Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (http://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder (/showthread.php?tid=22497)



Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 04-04-2011 10:32 PM

Tere!

Vana ess klass alati viisakas tundunud, ning tuligi meelde, et vana klassiöe vanematel vedeleb üks. Saigi uuritud kas alles - oli. Läksime vaatama. Omanikeks paduvenelased(Saaremaal defka värk), aga neil oli tölk ka olemas Icon_smile

Auto oli siis sellises olukorras:

[Pilt: 195938_200280333336568_100000638080860_5...8036_n.jpg]

Sai käima pandud ja tödetud, et ei toimi hästi mootor. Siiski hind oli hea ja sai diil tehtud(190 euriIcon_biggrin)
Sikutasime lumest välja ja söitsin omal jöul koju. Töötasid 4 silindrit ainult ja öliröngad on kinni ilmselt.

[Pilt: 02042011205.jpg]

Kodus sai kohe küünlad maha vöetud, ning 2tk asendatud. Sai ka jagajakaant puhastatud, ning köik 6 silindrit hakkasid käima. Sinist ajab ikka tagant...
täna tellisin uue rootori ja jagaja kaane ka ära.

Kere minuarust väga hull ei ole. Ukseliistude nurgast natuke kobrutab, vasak esitiiva nurk roostes, taga numbripaneeli pealt roostes ja tiivaääred ka. Kroomääred on mölkis ja lähevad minema.
Sees on puitliistud köik katki ja lahti.

Et, siis 2.8 liitrine 136kw mootor ja automaatkast
riidesisu.
2x el aken, el katuseluuk ja muud lisa vist polegi. Miski ilusam rool on kui neil muidu vist.

Vead:
el aknad ei toimi
mootoril soojalt tühikäik kadund, sureb välja.
öliröngad kinni, ma arvan.
kast vahetab liiga tugevalt käiku
kerge rooste
puitliistud katki


Plaan on siis liikuma panna se masin ja kruiiisida. Tahaks nahksisu saada...
ma ei tea, ei oskagi muud räääkida vist...


koledaid pilte veel...
[Pilt: 04042011021.jpg]

[Pilt: 04042011023.jpg]

[Pilt: 04042011024.jpg]

[Pilt: 04042011025.jpg]


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - *Maku* - 04-04-2011 11:12 PM

190 EURi Icon_razz ? See on selle auto eest ma arvan naeruväärne summa aga no eks tal vigasi jätkub , edu Thumbsup


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Cane - 04-04-2011 11:14 PM

Sellist surma küll kaela ei tahaksIcon_biggrin


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Karl - 04-04-2011 11:33 PM

Tere saarlane, lugesin jah teisest foorumist, et odava essi kätte saanud, edu sellega!
Kui kroomkoopaääred ära võtad siis pane vaim valmis, mis sind seal all ootab.....
Kere on ka kindlasti kole, sa lihtsalt ei näe seda. Võta plastiring ära ja siis näed mis seal elutseb.

420 SEL


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 04-04-2011 11:47 PM

Eriti negatiivsed siin köik Icon_smile


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Karl - 05-04-2011 12:12 AM

Ei ole negatiivsed, realistid oleme Icon_biggrin

Kuid selle raha eest autot küll ja küll, matsu sa jagad nagu aru olen saanud ja küll poputad ta heaks.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Reddog - 05-04-2011 12:33 AM

Nu pole hullu kyll sa varsti avastad et sinna sellesse autosse sa investeerid vähemalt 10x summa lõpp kokkuvõttes ja siiski pole veel kõik...
Paraku nende masinate puhul on see näha kui na vähegi kehvas konditsioonis on.

Raudpolt jutul tõdeIcon_cry


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - tanel87 - 05-04-2011 12:37 AM

Kui tagant need lühikesed liistud ära võtad siis ma juba kujutan ette mis seal all on ..Ja tagumise klaasi serv, Mida tegelikult ei ole..
Kuid edu ega ei oskagi muud soovida


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - W2intz - 05-04-2011 08:05 AM

õnneks maailmas ei ole kõik autod ühesugused. Aga arvestada tuleb viimasega, ilmselgelt oli minul nõrkus selle auto vastu, kui toomas käisime. Aga ehk saame ta rajale!


Lobiseb mees, keda sõidutati selle autoga tagaistmel pärasaarepõrgu!


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - HotPapa - 05-04-2011 08:12 AM

Loodame, et saab autost asja, suur pluss juba see, et hakkad sellega tegelema, muidu oleks masin arvatavasti kuusakoskisse ära viidud. Edu.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - ReinGSM - 05-04-2011 10:39 AM

Jõudu ja jaksu. Ehk saab sellest masinast veel asja.
Kajasta siis oma tegemisi/toimetusi auto kallal siin teemas ka.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - V@hh - 05-04-2011 11:02 AM

(04-04-2011 11:47 PM)marauder Kirjutas:  Eriti negatiivsed siin köik Icon_smile

Ehhee... eestlase iseloom lööb välja.
See et sa ta 190 euriga said, viinamarjad on.. Unibrow

Kui ikka kandvad elemendid ja tagakna alumine serv ja aknalaud söödavad on pole surmatõbi. Ülejäänu on kökimöki Icon_biggrin


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 05-04-2011 01:25 PM

No ma nüüd lähen vaatan liistude alla jmsIcon_smile


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 05-04-2011 03:29 PM

Nonii, kompressioonid olid 9 kanti, kuues silinder lausa 10, ning neljas umbes 6 pool. Tihendeid ka läbi, öli lekib parajalt igaltpoolt, ju vötab mootori maha ikka.

Kere poolepealt, sai need kroomliistud minema visatud tiivakaartelt ja nagu arvata oli, olid kaared köik läbi, kuna kroomosad kruvidega lastud. Küljekarbid täitsa tugevad. Pöhjast ka auke ei tuvastanud. Uksed on nadid altservast...
aknalauda ei viitsinud lahti katkuda, aga tagaklaasi serva mötlete seda pagassi vee renni?, sealt ka natuke hakitud, aga taastatav.
Minu arust täitsa viisakas kere. Tiivakaared vahetatavad, samuti esitiivad. Ju uksed ka leiab.

pilte ka ussist.

[Pilt: P1015044.JPG]

[Pilt: P1015045.JPG]

[Pilt: P1015046.JPG]

[Pilt: P1015047.JPG]

[Pilt: P1015048.JPG]

[Pilt: P1015049.JPG]


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Karl - 05-04-2011 09:59 PM

Pista pea pagasiruumi ja vaata aknalauda alt, sealt näed tõde.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Toomaz - 05-04-2011 10:14 PM

(04-04-2011 10:32 PM)marauder Kirjutas:  [Pilt: 195938_200280333336568_100000638080860_5...8036_n.jpg]
Ega see pilt Koidu tänaval pole tehtud?


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - siimruz - 05-04-2011 10:19 PM

Rooste uss ikka parajalt närib aga no ju sa tast ikka saad asja. Olen seda akna laua asja paljude käest korduvat kuulnud et pea valu jne jne. Minu Kuuel ka seal esineb roostet , kuid ei midagi ulmet. Aru ma ainult ei saa mis seal nii pead murdvat on. Mina kui metalliga tegelev inimene seal küll midagi enneolematud ei näe. Klaas tuleb eest ära võtta ja üle jäänud on juba nagu vene aeg õeldi Deela tehniki. Minu arust on kogu see auto tehtud ju plekkist, mida annab painutada ja keevitada ja lõikata. Aga edu ehitamisel.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 05-04-2011 11:38 PM

Pagassist akna lauda vaadates ei ole rooste kirmet ka. Sama ka mati alla vaadates salongist - nagu uus.

Masin Koidu tänavalt toodud jah.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - v6sa - 06-04-2011 12:33 PM

(04-04-2011 11:47 PM)marauder Kirjutas:  Eriti negatiivsed siin köik Icon_smile

Eks enamus oigajatest on pidanud oma raha eest neid "väikeste" vigadega sarasid lappima. Käestlastud kere viitab enemasti veel hullemale tehnikale. Samas oli ju hind hea ja mersumaailma tundmaõppimiseks on üks käestlastud 126 üsna hea isend.

Maru lage näeb ridakuus välja kapoti alt.Icon_biggrin Sel ikka on pritse? Siis võiks tühikäigujahti alustada vaakumvoolikute lappimisest. Ning tühikäigu lisaõhuklapi toimivuse väljaselgitamisest (kasuta otsingut, ka väär sõna tühikäigumootor on kasutusel).

Samale asjale viitab kasti äkiline käitumine - ilma vaakumita paugutabki. Kas KD toimib?


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 06-04-2011 01:02 PM

Kena lage jah. Vaakumiteemast tundub, et üks klapp ilma vaakumita jäänud seal, aga pole selle teemaga väga tegelenud hetkel.
MIsasi se KD on?

Keegi vöiks öelda, mis 2.8 mootori kompressioon olema peab?


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - ReinGSM - 06-04-2011 01:40 PM

KD-kickdown-käiguallavahetus kiirendamiseks
rakendub nii, et vajutad gaasi lõpuni põhja ja siis veel natuke, nii et gaasipedaal vajutab alla enda all oleva lüliti

ja teise küsimuse vastus on 9


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 06-04-2011 08:56 PM

Kickdown toimib jah.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 20-04-2011 07:06 PM

Sai täna suht kogemata veljed ostetud... 16''x9''.

Veel sai tiivakaarte hinda uuritud ja homme tellib ära.

[Pilt: 20042011040.jpg]


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 22-04-2011 02:31 PM

Tagastange all mölema külje peal on öhutusavad. Need on kere külge keevitatud, ehk et on vahetatavad. Mul need mädad. Tea kas Slberist veel tellida ka annab neid plekikesi. Mis varuosakood olla vöiks?

kellegil online varuosa kataloogi on jagada?
ja repair manuali?


ning eile selgus, et vb saan omale täpselt samasuguse veel, all originaal Pentad veel...


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 22-04-2011 06:33 PM

Praegune olukord siis selline:

[Pilt: IMG_7202.JPG]


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - tanel87 - 22-04-2011 11:13 PM

Kõigehullem polegi :D


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - evilman - 24-04-2011 07:40 PM

edu ehitamisel.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 24-04-2011 11:59 PM

mis auk tagapaneelis seal parema tule all olla vöiks, stange kinnituste vahel? Diameetrilt miski 4-5cm ja on läbiv pagassi. Sinna oli silikooniga plekitükk ette pandud...


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - vladx - 25-04-2011 08:13 AM

(24-04-2011 11:59 PM)marauder Kirjutas:  mis auk tagapaneelis seal parema tule all olla vöiks, stange kinnituste vahel? Diameetrilt miski 4-5cm ja on läbiv pagassi. Sinna oli silikooniga plekitükk ette pandud...

Võib olla seal peab olema traat haagise tulede jaoks?


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 25-04-2011 09:25 AM

Mis traat? Juhet mötled? Juhtme jaoks 4-5cm diameetriga auk veidi liiast vist, pealegi konksust pole jälgegi...


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - ReinGSM - 25-04-2011 12:42 PM

Küllap mõeldi kärukonksu pistiku juhtmeid...
Juhtmed peaks tulema läbi kummiluti. Nagu uste sissegi lähevad, ustel ka ju juhtmekimbust palju suurem auk kummiluti tarbeks.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 25-04-2011 03:36 PM

see on jah vöimalus...


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - tanel87 - 25-04-2011 07:52 PM

Augud peaksid olema mõlemal pool ja sinna käivad kärukonku kronsteinid


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 02-05-2011 09:50 PM

Vahepeal sain kaasfoorumlase käest "uue" vasaku esitiiva. Parema oma veel puudu, kui kelelgil pakkuda korralikku siis PS.

[Pilt: _MG_7211.JPG]

Ja niisama korraliku aparaadiga tehtud pilte olukorrast.

[Pilt: _MG_7210.JPG]

[Pilt: _MG_7209.JPG]

[Pilt: _MG_7205.JPG]

[Pilt: IMG_7201.JPG]

[Pilt: IMG_7200.JPG]

[Pilt: IMG_7199.JPG]

[Pilt: IMG_7196.JPG]


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - nostromo - 24-05-2011 07:42 PM

Tore et keegi tänapäeval veel sellises seisus kuutesid viitsib restaureeridaIcon_smile Samas 190.- eest on vast autot küll-isegi Kuusakoskis oleks vist 2-3x rohkem saanud?

Kas said ka selle teise millel orig. (=16"?) Pentad?

PS! Needki veljed üpris ägeda laia randigaThumbsup Ja vaat et suunad ikka orig. kollased jätadNod

PS!! Anna palun kindlasti teada ka mootori taastamisest kui raske/kallis see on!


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - taaviw126 - 24-05-2011 08:56 PM

Sinise suitsu kohta lugu: Läksin kopikat ostma. Kui garaazi uksed avanesid siis vajus mul karp lahti-kuradi korralik oli. Siitsealt sai ikka vaadatud ja rõõmu tagasi hoitud. Kui ost sooritatud mõtlesin, et sõidan maantee kaudu koju. Nii kui ma maanteele sain kadus nähtavus tahavaate peeglites. Nojah, ütlesin mõttes. Igaks juhuks sõitsin selle paagis oleva bensu maha ja võtsin statoilist paagi täis ning suitsemine kadus.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 28-05-2011 02:01 AM

Ma panin ka kohe uut bensu sisse.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Reddog - 28-05-2011 03:30 AM

Oehhhhjah...... Paisab olema paras töö aga samas kui rahake kannatab ja tahtmist on siis saab asja temakesest aga kindlasti ei tohi motivatsioonil lasta langeda. Ma ise 2 sellise isendi omanik ja ytleme niiet 2,8 ei ole just murevaba ja ei saa ka kunagi vist selleks.. Aga krt teab. igatahes tiiva suhtes ole hea ja osta ikka mingi uus värvivaba versioon ja muretum. Ei maksa ka palju. Vanas rahas oli vist ca 900 Jaaku.


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 31-05-2011 04:43 PM

(22-04-2011 02:31 PM)marauder Kirjutas:  Tagastange all mölema külje peal on öhutusavad. Need on kere külge keevitatud, ehk et on vahetatavad. Mul need mädad. Tea kas Slberist veel tellida ka annab neid plekikesi. Mis varuosakood olla vöiks?
Sai siis Silberist pärima mindud.
NUmber 11 osa siis.

[Pilt: part.jpg]

Varuosakoodid:
A1266370160 vasak
A1266370260 parem
Hind oli vist ~100€ tükk.

Mul vaja osa number 14. Maksab ~50€ ja kood on A1266300036.
Kiire googeldamine näitab, et Saksas peaks 30eero tuuri olema, ma nagunii homme sinna lähen, siis lähen uurin sealsetest esindustest. Nüüd kood olemas :)


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 03-06-2012 09:44 PM

Kiskusin täna mootori maha. Neljanda silindri seintel tugevad kriimud ja kolvis auk. Köikide kolvide peal klapijäljed. Seega se mootor vanarauaks. Andke ideid mis uut peale pista?


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - ReinGSM - 04-06-2012 02:10 AM

Sama mootor - kõikse lihtsam ja odavam! (Diiseldamist ise põlve otsas enamasti nagunii korralikult tehtud ei saa, seda ei hakka kuuemeeste rõõmuks ega üllatuseks ka soovitama) Aga kui raha ja tahtmist jagub siis kuri R6 turbodiisel pidavat ka heasti liikuma.

Külanaised rääkisid ennemuiste, et Reddog võivat teada midagi remonditud 280SE mootorist...


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Reddog - 04-06-2012 10:13 AM

(04-06-2012 02:10 AM)ReinGSM Kirjutas:  Sama mootor - kõikse lihtsam ja odavam! (Diiseldamist ise põlve otsas enamasti nagunii korralikult tehtud ei saa, seda ei hakka kuuemeeste rõõmuks ega üllatuseks ka soovitama) Aga kui raha ja tahtmist jagub siis kuri R6 turbodiisel pidavat ka heasti liikuma.

Külanaised rääkisid ennemuiste, et Reddog võivat teada midagi remonditud 280SE mootorist...

Õigep see on kah :)
Hetkel tõesti olemas selline asi just jalus kogu kupatusega ja mõtlesingi et mis tegema peaks :)
Kere pole olla aga mootor sai igati pedantse käitumismaneeri osaliseks ja rahasüsti et ta teeniks veel niii mõne(kümned) aastad


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - v6sa - 04-06-2012 10:44 AM

(03-06-2012 09:44 PM)marauder Kirjutas:  ...
Andke ideid mis uut peale pista?

Ilma leiutamata läheb peale samasugune. Väikese viilimsega ilmselt kolmene (minul näiteks on üks üleUnibrow), saab mõne kiluvati juurde.

Kui ehitada, siis miskine turbodiisel oleks täitsa muhe. Tegemise raha jääb samaks, kuid 300+ Nm liigutab seda kolakat täitsa lõbusalt, jäädes mõistlikkuse piiresse oma januga.

Igasugused vabalthingeldavad paadiankrud unusta ära (OM61x mootorid) - ka kolmene OM617 jääb lahjaks ja uimaseks, kui seda ei föönita. Minimaalne oleks OM603 (80+kW, sõltuvalt doonori seadest), kuid sama tegemise raha eest saaks juba särtsakamaid fööniga asju. Minu isiklik lemmik on kolmene turbodiisel oma 108 kW ja mehhaanilise juhtimisega.Ninja

Tõsi, see kaalub rohkem, kui praegune mootor, mistap tuleb hakata ka esivedrudega tegelema.

Kui ehitama hakata, siis tuleb osta liikuv doonor, tõsta sealt üle kogu vajalik ja peale projekti edukalt sõitvaks tunnistamist realiseerida KK-s. Või jätta naise rõõmuks aeda "kaunistama"...Paranoid


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - marauder - 04-06-2012 02:33 PM

Ei minu silmis see auto pole ikka diislimasin. Ise mötlesin samtui sama vöi siis 3.0 mootori peale (M103 siis vist). Reddog ja v6sa rääkige hindadest Eusa_angel


RE: Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder - Rainer5 - 30-12-2012 07:39 PM

Väga ilus masin, mis sest, et roosteviirus kallal. Sama mudel oli ka kunagi müügis 400 euroga, mõtlesin, et ostan ära, aga kahjuks jäi plaan katki :P