Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas (/showthread.php?tid=19464)



K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas - laskarpoiss - 08-08-2010

Autoks siis W126 500SE 89a. 5,0L V8 Bensiin. Küsin sellise küsimuse siis, et mis asi võib esisillas nagiseda, nagu täiesti kuiv oleks, ja seda ainult ühelt poolt, teine pool on vakka. aga kuiva ilmaga hakkab juba närvidele käima se kigin ja nagin. Esisild muidu ei kolise ja ei loksu. Hommikuti on täiesti vakka, aga kui mingi maa ära sõidan ja väljas soojemaks läheb siis hakkab jälle pihta.
Ja teine küsimus radika kohta, et radiaator on eest ülevalt servast lapitud (Vana omanik) sealt pritsib vaikselt kuuma mootoriga, aga kui keerasin paisupaagi korgi mingisse teise asendisse, nagu pool lahti, siis enam ei võta survet sisse ja ei pritsi sealt, kas tohib nii sõita et se kork on nagu esimeses asendis. Milleks on üldse paisupaagi korgil kaks asendit? Samas otsin ka uut radikat omale.


RE: K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas - Timot - 23-08-2010

Tea, kas sama mure, kuid suvel, kuiva ilmaga paremalt poolt kigises, märjaga mitte. Seega ilmselt puksid (õõtsa?). Praegu ei kigise. Peagi silda laskma teha, laseb üle vaadata.


RE: K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas - v6sa - 24-08-2010

Kõige tavalisem kägiseja on šarniir. Tema liigub ka paigal seistes rooli keerates, muud puksid on siis vait. Sõites võib küll iga puks häält teha. Ning v8 mootoritega isenditel on pikitoe tagumine padi omakorda kahe kummipuksi peal, mitte otse kere küljes. Ka need elavad mingil määral sõites...

Radika korgil on enamasti kaks asendit. Teine (surveta) asend on hea ka selleks puhuks, kui loll kasutaja kuuma mootoriga seda punni maha hakkab katkuma. Siis kõrbevad ainult näpud, mitte ei küpse pealtlennanud korgi alt pääsenud kuumaveejoas kogu silmnägu.
Selliselt pihkuva radikaga kulgeda ju võib, kui temperatuuril silm peal hoida (ja jälgida, et rihmadele vedelikku ei satuks). Kuid üldiselt peaks jahutussüsteemis ikka ettenähtud surve olema.


RE: K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas - taaviw126 - 24-08-2010

Igaksjuhuks võid pendelhoova tugipuksi ka kontrollida kuigi ei ole krigisevaga ise kokku puutunud. Uus radikas vedeles isikul kes esineb foorumis nimega ralak. Võta temaga ühendust, ehk on veel alles.


RE: K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas - secman - 24-08-2010

Minu secil krudises alumine šarniir, pidavat see silikoonpuksidel olema, mis lihtsalt ära kuivavad aastate jooksul. Panin süstlaga silikoonõli läbi tolmukatte ja krigin kadus.
See on küll ajutine lahendus kuid mul vaikib juba 3 aastat.