Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
LUKKU - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: LUKKU (/showthread.php?tid=23191)



LUKKU - GoGreen - 28-05-2011

LUKKU!


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - ReinGSM - 28-05-2011

(28-05-2011, 08:17 PM)GoGreen Kirjutas: ...
Ja nagu ka ülejäänud GoGreeni autod, sõidab ka S-poiss biodiislil, mis on valmistatud kasutatud toiduõlist!
...

diisli ja toiduõli segu või ainult toiduõliga sõidab?


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - Werewolf - 28-05-2011

Biodiisel on kasutatud toiduõli, mida on filtreeritud ja töödeldud, et temast parafiin eraldada ja et ta veidi vedelam olex. Meie S124 sõidab juba mitmendat aastat soojadel aastaaegadel biodiisliga. Oluliselt odavam kui diisel ja ka mootor töötab vaixemalt, kuna biodiisel õlitab pihusteid paremini kui tavadiisel. Ka peseb biodiisel kütusesüsteemi puhtax, mistõttu peab peale mõningast biodiisli kasutamist kütusefiltrid ära vahetama, kuid edasi on juba muretu.


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - Kaltsyum - 29-05-2011

mugav masin, selles autos sain niii mõndagi tehtud.
tehke korda masin ilusti. sisust võiksid ka pilte teha.


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - v6sa - 29-05-2011

(28-05-2011, 11:26 PM)Werewolf Kirjutas: Biodiisel on kasutatud toiduõli, mida on filtreeritud ja töödeldud, et temast parafiin eraldada ja et ta veidi vedelam olex. Meie S124 sõidab juba mitmendat aastat soojadel aastaaegadel biodiisliga. Oluliselt odavam kui diisel ja ka mootor töötab vaixemalt, kuna biodiisel õlitab pihusteid paremini kui tavadiisel. Ka peseb biodiisel kütusesüsteemi puhtax, mistõttu peab peale mõningast biodiisli kasutamist kütusefiltrid ära vahetama, kuid edasi on juba muretu.

Kui te pole tarnijat vahetanud, siis ei sõida teie lift mitte biodiisli, vaid setitatud ja puhastatud õliga. Nagu ka ilmselt GoGreeni masinad.
Või on GoGreeni garaažinurgas reaktor püsti?

I põlve biodiislit tehakse esterdamise teel (seal lähevad mängu nii metanool kui seebikivi), II põlve oma (bio)gaasist F-T menetlusega.

Aga muus osas on Sul õigus - värskeltpressitud materjal on hää pesemisvõime, kuid nigela fitreeritavusega madalal temperatuuril. Ning MB ridapumbaga mootorid nosivad seda meelsasti.


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - v6sa - 29-05-2011

(29-05-2011, 06:24 PM)GoGreen Kirjutas: Garaaži pole reaktorit tarvis, kui biodiisli tarnija olemas on Smile

Kas kannatab reklaamida ka (isiklik huvi pärast küsin)? Või on samamoodi, nagu teistel mürgisegajatel (nii metanool kui seebikivi on üsnagi kiftised...) - ei jõu nii palju teha, kui toru otsast küsitakse?


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - v6sa - 18-06-2011

Usun, et kiftisegaja madalat profiili hoida tahab...Nod

Mis imeväega te neid karteripõhju lõhute? Krt, ma kerget offrõudi igapevaselt tehes ei ole ühtegi lõhkuda suutnud ja teie idee järgi vaid teedel liikuvad sõidukid lekivad järjepanu... Ei paista kuigi madalad kah olevat.


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - Kaltsyum - 19-06-2011

sellel autol on karteri põhi eriti madal. tean omast käest. mul läks ka tallinnas sõites sellel karteri põhi talvel aga sai ilusti alu keevitust. paistab, et panid kõva matsu kui selle keevituse suutsite ära lõhkuda


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - Kaboom - 06-07-2011

See oli mu tuttava auto 1995-l aastal, siis veel hõbedast värvi ja pruuni nahksisuga. Tollal oli päris popp autoSmile


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - Kaboom - 08-07-2011

originaal, 380 oli toona.


RE: Mercedes-benz 380SE, 1980 - GoGreen - ReinGSM - 08-07-2011

Mina mäletan seda masinat räbala kaltsusisuga