Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Avarii Sakus! - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Avarii Sakus! (/showthread.php?tid=2070)



Avarii Sakus! - Eric - 13-07-2006

http://www.rahvafoto.ee/u2/index.php?mod=pic&id=609


RE: Avarii Sakus! - Karl - 13-07-2006

Jutt ka juurde,julm....

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/article.php?id=13316524

Inimeste kommentaarid ei kannata küll mingit kriitikat.UZI


RE: Avarii Sakus! - roman - 13-07-2006

Kohutav ikka milliseid inimesi meil teedel liiklevad, tänu jumalale et kedagi teist endaga kaasa ei viinud. Panin tähele et juhi turvapadi pole ka avanenud, huvitav miks?


RE: Avarii Sakus! - Karl - 13-07-2006

roman Kirjutas:Kohutav ikka milliseid inimesi meil teedel liiklevad, tänu jumalale et kedagi teist endaga kaasa ei viinud. Panin tähele et juhi turvapadi pole ka avanenud, huvitav miks?

Turvapatja asja eile Marekiga MSN-is arutasime ka,tont seda teab.
Meibi auto enne mingi laksu saanud (uudistes öeldud uus BMW suhteline mõiste) ja patja polnud enam.


RE: Avarii Sakus! - h2x0r - 13-07-2006

roman Kirjutas:Kohutav ikka milliseid inimesi meil teedel liiklevad, tänu jumalale et kedagi teist endaga kaasa ei viinud.

Antud artikli põhjal on suht meelevaldne teha järeldusi bemmi juhi loomu kohta. Kuna kiirust ei ole öeldud. Kui rekka ja bemm oleks mõlemad sõitnud ka 100 kmph, siis oleks ikkagi laks olnud bemmi jaoks igaljuhul destruktiivne, ning vastasuuna vööndisse võib kalduda mis iganes põhjusel, alustades teele huppanud kassist, kuni kurat teab milleni välja.

Ma ei väida siinkohal, et bemmijuht oli normaalne liikleja, kuid ma hoiduksin sedalaadi põhjapanevate järelduste tegemisest.


RE: Avarii Sakus! - marek - 13-07-2006

ahh pask jutt, et 230km/h... pakun, et mingi 150 oli kuskil, lisaks veel see et rekka tuli ka ilmselt kuskil 90-100km/h vastu ja oligi "korras". pealegi kellaploki osa ju terve ja normaalsetel autodel ei kiilugi spido kinni. selle tee peal ei ole võimalik nii kiiresti sõita! ma arvan, et oli möödasõitu lõpetamas või midagi, meibi läks kumm katki, või sai infarkti või midagi...

juhiks tähelepanu ka sellele, et need pildid on tehtud ju pärast auto lahti lõikamist... ja mõelge palju kaalub rekka ja palju kaalub see pemm... mõttetu krdi lahmine käib jälle, iga rullnokk ikka sellist autot ei osta...

aga see turvapadja teema on küll kahtlane... samas tegu ka 3a vana autoga(mitte uuega nagu meedias räägitud), seega vabalt võib padi puududa või midagi, muud padjad on nagu lahti tulnud ikka...


RE: Avarii Sakus! - v6sa - 14-07-2006

Avariist mitte midagi teades, aga seda viadukti paar korda nädalas läbides mõned mõtted...

Esiteks on mul hea meel, et kodanik valis itsari toimepanemiseks veaomasina, mitte lapsi vedava väikebussi. Kalev võiks kommenteerida, kuidas oleks asi lõppenud, kui vastutulijaks oleks olnud 20-kohaline väikebuss... Neid liigub meie teedel päris palju... Rääkimata noorest perest, kes sõidab randa oma klonksvaagen passaadiga...

Kahju muidugi, et täies elujõus mees nii lollil moel surma sai. Aga samas hea, et süütuid kaasa ei võtnud.

Turvapadja puudumist ei imestaks üldse. Padi avaneb tegelikult ju üsna väikese kõksu korral, kui see tuleb "sobivasse" kohta. Mõned kuud tagasi nägin, kuidas miskine uuem Volvo sõitis parkimisel eraldustoru otsa esistangega. Ja padi lendas lahti - tõenäoliselt sai siis andurile pihta. Seega võib kolmeaastasel masinal padi vabalt puududa. Eriti meie kindlustuste remondikalkulatsioone vaadates...

Marekil on õigus, et 235 km/h on mingi liialdus. Või oligi see avarii põhjuseks... Teekate seal ei kannata eriti kriitikat, lisaks ülilühikesed kiirendus- ja aeglustusrajad mahapööretel Männiku teele. Olen seal korduvalt pidanud pikalt ootama enne, kui saan teele üles välja keerata. Kiirendusrada lihtsalt ei võimalda alamõõdulise mootoriga rahvaautoga seal maanteekiirust saavutada... Ja kui nüüd mingi idioot tuleb kõvasti kiirust ületades ja mina arvestan meil lubatud sõidukiirustega, siis ongi õnnetuse võimalus enam, kui selge.

On minulegi käinud nii, et vaatan - tuleb. Aga kaugelt. Kiirendan, kolvid on peeglist juba näha ja spidomeeter näitab 90+. Mõtlen, et näe, jõudsingi eest ära. Aga samal hetkel kiilub idoot ennast minu ja vastutulija vahelt läbi... Ja küsimus pole mitte selles, et mina eest ära ei oleks jõudnud, vaid tema kiiruses. Hommikul ja õhtul näeb Tallinna ringteel neid kaskadööre ikka liiga palju.

Andku rekkamehed mulle andeks, aga ma soovin igale sellisele mõttetule kiilujale killustikukoormaga rekkat vastu. Lapsi vedava väikebussi asemel...


RE: Avarii Sakus! - Andres65 - 14-07-2006

v6sa Kirjutas:On minulegi käinud nii, et vaatan - tuleb. Aga kaugelt. Kiirendan, kolvid on peeglist juba näha ja spidomeeter näitab 90+. Mõtlen, et näe, jõudsingi eest ära. Aga samal hetkel kiilub idoot ennast minu ja vastutulija vahelt läbi...

Tundub, et tänapäeva autokoolides õpetatakse sellistes situatsioonides pidurdamise asemel gaasipedaal+signaalinupp kooslust kasutama...


RE: Avarii Sakus! - v6sa - 14-07-2006

Ei, küsimus pole selles, et mina ei jõua eest ära. Minu kiirus on möödasõidu toimumisel juba ÜLE 90 (ja seda tegelikult, oma autode spidomeetri viga ma tean!). Vend lihtsalt vajutab kalanäoga minu ja vastutulija vahelt läbi... Süüdimatult.


RE: Avarii Sakus! - Mony - 14-07-2006

"Üks Sädet tundnud inimene teab, et enamasti eelistanud ärimees siiski kihutada 150 km/h piirimail."

http://www.sloleht.ee/2006/07/14/uudised/201636/


RE: Avarii Sakus! - Andres65 - 14-07-2006

v6sa Kirjutas:Ei, küsimus pole selles, et mina ei jõua eest ära. Minu kiirus on möödasõidu toimumisel juba ÜLE 90 (ja seda tegelikult, oma autode spidomeetri viga ma tean!). Vend lihtsalt vajutab kalanäoga minu ja vastutulija vahelt läbi... Süüdimatult.

Nu aga mida Sa siis koperdad oma 90-ga jalus UZI Mul on viimasel ajal olnud korduvalt tahtmine "ojapetsistuda", kui Kadaka puiesteel 40-45km/h sõites mingi jobu taga signaalitab ja tulesid vilgutab, kui mööda ei saa, et mida sa loll siin venid jalus.