Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 E420 ja E500 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W124 E420 ja E500 (/showthread.php?tid=20067)



W124 E420 ja E500 - Veiko66 - 27-09-2010

Tere!

Sooviks rohkem infi nende ka auto erinevuse suhtes. W124
E420 ja E500. Kui palju need autod on erinevad ja kumba võiks eelistada
ostul.


RE: W124 E420 ja E500 - hents99 - 27-09-2010

Väga erinevad. 420 on tava W124, nagu kõik teisedki, vahe selles, et on V8 mootoriga varustatud.

500 on juba miskit erilist, laiem kere, Porsche tehases koostatud jne.
Haruldasem ja vähemalt 2x kallim, kui mistahes muu W124.

Martiini (foorumi kasutajanimi), oskab rohkem rääkida.


RE: W124 E420 ja E500 - cornah - 02-10-2010

hents, sellega paned ikka väga mööda, et E420 on tava W124. Ma alguses arvasin sama.


RE: W124 E420 ja E500 - hents99 - 02-10-2010

(02-10-2010, 08:51 PM)cornah Kirjutas: hents, sellega paned ikka väga mööda, et E420 on tava W124. Ma alguses arvasin sama.

Valgusta siis Icon_smile Mina ja ka teema algataja tahaksime teada.
Nii on lihtsalt silma jäänud, netiavarustest või nii.

Karli vana 420 pealt sai väheke uuritud. Salong nagu tavalisel, kere tavaline kitsas, pidurid tavalised, differ peaks isegi nagu tavalisel (3 kinnitusega flants) olema.


RE: W124 E420 ja E500 - Karl - 02-10-2010

Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.


RE: W124 E420 ja E500 - hents99 - 02-10-2010

(02-10-2010, 10:31 PM)Karl Kirjutas: Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.

Ok, vist isegi uuematel 420 on suuremad pidurid, nagu 500`stel.
E500 ja 600SL mudelitel peaks samad pidurid olema?

Vanematel on siiski tavalised W124 pidurid. Mitte diislite omad, aga just 24V mootoritega varustatud neljadel.

Aga huvitaks ikkagi, mis on erilist E420`l. St kas 420 on pigem sarnasem 500`ga või tavaneljaga.


RE: W124 E420 ja E500 - indrek - 02-10-2010

(02-10-2010, 10:31 PM)Karl Kirjutas: Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.

E320 le ka ei lähe


RE: W124 E420 ja E500 - Karl - 02-10-2010

(02-10-2010, 11:00 PM)indrek Kirjutas:
(02-10-2010, 10:31 PM)Karl Kirjutas: Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.

E320 le ka ei lähe

E300 24V ka vist, Marekil oli nagu selline.


RE: W124 E420 ja E500 - hents99 - 02-10-2010

Jep, vaatasin veidi pidurikatalooge. Kuni 1993 ehk 420E`l on 294mm diameetriga ketast 320E`l ka 294mm.

1993 ja üles E420 ja E500 320mm diameetriga ketast.

Siiski on E420 suuremad pidurid kui "tavaneljal".


Kas taga on ventileeritav ketas nagu tavaneljal (minu omal on vähemalt) ? Eusa_whistle

Aga paluks siis konkreetsemaid fakte, mispärast on 420 tavaneljast veel erinev ja kohe päris palju erinev nagu cornah mainis.


RE: W124 E420 ja E500 - cornah - 02-10-2010

Plekkvelg ja alla 16" valuvelg tõesti ei lähe jah. Veermik on täiesti erinev tava 124st. Hinnad on ka muidugi nii, et igale jupile pane 0 otsa. Sarniiri vahetad ainult koos õõtsaga, ja selle A osa letihind oli 6300.- tk. B osa 2500.- Esimesed amordid, 2700.- tk, tavalisel 124l 700.- tk jne jne. Aga asi on veel selles, et mul on Sportline. Ma ei tea kas tavaline E420 on veel erinev, aga vedrud on Sportlinel igatahes palju madalamad. Ja mis veel, laiem on kui tavaline 124. Mu autoga kaasas on raamat, kus on kõik ilusti võrreldud teiste 124 bensukatega. 2 nädala pärast saan koju, siis võin teile veel neid erinevusi ette lugeda. Käigukast on ka sama, mis E500-l ja bensupaak on 90 liitrit.
Aga hents, väga hea küsimus, kas ta on pigem sarnane E500le või tava 124le. Ma jubedalt tahaks võrrelda oma auto veermiku E500ga. Mis seal siis nii veel teisiti on? Sisu on nagu sama, mul on ka neljakohaline nagu peab. Niiet kutsun üles, kel E500 on, ajame kõrvuti kanali peale ja vaatame üle Smile


RE: W124 E420 ja E500 - martiini - 11-10-2010

E500 veermik = R129.
Sellepärast ta ongi 4cm. laiem tava W124-jast.
Esimesed õõtsad on E500/420/320 Sportline-l samad, šarniiri ei saa vahetada.
Amordid on individuaalsed, ees oli 4000+ taga 10 000+ tk.
Pidurid on al. facelift(08/1993) SL600 omad, R129 koodiga, ees erineva suunaga. Taga ventileeritavad.

E420 on tehase sõnul "härrasmehe maanteeauto". Differ on kiirem-2,65 vs. E500 2,82.

Hents, universaalil ongi taga kettad 2mm paksemad, kui sedaanil.