Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20) +--- Foorum: Teenused (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=124) +--- Teema: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... (/showthread.php?tid=27513) |
Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - diagnostika - 06-06-2012 Veakoodide avastamine ja kustutamine (MB ja ka teistele markidele). Parimat Diagnostikapoisid Tel. 56131612 Tallinn RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - v6sa - 06-06-2012 Kogemusi on? Mis seadmega teete? Kas CDImootori anumasurvet mootori töö ajal näete? RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - kaupo51 - 06-06-2012 Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud? Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus? RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - diagnostika - 09-06-2012 (06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud? Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele! Parimat RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - kaupo51 - 09-06-2012 (09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas:(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud? See äriidee ei ole minu arvates jätkusuutlik. Klienti ei huvita, et diagnostika käigus loeti auto ajust sellised ja sellised veakoodid. Klient soovib, et tema autole tehakse diagnostika ja seejärel kõrvaldatakse leitud vead ning tagastatakse sõitev auto. Teiste sõnadega klient soovib terviklahendust mitte poolikut... RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - diagnostika - 09-06-2012 (09-06-2012, 05:01 PM)kaupo51 Kirjutas:(09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas:(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud? Soovite midagi tarka öelda, siis palun helistage mitte ärge virisege!!! Kõike head Diagnostikapoisid Tel. 56131612 diagnostikapoisid@gmail.com RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - RomsA - 11-06-2012 Tänu Diagnostika poisile sain mina enda auto liikuma. Suured tänud ja edu edaspidiseks. RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - v6sa - 11-06-2012 (09-06-2012, 11:12 PM)diagnostika Kirjutas: ... Iseneenesest tulevad Suured Ja Karvased Munad kasuks ettevõtluses. Aga nende eksponeerimisel peab ette vaatama... Aga ka minul tekib kiuslik küsimus: mida peaks inimene teadmisega, et tal on veakoodid x, zz ja dzw peale hakkama? MB puhul on väga oluline, et kasutatav tester suudaks autoga suhelda. Pahatihti loetakse üldtestriga kättesaadav maha ja auto kuulutatakse "puhtaks". Aga tegelik viga on varjatud ja leitav vaid sobiva testri või hea diagnostiku korral... Millega loete? Kuhu saadate MB remonti, kui veateade xxx tagasi tuleb? Ise te ju ei tegelevat remondiga... RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - Harry - 28-06-2012 Siin jääb tegelikult endiselt suur küsimus õhku: Millega diagnostika tehakse? Iseenesest ei ole mul mingit probleemi kusagilt mitte-Lesvenist läbi minna, kui on märgatavalt odav hind. Kuid, kui tegemist on testeriga, siis ma võin seda tegelikult samamoodi ka ise kodus teha Selleks on kindlasti tutorialid netis olemas. Kui aga tegemist on sellise kohaga, kus on korralikud kaablid, arvutid ja tarkvara. Ehk diagnostikale pühendunud firmaga, siis võiks ju veidi rohkem infot üles panna. Aadressid, firmanimed ja miks mitte pilt garaazist, et näidata mis tasemega tegu on?! Ma tuleks isegi uurima, et mis mu süütelukuga on.. Hindadest võiks ka veidi rääkida.. RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - diagnostika - 12-07-2012 Tervist! Diagnostikat teen Launch Diguan X_431`ga ja on ka teised seadmed olemas! Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasi Veakoodide kustutamine ja Servise nullimine kuni 2012 aasta autodele. Teie auto armatuuris põleb kiri SERVICE, Airbag, ABS, CHECK ENGINE, vms... ? Helistage ja lahendame probleemi ära Tallinn Tel. 58915410 diagnostikapoisid@gmail.com (28-06-2012, 01:15 AM)Harry Kirjutas: Siin jääb tegelikult endiselt suur küsimus õhku: Millega diagnostika tehakse? RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - Rolz - 12-07-2012 Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasi Põhitegevusest saab ilmselt aimu sellest lausest.... Kurb... RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - taadu - 12-07-2012 Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasi -------------------------------------------------------------------- ja kes ei osanud selles sõnumis sisalduvast aru saada siis: ... pole probleemi, paneme sellise näidu kelladele? (Odomeeter, hodomeeter, läbisõidunäidik, läbisõidumõõdik Segaduse vältimiseks soovitame autonduses kasutada Heido Otsa „Autosõnastikus” esitatud eesti terminit läbisõidumõõdik, mis on läbipaistev ja annab selle väikese riista ülesannet täpselt edasi. , nagu soovite ja nii need autod Eestis ongi, kolme ja kolmekümneaastased - kõik 200 000 km. läbisõiduga :-( RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - thalenfrei - 12-08-2012 diagnostika ja veakoodide lugemine on ikka kaks ise asja RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - allar20 - 27-08-2012 On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga??? RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - v6sa - 27-08-2012 (27-08-2012, 10:13 AM)allar20 Kirjutas: On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga??? Liiga palju pettunud kliente? Vaata kasutaja Meego profiili - tema toimetab Keilas. Või suhtle Hortiga. Oled kindel, et andurit on vaja nullida? Äkki tahad hoopis turvapatja välja lülitada? RE: Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne... - R129 - 27-08-2012 (27-08-2012, 10:13 AM)allar20 Kirjutas: On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga??? IStme anduri välja progemine on päris trikikas asi - kui hätta jäävad, siis wdb240 saab aidata. |