: 65 l
Kiirendus: 8.3 s
Tippkiirus: 230 km/h
Veljed: 16 x 7.5" Mercedes Benz valuveljed
Värvus: Black metallic
Sisu: must nahk
Rehvid: suveks 255/35/R19
talveks 205/55/R16

Varustus:
• Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• Valgustuspakett
• 8 Turvapadjad
• Esitulede pesur
• Xenon tuled (ainult lähituled)
• Kesklukk tehasealarmiga (kalde- ja mahuanduriga)
• Vihmasensor
• Kiirusetundlik roolivõimendi
• Püsikiirusehoidja (koos limiteriga)
• Isetumenev tahavaatepeegel
• Kliimaautomaat (kahetsooniline)
• Raadio, CD
• BOSE Helisüsteem (10 kõlarit)
• CD-box
• Autotelefon Nokia 3110
• Puitliistud
• Elektrilised akende tõstukid x4
• Elektriliselt avatav/suletav katuseluuk (neljas suunas, klaasist)
• Elektriliselt reguleeritavad küljepeeglid (soojendusega, mäluga, juhipoolne isetumenev)
• Elektriliselt reguleeritavad esiistmed soojendusega
• Parkimisandurid (ees ja taga)


Autol on vahetatud(Eestis):
termostaat
generaatori rihm koos rullikudega
mootoripadi
õli
õli, õhu ja salongi filtrid


[Pilt: 23737-DSC02296.JPG]
[Pilt: 67969-DSC02299.JPG]
[Pilt: 36735-DSC02298.JPG]
[Pilt: 48553-DSC02305.JPG]
[Pilt: 57866-DSC02307.JPG][/b][/size]






RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - herki - 23-08-2012

Muidu kena auto, aga nende 19 tolliste velgedega kulgemine küll vist eriti mugav ei ole? Iseenesest velg on ju ilus ja sobib alla kenasti, aga eks ilu nõuabki ohvreid.
Ise endise 320CDI omanikuna kiidan mootorivaliku heaksThumbsup Peaks see kere vaid veidi paremini roostele vastuEusa_think

Herki


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - 2015c - 23-08-2012

Ilus, teise ja kolmanda pildi peal on kõrgus ka paras!


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - Karl - 23-08-2012

Kena velg, hästi sobib.


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 23-08-2012

(23-08-2012, 12:49 PM)herki Kirjutas: Muidu kena auto, aga nende 19 tolliste velgedega kulgemine küll vist eriti mugav ei ole? Iseenesest velg on ju ilus ja sobib alla kenasti, aga eks ilu nõuabki ohvreid.
Ise endise 320CDI omanikuna kiidan mootorivaliku heaksThumbsup Peaks see kere vaid veidi paremini roostele vastuEusa_think

Herki

Auto sõidab linnas väga harva, enamus aeg liigub mntel, mööda kruusateed põhimõtteliselt ei sõida. Eks ta muidugi ei ole mugav jah, aga mis tehaSmirk
Kere 210-l on nõrk rooste vastu, sellel autol on juba tehtud kere tööd, eks osaliselt on ta värvitud.


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - indrek - 24-08-2012

Eks laupäeval vaatame üle, aga natuke liivateed pead ikka sõtma temaga Smile


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - RCLK - 25-08-2012

väga nägus w210 tänavapildis erineb kohe kindlasti teistestSmile
velg täitsa sobibEusa_angel
muretuid km


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - e220 - 25-08-2012

Ülihea varustus, ilus värv jne, kuid üks asi häirib - salongis punane puit.


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - 966mkr - 29-08-2012

Kuigi ise suur W210 fänn ei ole siis see/selline auto muutis mu arvamust.Hea vaadata kui omanik hoolitseb auto eest, tulemus kohe näha. Suvepäevadel pidid veljed ikka korralikult proovile panema aga sõitis ära Rolleyes .Salong igati viisakas ja see puit igati omal kohal.
Väga kena isend on.




RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 06-08-2013

Pole ammu midagi kirjutanud. Auto on 1.5 a on minu käes olnud. Nüüd natukene kirjutan oma arvamuse auto kohta, üldiselt olen rahul.
Selle ajaga sai sõidetud 30000 km. Õli vahetasin 4 korda kuna vahetasin iga 10000 km Mobil Super3000 5w-40, küttefiltrit samamoodi, sest peale seda, kui sain korda tehtud pihistid, hoolitsen kütuse kvaliteedi eest. Sai vahetatud kõik vajalikult asjad vedrustusest: eest sisemised ja välimised rooliotsad, ülemised sharniirid ja stabika puksid, tagant ainult silikoonipuksid. Ütlen ausalt olen sellega väga rahul, remont ei olnud väga kallis ja vedrustus on vastupidav ja see on veel r 19 velg 35 kõrgusega rehvid. Täna sain ülevaatuse ka tehtud, ühtegi viga ei leitudEusa_angel Mootoris ei teinud midagi, ainult vahetasin õli. Ennem kirjutasin, sain pihustid korda, 3 tükki vahetasin ära. Ning vahetasin ka kõik rullikud ja rihmad, vahetasin ka mootorituulutuse klapi ja kõik tihendid, väntvõlli andur, õhukululugeja, ksenoon pirnid. Ainult üks päev vedas auto alt..läksin hommikul autosse ja armatuuris põlesid kõik tuled nagu oleks süüde sees,võti ei keeranud,tõmbas aku ka ööga tühjaks ja siis olin kaks päeva ilma autota. Siis tuli välja,et tulelüliti plokis oli lühis. 15 eurot ja auto omanik oli jälle õnnelik, lisaks sain uuema ploki millel on automaatne tulede sisselülitus. Ainuke asi mis teeb kurvaks ,et paaris kohas on natuke roostet välja tulnud,enne talve peaks korda tegema. Aga see on selle auto mudeli viga. To be continued.....





































RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - kentq - 07-08-2013

(06-08-2013, 11:43 PM)andrjuha84 Kirjutas: Pole ammu midagi kirjutanud. Auto on 1.5 a on minu käes olnud. Nüüd natukene kirjutan oma arvamuse auto kohta, üldiselt olen rahul.
Selle ajaga sai sõidetud 30000 km. Õli vahetasin 4 korda kuna vahetasin iga 10000 km Mobil Super3000 5w-40, küttefiltrit samamoodi, sest peale seda, kui sain korda tehtud pihistid, hoolitsen kütuse kvaliteedi eest. Sai vahetatud kõik vajalikult asjad vedrustusest: eest sisemised ja välimised rooliotsad, ülemised sharniirid ja stabika puksid, tagant ainult silikoonipuksid. Ütlen ausalt olen sellega väga rahul, remont ei olnud väga kallis ja vedrustus on vastupidav ja see on veel r 19 velg 35 kõrgusega rehvid. Täna sain ülevaatuse ka tehtud, ühtegi viga ei leitudEusa_angel Mootoris ei teinud midagi, ainult vahetasin õli. Ennem kirjutasin, sain pihustid korda, 3 tükki vahetasin ära. Ning vahetasin ka kõik rullikud ja rihmad, vahetasin ka mootorituulutuse klapi ja kõik tihendid, väntvõlli andur, õhukululugeja, ksenoon pirnid. Ainult üks päev vedas auto alt..läksin hommikul autosse ja armatuuris põlesid kõik tuled nagu oleks süüde sees,võti ei keeranud,tõmbas aku ka ööga tühjaks ja siis olin kaks päeva ilma autota. Siis tuli välja,et tulelüliti plokis oli lühis. 15 eurot ja auto omanik oli jälle õnnelik, lisaks sain uuema ploki millel on automaatne tulede sisselülitus. Ainuke asi mis teeb kurvaks ,et paaris kohas on natuke roostet välja tulnud,enne talve peaks korda tegema. Aga see on selle auto mudeli viga. To be continued.....

Kõik kena aga 10000 tagant õli vahetada on liig mis liig Smile 15000 võiks optimaalne olla. Arvestades et periood on ka lühike olnud.


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - v6sa - 07-08-2013

(07-08-2013, 09:27 AM)kentq Kirjutas: ...Kõik kena aga 10000 tagant õli vahetada on liig mis liig Smile 15000 võiks optimaalne olla. Arvestades et periood on ka lühike olnud.

Kui omanikul raha ja motivatsiooni jätkub, siis on 10 kkm üsna hea välp - kenasti kaks korda aastasWink

Igasugused longlifed sobivad hästi pidevalt valu saavatele masinatele, millele see 10+ kkm saabub mõne kuuga. Ebaühtlase koormuse korral ei ole hooldevälba pikendamine mõistlik.


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 06-11-2013

No nii... Jälle väike investeering... Selle kuu jooksul sai vahetud kõik 4 vedru. 10000 km sõidetud- õli, filtrid nii nagu peab olema... tegin ka nahahoolduse. Täna sain auto Krownist, sai tehtud Krowni roostekaitse töötlus. Talv on ees, vaatame kuidas mõjub)))


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 25-03-2014

Läbisõit on 280000 km. Vahetatud said see kuu tagumised kettad (TRW), klotsid (TRW),stabika kondid (Lemförder), õli ja kõik filtrid, sai tehtud ka sillastend. Ülejäänud asjad peaks korras olema.))


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - v6sa - 26-03-2014

Kuis Krowni kate talvele vastu lõi? Kusagilt maha hõõrunud ei ole?


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 26-03-2014

Juurde küll ei tulnud midagi, olen rahul))


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - andrjuha84 - 19-05-2014

[Pilt: 24468-20140519_141242.jpg]
Viimane päev punnsilmal meie peres...CrybabyCrybabyCrybaby
Auto on müüdud. Loodan et leidis korraliku omaniku kes hoiab teda.
Perre tuli uus w211, varsti teen teemat ka.


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - v6sa - 20-05-2014

(19-05-2014, 10:23 PM)andrjuha84 Kirjutas: ...
Perre tuli uus w211, varsti teen teemat ka.

Ootan huvigaEusa_drool


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - Mike22 - 20-05-2014

Palju õnne uue auto puhul, Andrjuha!
See w210 ikka hea oli!


RE: MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei - Soebralik - 25-05-2014

Ilusaid autosid tore vaadata.