Mercedes-Benz E420 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1) +--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16) +--- Teema: Mercedes-Benz E420 (/showthread.php?tid=2661) |
Mercedes-Benz E420 - tomz - 24-09-2006 Mercedes-Benz E420 4.2 V8 205 kW 1997 kui hullusti see bensiini rüüpab? mitte, et see väga oluline oleks aga et teaks mida oodata kuna sõita tarvis igapäevaselt RE: Mercedes-Benz E420 - Andres - 24-09-2006 tegemist siiski võrdlemisi toreda mootoriga ca 16l sajale? kui mootor vana, siit sealt asjad väsinud jne, puhtaks sõitmata või kehvasti hooldatud, siis 17 või üles. RE: Mercedes-Benz E420 - Mony - 24-09-2006 tehas annab linnas 14.4, maanteel 7,9... keskmiselt peaks siis olenevalt sõidustiilist/auto tehnilisest seisukorrast 12-13 liitriga hakkama saama. Samas endal oleks see kulu vist 20+ selle autoga, ei osta ju E420 "rahulikuks kulgemiseks" RE: Mercedes-Benz E420 - Andres - 24-09-2006 khm.. 16 oleks 4-matic RE: Mercedes-Benz E420 - indrek - 24-09-2006 no krt isegi minu vanatyybi 3,8 ei võta 16 sajale - linnas ehk saab, kui ikka piinata. RE: Mercedes-Benz E420 - Karl - 24-09-2006 Olen oma kahe 4,2-se mootoriga autoga (küll "kuued" ja 165kw) saanud umbes nii: linn kuni 15 ja trass 9-11. RE: Mercedes-Benz E420 - tomz - 24-09-2006 E230 vs E420 valiku ees olen hetkel. hakkas miskipärast kurvasilmne e klass meeldima, 18" amg velg tuleb ainult alla korraldada. e420 on küll kõvasti parema varustusega ja minekuga aga ei tea kas see tasub seda lisainvesteeringut ära... RE: Mercedes-Benz E420 - Andres - 24-09-2006 ehh... kõik mis ei ole 2.0 või 2.3 tasub end ära! need on ikka üleütlemata loiud mootorid. ja alla 12-13 sa 2.3-ga ei saa. kere liiga suur. 3.2 on ka valikuvariant ning 2.8, kuid sealt vahe SUPERVARUSTUSEGA ja äkilisema minekuga 420-ni on väga väike. tean küll mis turul toimub RE: Mercedes-Benz E420 - martiini - 25-09-2006 Oeh..... Oma auto teemas olen sellest kirjutanud. Linnas ummikutes suvel (245/45/17) 13,2l, maantee 10.26l(Tallinn-Tartu-Mikitamäe-Tartu). Ei mingit pidurdamist. Talvel linnas 235/45/17 lamelliga : 7-me silindriga 15.9l, 8-ga 14.9l. Pärast küünalde ja õhufiltri vahetust u.14.2l. 215/55/16 naelaga sain 2 nädalat sõita, ei viitsinud mõõta. Ära taha E420-t, sest V8 mootor tekitab sõltuvust......:tongue: Hääl.... ja kiirendus maanteel........hocked::biggergrin: RE: Mercedes-Benz E420 - Andres - 25-09-2006 pole 4.2-ga sõitnud, kuid 4.3 4-matic tekitas küll ebameeldiva tunde, et peaks omale ka sellise kunagi hankima... jube vastikult käib edasi RE: Mercedes-Benz E420 - Andres - 27-09-2006 Kulla Gre, pole kaua Sinu juures kohvil ja pannkoogil käinud. Ju siis annab tunda ma ei ütle, et 2.3 pommikindel ei ole. lihtsalt ei ole öko ja ei lähe edasi ka. ning võrlemisi paljude mb mootorite alaosa on KORRALIKULT HOOLDATUNA vastupidavam kui mb kere. kohe väga paljude. Vana auto ost on nagu ta on. Kui vähegi hoolivust pedantsust ja austust on, siis läheb palju raha ja aega. Lihtsam on tõesti liisida Toyota Landcruiser ja käia ainult korrapärases hoolduses. Aga paljude jaoks puudub selles võlu. Mõnedele meeldivad küpsemad ja ehk ka väledamate jalgadega neiud Seega kulla teemaalgataja... Mõtle järele kui palju oled nõus auto sisse raha panema. E420 pole tasuta ülalpidamisega. Eriti karm on 4-matic, mis iga 100 000 km tagant oma paarikümnetonnise kardaani nõuab. kui kõik muu vastu peab. kütusekulu on võrreldes mõne riisikaga 2-3x suurem. Aga samuti on ka auto ja sõidumugavus/mõnu/nauding |