Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? (/showthread.php?tid=22659)



W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? - BlackLady - 14-04-2011

Nii, uuriksin siis mingeid ''forsseerimis'' meetodeid...Rolleyes Kuna huvi veidi tekkinud.
Nimelt, kas on midagi arvata kui 260E mootorile panna peale nt 300E sisselase (ja keegi targem ehk parandab veel millegagi).
Turbost pole mõtet hakata rääkima ega mingist kompressorlahendist. Lihsalt oleks soov muuta vabalthingav veidi energilisemaks.
Mid nähtused esinevad? Kui palju ta kütust võib hakata rohkem õgima, sest hetkel on täispaagi meetodil linnas manuaaliga 260E kusagil 10L/100km kohtaNod, mis on üle ootuste vähe!?
Ja üldsegi, mis vahe on 260E ja 300E nii erinev, sest pealtnäha on nad identsed mootoridIcon_redfaceIcon_confused?

Ootaks teie poolseid pakkumisi ja lahendeid...


RE: K: W124 260E - joristaja - 14-04-2011

no halloo! üks on 2,6 teine 3L, muidu jah mõlemad r6
minekule mõjub hästi mootori kap.rem. aga suht kerge vaevaga saad sinna 3l mootori tõsta.
pmtl. ega eriti suurt midagi teha ei annagi, kahjuksIcon_neutral mõtlen just, et sedasi lihtsalt. ja arvatavalt sul just see soov ongiIcon_cool


RE: K: W124 260E - stihl - 15-04-2011

Mina alustaks lihtsamast ja mõõdaks sissejuhatuseks näiteks nullist sajani kiirenduse ära.
Tavaline dünostend veel parem. (Üleüldse igasugu tuuningute sissejuhatuseks tuleks stend teha lasta, et hiljem oleks võrrelda, mis raha eest milline tulemus saavutati.)

Sest see 9,0 sek, mida tehas sellele autole omal ajal lubas, on isegi tänapäeva mõistes nii suure auto kohta väga äkiline.

Et ei juhtuks see, mis tavaliselt, et forsseeritakse katkist asja ja umbes kolmekordse kütusekuluga saavutatakse vaevu tehase normhobujõud....Icon_razz


RE: W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? - BlackLady - 15-04-2011

Mõistan-mõistan, et üks on 2,6 ja teine 3,0. Aga tehke kapotid lahti ja vaadake, kumb on kumbIcon_biggrin Äratundmiseni sarnased..

(Minek minekuks jah, isegi äkiline teine ja valgusfoori tagant bemm ära lüpsta pole probleemiks tulnud kui just teine ''kaheksasilindriline'' pole.) Olen praegu võrdlemisi rahul, aga kuna huvi on tekkinud, siis peab asja eelnevalt uurima ja siis alles tegema midagi hakkama. Pea ees tulle ei hüppa ju. Ja mitte, et ma mingi kihutushull ka oleks. Icon_smile
Kui kellelgi on kogmusi/nõuandeid/ideid, siis andke tulla.

Lugupidamisega.