Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) (/showthread.php?tid=25384)



W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - KsenoonE - 08-12-2011

Tere!

Kuidas spetsialistid siin soovitavad W210 2.9 diiselmootorit, millel 95kw ja 300NM väänet mis ripub manuaal kasti otsas(Kas tegu on R6 mootoriga ja ketiga?). Prioriteet on lihtsalt söidu-ja tööautoks asi osta. Saan aru, et tegu pole mingi kiirenduspilliga kuid sellest ma ei hooli ja nagu foorumis uurides juba selgus on tegu paraja veoautomootoriga. Kuidas mootor kestab ja nörgad kohad ehk? Igast näpunäiteid vöib anda. Juppide hinnad W210l on talutavad? Kindlasti odavamad kui mu hetke söidukil Smile

Hetkel kulgen Audi A8 V8 bensiiniga ja sellega nagu natuke nutune lihtaslt ringi söita, sest kütusekulu keskmine küündib 14l kanti, linnas 17-18l.

Diiselmersu keskmine jääb sinna..umbes ehk keegi teab.? Autoweek.nl andmeid sain juba teada kuid mida omanikud ise rääkida oskavad.


RE: W210 2.9 Diisel - v6sa - 08-12-2011

Eks ta üks paras traktor on...Ninja

Kütusekulu meil kõigub 7 ja 7,5 vahel. Automaat ja kliima. Aga meil on linna uhkelt alla poole... Suvel käru vedades oli suurim 8,4, vähim paagitäis on olnud 7,1.

Töökindluse kohta ei oska veel kosta. Eks turbo on nõrk lüli. Ning jaoturpumba lekked on vist kõigil mingi hetk kinni toppida vaja.

210 roostetab sigakiiresti ja müstilistest kohtadest. Sillaosad on mõistliku hinnaga, mõni muu asi aga arusaamatult kallis.

Üldiselt öeldakse, et 210 on kaks korda kallim ülal pidada, kui 124. Ka meil näikse tendents sinnapoole olema...Eusa_think Aga umbes sama palju on ta mugavam ka.Unibrow


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - KsenoonE - 08-12-2011

Olgu, need numbrid mulle meeldivad Smile Samas manuaal peaks olema veidikene ökom kui automaat ja natukenegi särtsakam.

Aga mootor on muidu ketiga ja R6 vöi R4?

Muide kuidas esituled üldse 210nl näitavad?

Vöibolla lollid küsimused, aga terve elu Audi rooli keeranud ja ei tea midagi Mersude kohta, peale selle, et käsipidur on kahtlases kohas Smile


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - v6sa - 08-12-2011

Eeeklassil pole kunagi käsipidurit olnudEusa_snooty

Mootor on R5Eusa_whistle, ketiga, loomulikult.

Tuled sõltuvad seisukorrast. Meil on kriibitud ja tahmased - eriti ei näita. Kellel on poleeritud ja puhtad, siis päris japsiga ei võistle, kuid head on küll. Ksenoonid on muidugi tase omaette, kuid ka seal määrab "klaasi" puhtus ja kriipimatus.

Seda manuaalkasti särtsakust ma ei usu - mootor tahab natuke pööret, et ärgata. Ning ilma turbota see pada ei liiguta end. Turbiin annab parajasti nii palju läbi libisema, et turbo jõuab end liigutama hakata ja siis on küll minek.

Mu pessimismi aluseks on kunagine kogemus S123ga, millel oli manuaaliga kohitsetud kolmeliitrine turbodiisel peal. Sellega oli piin sõita - kuniks pööret oli alla 1500, ei olnud turbost (ja seega kogu mootorist) suurt kasu... Kui pöörded tõusid, läks asjaksNod


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - Laur - 08-12-2011

xenoniga 210 tuled on väga head, japsidega kannatab vabalt võrrelda. Minu omal olid tuled puhtad ka.

Kui soov tingimatta 2,9 diisel osta, siis käi suure kaarega mööda 3,2CDI mootoriga autodest. Tegin varem selle vea ja proovisin mõlemat. Big Grin


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - KsenoonE - 08-12-2011

Tänud info eest.

Kuidas see 1 kojamees tööga hakkama saab? Jälle midagi uut mida ennem proovinud pole va kui koolis öppesöidukiks oli Mercedes C-klass 280 Kompressor, siis tundus küll, et saab tööga kenasti hakkama see monokojamees.

Kas siis W210nl polegi nö käsipidur pedaali juures? Ja eemaldamiseks tuleb vasakut kätt olevat hooba tömmata..Disgust

Eks tuleb söiduk siis ksenoontuledega osta, hetkelisel söidukil samuti ksenoontuled ja nähtavus super. Sisse istudes vöib alguses imelik tunduda diislipressi 95kw vs preaguse 169kw jöudu ja bensiininäidik mis tundub justkui katki aga.... Smile






RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - Laur - 08-12-2011

Üks kojamees puhastab ära suurema osa klaasipinnast kui tavalise systeemiga kaks kojameest.


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - laf1247 - 08-12-2011

(08-12-2011, 05:56 PM)KsenoonE Kirjutas: Tänud info eest.

Kuidas see 1 kojamees tööga hakkama saab? Jälle midagi uut mida ennem proovinud pole va kui koolis öppesöidukiks oli Mercedes C-klass 280 Kompressor, siis tundus küll, et saab tööga kenasti hakkama see monokojamees.

Kas siis W210nl polegi nö käsipidur pedaali juures? Ja eemaldamiseks tuleb vasakut kätt olevat hooba tömmata..Disgust

Eks tuleb söiduk siis ksenoontuledega osta, hetkelisel söidukil samuti ksenoontuled ja nähtavus super. Sisse istudes vöib alguses imelik tunduda diislipressi 95kw vs preaguse 169kw jöudu ja bensiininäidik mis tundub justkui katki aga.... Smile

Käsipidurit ei ole on seisupidur, see jah jalaga.
(käsipidur on kaherattalistel)Eusa_angel


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - Reddog - 08-12-2011

A mis siis 320CDIl valesti on et ei soovita osta Tongue?


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - Laur - 08-12-2011

Said valesti aru Big Grin 290 tundub pärast valesti Big Grin Mul juhtus nii.Unibrow


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - KsenoonE - 13-12-2011

Kas W210nl on ka nö lombivalgustus olemas ustes? Viimasel ajal näidanud, et igati hea lisa (soppa märkab kohe)


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - laf1247 - 13-12-2011

osadel on


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - v6sa - 13-12-2011

(13-12-2011, 07:06 AM)laf1247 Kirjutas: osadel on

Kas neid on ilma ka? Muhe varustus, millest ei osanud enne puudustki tunda. Nüüd aga ilma ei oskagi...Eusa_clap
(08-12-2011, 09:15 PM)Reddog Kirjutas: A mis siis 320CDIl valesti on et ei soovita osta Tongue?

Midagi pole valesti. Vastupidi, liiga õigesti on.Ninja Aga peale R6e proovimist tekib tahtmine too pooletoobine R5 unustada ja piiratud ressursside tingimustes võib kukkuda küll "õige" mootoriga, kui sisult rääbise otsa.Paranoid
(08-12-2011, 05:56 PM)KsenoonE Kirjutas: Kuidas see 1 kojamees tööga hakkama saab?
Väga hästi saab. Pigem jääb kahe nühkuri puhul häirima see liikumistrajektooide vahele paratamatult tekkiv lünk. See üks teleskoopilise varrega luud pühib just vajalikest kohtadestThumbsup

(08-12-2011, 05:56 PM)KsenoonE Kirjutas: Kas siis W210nl polegi nö käsipidur pedaali juures? Ja eemaldamiseks tuleb vasakut kätt olevat hooba tömmata..Disgust

Niiöelda käsipidur on seal küll. Lihtsalt seda asja oleks õige seisupiduriks tituleerida.Unibrow
Käsipidurina on see vormistatud võrridelIcon_rolleyes




RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - KsenoonE - 13-12-2011

Julgen pakkuda, et algusaastate W210ntel neid lombivalgustusi ei olnud, samas vöin ka eksida Big Grin varustustaseme järgi siis ehk?


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - hannes_s - 13-12-2011

(13-12-2011, 05:03 PM)KsenoonE Kirjutas: Julgen pakkuda, et algusaastate W210ntel neid lombivalgustusi ei olnud, samas vöin ka eksida Big Grin varustustaseme järgi siis ehk?
Kuna W210 eelkäial ehk W124-jadel olid lombivalgustused, siis on ilmselt ka esimese otsa W210-netel (targemad oskavad lisada veel hulga vanemaid mudeleid millel see ääretult lihtne lisa küljes).



RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - laf1247 - 13-12-2011

Mul näitab vin-i järgi varustuse koodi 876 Interior light assembly,
(avantgarde).
Valgusteid on jalgadele 4, salongi peegli all 1, uste all 4, sisemised ukselingid 4, vendi need rullid kust saab suunata kuhu sooja puhub 3

Isal on facelift 2002 aasta ja classic ning sellel pole ühtegi neist valgustitest


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - KsenoonE - 13-12-2011

Mis aasta masin sul on laf1247?


RE: W210 2.9 Turbodiisel (95kw, 300NM) - laf1247 - 14-12-2011

(13-12-2011, 11:24 PM)KsenoonE Kirjutas: Mis aasta masin sul on laf1247?

2001