Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: 190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama (/showthread.php?tid=2481)



190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - Rants - 06-09-2006

190E, 86a., 2.0, bensiin, manuaal

Jama hakkas sellest, et autol gaasi rohkem vajutades lõppes mootoril jõud täiesti otsa ja hakkas tugevalt maha pidurdama(tühipööretel on kõik ok). Hästi aeglaselt kiirendades õnnestus kuidagi väga viletsalt veel sõita.
Arvasin, et kallasin besukanistrist koos bensiiniga mingit roostesodi ka kaasa ja ju on filter umbes.
Ronisin auto alla ja kiskusin bensupumba, bensufiltri ja surveregulaatori maha(need kolm on seal ilusti pundis). Filter sai ilusti puhtaks tehtud, laseb bensiini kenasti läbi.
Pärast suurt pusimist õnnestus autopumbaga ära testida, et surveregulaator ei taha kuidagi töötada ja ei lase midagi läbi(päris kõva surve sai ikka sisse pumbatud).
Kas tõesti võib jama sellest olla, et kütusesüsteemis on nüüd surve liiga suur?

Veel pani mind imestama, et surveregulaatori sisendis on selline hirmpeenike düüs (düüs ise ei ole umbes, sest survet sisse lastes tuleb bensiin peenikese nirena sama teed pidi pursates tagasi) ja et surveregulaatorisse minev besiin ei läbi filtrit vaid tuleb otse pumbast!


RE: 190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - Heinar - 06-09-2006

Minu teada pole see surveregulaator vaid mahuti surve pikemaks ülalhoidmiseks.
Eks targemad kommenteerivad.


RE: 190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - Rants - 06-09-2006

No ega ma kindel ei ole jah,aga mulle tundub palju loogilisem, et see on surveregulaator, mis hoiab kütusesüsteemis kindlat rõhku.


RE: 190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - Rants - 09-09-2006

Tundub, et ei oska keegi siin midagi tarka selle vidina kohta öelda.
Kui kellelgi on müügiks remondiraamatut, siis sooviksin seda osta, sealt saaks ilusti välja lugeda, kuidas täpselt see kütusesüsteem täpselt töötab.


RE: 190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - ETSU - 13-10-2006

TERE
Kõigepealt selline küsimus kas su auto on K-jetroniku pritse ehk siis suure õhuklapiga, mis liigub üles alla ja selle liikumisega reguleerib kütuse kogust.

Teiseks see mida sa tegid et võtsid bensiin filtri alt ära ja PESID ta nii nimetatult puhtaks oli mõtetu töö,:bash: ega see pole sokk mis peale pesu kannatab jälle kasutada .kui ta oli sul juba maas siis oleks võind minna poodi ja osta uus filter miks maksab alates 180.- eegist kuni 250.- EEK.Kuna ma kujutan ette ega sa seda omal autol pole kordagi vahetanud peale auto ostu.

mis on sinu jaoks päris suur surve?? mida sa regulaatorise pumpasid
Kui sul on k-jetroniku süsteem siis alusta süsteemis oleva surve mõtmisega, palju sulle bensiini pump annab pritse peale survet ette ja see peaks olema vähemasti 4 atti baar jne mõõtühikuid.Rolleyes


RE: 190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama - Heinar - 13-10-2006

K-jetronic - mehaaniline pritse
KE-jetronic - mehaaniline pritse + lambda andur ja sellest tulenevad muutused
L-jetronic - ajuga pritse e. elektriliselt avatavad pihustid

Toksi googlisse ja saad sealt jooniseid ning skeeme.

K- ja KE-jetronicu surveklapp asub pritse korpuses(kapoti all).