Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 200- 230 mootor - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 200- 230 mootor (/showthread.php?tid=2533)



w124 200- 230 mootor - anto123 - 12-09-2006

lugu selline et w124 isendil jooxis 200 e. 2,0 80Kw mootor kotti (teadmatta põhjustel) seega mootori vahetus
kuna 2,0 jääb nagu vähex w124le mõtlesin peale panna vähe tugevama 2,3 ehk sest 2.3est tugevamat vist karpaga ei ole (või on) kas keegi teab mis erinevused on või kas siduri korv istub jne või kannatab koguni 2,6 (kui on karpa) peale panna vingemad on ju pritsega ja ei viitsi nagu päris ymber kah ehitada, prite pump syytelukku ja põhimõtteliselt kogu kyttesysteem ju.
äkki keegi on vahetanud mootoreid ning teab nende erinevusi mida tulex silmas pidada mootori vahetusel.


RE: 200- 230 mootor - indrek - 12-09-2006

no mis sa ikka karpaga jamad, pole mingit vahet, kas pritsung, või karpa, erilist vahetuseraskust küll ei ole. Ja mootorid istuvad kõik samamoodi yks yhele otsa


RE: 200- 230 mootor - anto123 - 12-09-2006

karpa ja pritse vahe selles ju et pritsel sada aju mis tuleb auto el. systeemiga yhendada karpaga lihtne ja lollikindel, ehitamist kah vähem rääkimatta pritete ajude hindadest



RE: 200- 230 mootor - ralak - 14-09-2006

anto123 Kirjutas:lugu selline et w124 isendil jooxis 200 e. 2,0 80Kw mootor kotti (teadmatta põhjustel) seega mootori vahetus
kuna 2,0 jääb nagu vähex w124le mõtlesin peale panna vähe tugevama 2,3 ehk sest 2.3est tugevamat vist karpaga ei ole (või on) kas keegi teab mis erinevused on või kas siduri korv istub jne või kannatab koguni 2,6 (kui on karpa) peale panna vingemad on ju pritsega ja ei viitsi nagu päris ymber kah ehitada, prite pump syytelukku ja põhimõtteliselt kogu kyttesysteem ju.
äkki keegi on vahetanud mootoreid ning teab nende erinevusi mida tulex silmas pidada mootori vahetusel.

mul oleks üks 2,6 mootor koos automaatkastiga pakkuda ja kõik vidinad mis vajalikud paigaldamiseks või automaadiks ümberehitamiseks kui huvitab?


RE: 200- 230 mootor - Truck - 14-09-2006

Kui huvi 2,3 karpaga mootor . . . heas korras . . . 3000 krooni.


Indrek 5063179


RE: 200- 230 mootor - ralak - 14-09-2006

müün koos kastiga 2,6-se mootori 118kW 3000 krooni.


RE: 200- 230 mootor - Andres - 14-09-2006

näpud püsti ralaki pakkumise poolt. kast on oluline. ja pärast hea lihtne 3.2 peale üle minna Big Grin


RE: 200- 230 mootor - Karl - 14-09-2006

Andres Kirjutas:näpud püsti ralaki pakkumise poolt. kast on oluline. ja pärast hea lihtne 3.2 peale üle minna Big Grin

Ei tea kas on mõtet 3,2 panna,äkki saab sinu omast kiirem ja kellele seda jama veel vaja on.:lol:


RE:   200- 230 mootor - Markko - 14-09-2006

Karl Kirjutas:
Andres Kirjutas:näpud püsti ralaki pakkumise poolt. kast on oluline. ja pärast hea lihtne 3.2 peale üle minna Big Grin

Ei tea kas on mõtet 3,2 panna,äkki saab sinu omast kiirem ja kellele seda jama veel vaja on.:lol:
Parim päeva nali:lol:


RE: 200- 230 mootor - jansa - 14-09-2006

Kusjuures sel 118kW 2.6-l suurt häda pole. Kenasti väänab madalalt ja käib, nagu kuuepütised ikka, meeldiva sujuvusega.
Aga kiirusejanuste jahutamiseks- ega ta 124-st mingit püssi küll ei tee. Võibolla kui 5000rpmi peal kogu aeg kräunutada, siis ehk midagi tuleb, tavaelus on ta nagu iga teine pereauto. Aint ilusama häälega :)
Samas on ta kena kompromiss kütusekulutundlikule inimesele- 4-paugutajad kulutavad sama palju.


RE: 200- 230 mootor - anto123 - 15-09-2006

mulle hakkas päris meeldima mõta aut. kast panna sellega ma arvan et tekkivad mõned probleemid
1. poolteljed 2.0-2.6 kas peab vastu?
2. pidurid (tagumised) aut. peax rohkem jahutama vist?
3. 2.0 (manual) reduktor 2.6 (aut.)?
4. kardaan tõenäoliselt ei sobi
5. sumbuti ei sobi kindlasti
6. piduri pedaal aut kasti oma manuaalil ju 3 pedaali (ymber ehitust) ?
jne...
ise enesest pole mõtte laita miskit ja küttet ta kah vaevalt rohkem võtab kui 2.0 manual. kellegil on ehk mõtteid ymber ehitusel man-aut. kui on olex kena kah targemax saada??



RE: 200- 230 mootor - indrek - 15-09-2006

Pidurid, poolteljed, summuti, kardaani võid kõik vanad jätta, vahet pole.

ja 3 pedaali asemele 2 pole ka raske panna


RE: 200- 230 mootor - anto123 - 15-09-2006

ralak tegi kyll tänuväärt pakkumise aga kuidas yhendust võtta???

minu mail anto123@hot.ee


RE: 200- 230 mootor - indrek - 15-09-2006

anto123 Kirjutas:ralak tegi kyll tänuväärt pakkumise aga kuidas yhendust võtta???

minu mail anto123@hot.ee

tule homme kiirendusvõistlusele, saad temaga isiklikult rääkida


RE:   200- 230 mootor - ralak - 17-09-2006

Indrek Kirjutas:
anto123 Kirjutas:ralak tegi kyll tänuväärt pakkumise aga kuidas yhendust võtta???

minu mail anto123@hot.ee

tule homme kiirendusvõistlusele, saad temaga isiklikult rääkida

tjahh, ralak nii väga tahtis tulla aga paraku oli hädavajalik sellel päeval tööl olla, kindlasti järgmine kord on ka minu SEC sellise ürituse ridades. Niisis pakkumisest, ootasin teemasse või postkasti tagasisidet, mida ma ka Sinult anto123 nüüdseks sain, kuid üks mees juba jõudis asja broneerida. Samas never say never, mingisugune nädala aja pärast saan Sulle öelda, kas ta on kindel võtja v mitte. Muidu on kõik vajalikud asjad doonorauto näol olemas kui tahad kepikat automaadistada. Muide 3000.- küsiks puhtalt kasti ja mootori eest, diffrid ja muu pudi padi läheks hinnale juurde.