Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 R6 eemaldamine+automaatkast - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 R6 eemaldamine+automaatkast (/showthread.php?tid=25634)



W124 R6 eemaldamine+automaatkast - apsik - 04-01-2012

Kas antud mootor mahub koos automaat käigukastiga mootoriruumist ühest tükkis välja, eeldusel et radiaatorid on eemaldatud või ainult eraldi?


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - Laur - 04-01-2012

Mahub, proovitud. Soovitav on küljest keerata ka genekas ja roolivõimu pump. Viimase võib jätta koos õliga voolikute otsa.


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - hannes_s - 04-01-2012

Kuna R6 on nõks tagapool kui R5 ja R4, siis on mootori eraldi eemaldamine äärmiselt tülikas kuna kasti ja mootori ühenduspoltidele on kitsas ligipääs. Eemalda jahutusradikas, kata kondi radikas igaks juhuks näiteks õhukese vineer plaadiga. Mootori küljes olev jahutus vent on soovituslik eemaldada kuna võib puruneda.


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - v6sa - 04-01-2012

(04-01-2012, 12:24 AM)Laur Kirjutas: Mahub, proovitud. Soovitav on küljest keerata ka genekas ja roolivõimu pump. Viimase võib jätta koos õliga voolikute otsa.

Kas autot peaks tõstma ka? Või mahub käigukasti ots ratastel seisva auto puhul välja? Mootor tuleb ju üsna püsti keerata...


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - arts24h - 04-01-2012

Saab ka nii et korjad külapealt kõik padruni pikendused kokku ja kerad kasti otsast, kuid 124 on lihtsam vist koos kastiga siiski maha võtta.


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - Laur - 04-01-2012

(04-01-2012, 11:45 AM)arts24h Kirjutas: Saab ka nii et korjad külapealt kõik padruni pikendused kokku ja kerad kasti otsast, kuid 124 on lihtsam vist koos kastiga siiski maha võtta.

Jah, 3 tükki on piisav, saab vabalt keerata, mingi õhuke lauatükk tulemüüri ja mootori vahele ja lased käigukasti padja lahti.
Ilma lauata vajutab mootor tulemüüril jooksva toru mõlki.
Kui sellisel juhul tuleks mootor ka eestpool toestada, kohe kui kasti kätte saad, vajub R6 ette poole.

v6sa: Ei usu, et sileda maapeal välja keerab, esiotsale paar pakku alla, peaks välja tulema.
Parem tõsta ka kui auto ei vedruta ennast järgi. Big Grin Laur@ on korra käsitsi 603 maha tõstnud, kaks sõpra aitasid ka Big Grin


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - hents99 - 04-01-2012

W124 R6 saab maapeal üksi mootori koos kastiga vabalt maha, ühtegi pumpa pole vaja eelnevalt maha kruttida.

Viimane kord tegin E320 kupeed, 5-atm kastiga. Korralik mootorikraana peab olema + lisaks kinnitus, millega saab raskuskeset muuta.


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - Laur - 04-01-2012

Hents, saad valesti aru, roolivõimupump maha mitte selepärast, et ära ei mahu vaid, et kui kuhugi vastu läheb murrab küljest, väga lihtsalt ja nii ei tule õli ka välja lasta. Genekas jääb ette kuhugi serva taha kinni, hulga vähem väänamist on kui seda jublakat ees pole.


RE: W124 R6 eemaldamine+automaatkast - hents99 - 04-01-2012

Ei ei. Sain õigesti aru. Vahetevahel jätan isegi roolivõimu pumba auto külge, kui vaja rooli keerata vms. Et põrand õli täis poleks.
Lihtsalt mainisin, et kui ühtegi pumpa/genekat küljest ei võta, saab ikkagi vabalt ja kusagile vastukäimata moto koos kastiga välja tõsta.

Kondipump on üks paras jurakas, mis esimesena tahaks vastu minna näiteks.