Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W202 ost abi - praktiline mootor valik - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W202 ost abi - praktiline mootor valik (/showthread.php?tid=23861)



W202 ost abi - praktiline mootor valik - sun - 24-07-2011

Tere huvilised,

Küsin nõu W202 ostul, mootori valikul.
Valik tehtud: automaatne kast 4 käiku (vanem versioon, hüdrauliline töökindlam)

Kaalun diislit, kuid ainult siis kui töötab võimalikult vaikselt, ning remondiga ei tuleks tegeleda. Kogemus diislitega puudub.
Kogemus mitmete MB bensiinimootoritega (W123, W201, W202) positiivne (töökindlad, vaiksed, sujuvad, heitgaasid normis)
Senine kogemus: kasutasin 1a C180 bensiini automaati (M111 mootoriga), sõiduomadused head, kuid häiris kütusekulu linnas.

Uurisin web-ist W202 diislite kohta, pandi peale:
OM604 2.2 l
mehhaaniline diisel
OM611 2.2 l
moodsam turbodiisel

Küsimused:
valik: kas OM604 või OM611
omadused: kas OM604 müra ei sega
vastupidavus: kas turbo peab vastu, kas OM611 on töökindel
muud: kas tasub väiksema kütusekulu pärast diislit valida: suurem müra, robustsem töötamine, vist kallim hooldus.
Läbisõit kuni 10000 km aastas põhiliselt linnas.

LISAD:
1. M111 (C180, 1.8 l bensiin)
[Pilt: picture_m111.jpg]

2. OM604 (C220 diesel, 2.2 l diisel)
[Pilt: picture_om604.jpg]

3. OM611 (C220 CDI, 2.2 l turbodiisel)
[Pilt: picture_om611.jpg]

4. OM605 (C250, 2.5 l diisel)
[Pilt: picture_om605.jpg]


Tänan,


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - HullHunt - 24-07-2011

Hey,

Mina olen ringiliikunud juba kuskil aasta w202 2,5 83kw 94 diisliga, kuskil 95% linnas. Ma muidugi spetsialist ei ole seega panen kirja lihtsalt oma mõtted. Diisli müra kui seline mida olen kuulnud teiste diisli sõidukitel tulevat siis minu oma töötab üllatavalt ühtlaselt ja vaikselt ja kuna MB suudab teha väga head salongi siis sees seda kuulda nagu üldse poleks, mootor nagu mootor ikka Icon_smile mis puutub rahalisse kokkuhoidu diisli näol siis siin tuleb mängu terve mõistus, kui sõidad aasta 10k ja 90% linnas siis mina isiklikult vaataks benskuaid. Hoolduse ja remondi kohapealt ei ütleks, et diislit hooldada oleks kulukam, kui välja arvata igasugused ootamatud remondid, möödunud talvel trikitas ja turtsus minu masin ei suutnud pöördeid hoida , pidi tegema kõrgsurvepumba remonti mis läks maksma 500 euri. Eks diislite nõrgad kohad ongi kõik need kütte etteande vidinad. Kuid need kulutused olenevad ikka kõik reaalse soetava auto hooldusest. See on ka minul esimene diisel ja olen juba ehmatusest ülesaanud Icon_lol . Mina ei sõida samuti aastas üle 10k ja kõik sõidud linnas , kui aus olla oleks ostnud bensuka.
PS! Müra koha pealt, pigem olen vist ära harjunud ! Icon_lol

Aga edu valiku tegemisel !


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - apsik - 25-07-2011

Soe soovitus. Hoia eemale Lucase pumbaga Mercedes-Benz diislitest. Kui soovid osta diisel W202, siis vaata ainult CDI mootoritega isendeid.


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - erki232 - 25-07-2011

Sama jutt, hoia Lucasest eemale, soovitavalt. Lucase pumbad peaks siis olema 2,2 diislitel. Vana tüübi mootor. Mootor on muidu väga ökoThumbsup
Kui CDI tahad siis pead loobuma 4k automaadist. CDI käib vaikselt ja on ka öko. Samas hooldamata jätmise korral ei andesta. Vana tüübi mootor küll.

Ise sõidan C180 ja enamus linnas, 10k aastas ja tunnen küll diislist puudust. Võib rääkida, et remont kallim ja uuest peast kallim osta aga hetke sääst on ka oluline. Kas ma lasen 1x kuus paagi diislit täis või 2x kuus bensiini siis minu jaoks on see väga oluline sääst.


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - Priit - 25-07-2011

http://www.mercefreaken.com/ põhjal M111 bensukad 1,8-2,2 l kõik linnas automaadiga ca 11 l sajale, CDI-d ca 9 l sajale. Kuigi vana auto puhul on palju konkreetses autos kinni ning linnal ja linnal on vahe, siis suhted näeb siit ära ja minu jaoks diisli kulu üllatavalt suur linnas. Mul endal 2,2 bensukas (W124) ja CDI plussiks 300 Nm momenti (220CDI) vs bensuka 210Nm ja selle CDI minek tõesti hea, teeb bensukale ära.


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - sun - 25-07-2011

Tere,

Tänan tagasiside ja kogemuse info eest.
Lisasin valikusse veel ühe variandina OM605 mootori (C250)

Hetkel tundub, et parim valik oleks:
1. C250
positiivsed omadused:
mehhaaniline diisel: lihtsam
ilma turbota: töökindlam
käigukast: saab koos 4k hüdraulilise automaatkastiga, vanem mudel/töökindlam
negatiivsed omadused
R5 mootor, 5 silindrit võrreldes 4-ga (arvan, et R5 ebastabiilsem käik, peab mõnda autot proovima)

Otsin veel web-ist infot ning teen millalgi kokkuvõtte erinevate mootorite omadustest/pidamisest.

Seniks kõik,

Tänan,


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - allgoes - 25-07-2011

C250 R5 on väga rahuliku töökäiguga ja muheda häälega. Aga vähemalt oma kogemuselt leian, et see mootor + automaat on linnas üsna suure kütusekuluga.


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - Priit - 25-07-2011

(25-07-2011, 12:22 PM)sun Kirjutas: Tere,

Tänan tagasiside ja kogemuse info eest.
Lisasin valikusse veel ühe variandina OM605 mootori (C250)

Hetkel tundub, et parim valik oleks:
1. C250
positiivsed omadused:
mehhaaniline diisel: lihtsam
ilma turbota: töökindlam
käigukast: saab koos 4k hüdraulilise automaatkastiga, vanem mudel/töökindlam
negatiivsed omadused
R5 mootor, 5 silindrit võrreldes 4-ga (arvan, et R5 ebastabiilsem käik, peab mõnda autot proovima)

Otsin veel web-ist infot ning teen millalgi kokkuvõtte erinevate mootorite omadustest/pidamisest.

Seniks kõik,

Tänan,

See 2,5 mootor:
-170 Nm e nõrgem kui 2,2 bensukas
-Kiirendus 0-100 ca 15 sek
-Kütust võtab linnas vaid 0,5 l vähem kui 2,2 CDI


RE: W202 ost abi - praktiline mootor valik - HullHunt - 25-07-2011

Kui on huvi ja tahtmist siis olen lahkelt nõus oma masinat näidata, katsuda, kuulata ja proovisõitu teha. Saad mingisugused võrdlus pointi, et edasi võrrelda masinatega mida kaema lähed juba ostu mõttega.

Kütuse kulu kohta nii palju, et mina pole saanud alla 10l/100km linnas võiks öölda ka seda et ma pooldan rahuliku sõidustiil ja ei talla foorist foorini, kuigi nagu siin mainiti siis nii vanade autode korral oleneb see üldisest auto seisukorrast, ma arvan, et kui sõita nagu preester, tillerdada kõigil jalus,vahetada mõned jubinad ära mis vähe väsinud siis saaks kindlasti liitri alla. Aga see on pigem spekuleerimine kas saab seda alla või mitte.