Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: R, M, GL, G-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Teema: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? (/showthread.php?tid=27923)



Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - nostromo - 16-07-2012

Kas 210.000km ls juures on normaalne 5,5a vanusel G-l mootori õlileke?


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - zeka - 16-07-2012

(16-07-2012, 01:20 PM)nostromo Kirjutas: Kas 210.000km ls juures on normaalne 5,5a vanusel G-l mootori õlileke?

arvan et 200k on päris korralik läbisõit, sõltub kus see lekke on?


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - nostromo - 16-07-2012

Ees juhipoolsel küljel.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - R129 - 16-07-2012

Mis mootor?


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - zeka - 16-07-2012

(16-07-2012, 03:36 PM)nostromo Kirjutas: Ees juhipoolsel küljel.

plokki ja plokkikaane vahel?


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - nostromo - 16-07-2012

R129: G55 AMG 368kW, 11/2006.

to zeka: Kahjuks ei oska hetkel öelda-tundus juhipoolt eest kohe ülevaltpoolt olevat. Silberis öeldi et peaks saama silikooniga korda. Üritan öhtul ca kl 23 paiku ka pildid lisada.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - cornah - 16-07-2012

Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - Karl - 16-07-2012

(16-07-2012, 08:18 PM)cornah Kirjutas: Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.

Jaga siis juba linki kui välja raalisid auto mida nostromo ostma hakkab Eusa_angel




RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - nostromo - 16-07-2012

Ostetud Eestist ja teostatud ka Silberi täielik ostueelne kontroll. Ls on nende väitel töene. Kahjuks ka metallist piduripedaalikate kadunud ja eks muid pisivigu leidub ka-tegemist on igapäevases aktiivses kasutuses autoga. Ka kaks 600-700eur köksu on teinud lkf.ee andmetel. Kahjuks ei hakka veel midagi ostma kuna enne vaja siiski enda CL-ist lahti saada millega tegelen aktiivselt olles lasknud hinna juba 7000 peale.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - cornah - 16-07-2012

(16-07-2012, 08:37 PM)Karl Kirjutas:
(16-07-2012, 08:18 PM)cornah Kirjutas: Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.

Jaga siis juba linki kui välja raalisid auto mida nostromo ostma hakkab Eusa_angel

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=985137




RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - Karl - 16-07-2012

kena on ta ju küll, kuigi hetkel see nagu karu naha jagamine, kuigi karu veel metsas....


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - R129 - 16-07-2012

Klapikambri kaane vahelt või siis selle peal on veel karteri tuulutus. Aga üldiselt kui selle mootoriga on musta õlifiltri või viletsa õliga sõidetud, siis on üle liitri õlikulu 1000 km garanteeritud. Kotnrolli kas summutid on sees nõgised või puhtad.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - nostromo - 25-07-2012

   
   
   
   

Lubatud pildid kui neist midagi aru saab. Mootor ja auto oli väga must.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - virgo - 26-07-2012

Parandage mind kui eksin, aga antud mootoril võib täiesti normaalne õlikulu olla tõesti 1000km kohta liiter, nagu R129 ütles. Õlikulu mõjutab oluliselt kasutatava õli viskoosus. Sama kvaliteedistandardile vastav õli võib olla erineva viskoosusega ja siit ka kulu.

Loo moraal see, et seal ei pruugi üldse mootori leket olla. Lihtsalt tihti kallatakse õli juurde, vahel läheb sirtsuke mööda ja sellest ka läbu. On ju kõik see läbu just õlikorgi läheduses.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - Rolz - 26-07-2012

See võib tuimalt olla ka lekkiv õlikork.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - R129 - 26-07-2012

Kisu plastikud maha ja vaata. Suht kindel, et klapikambri kaane enda + selle peal oleva karteri tuulutuse vahel ajab välja. WISis on kirjas, et M113 mootoritel on lubatud 0,8L 1000 km kohta sisemist õlikadu (mitte LEKKEID). Kui on oluliselt rohkem siis on summuti seest korralikult ligane.


RE: Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures? - nostromo - 26-07-2012

Tänud nõuannete eest. Hetkel edasine uurimine veidi raskendatud kuna pole enam Eestis kuid eks vaatab. Kindlasti tuleks esmalt teha korralik mootoripesu (sellise auto puhul usaldaks vist ainult Mr Cap-i).