Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
"cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile (/showthread.php?tid=1930)



"cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - Andres - 21-06-2006

http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_S500.html
http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html

kes elektroonikaga vähe rohkem kursis on võiks tüki ära teha ja ma meeleldi laseks ka endal teha Smile


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - marek - 21-06-2006

Andres Kirjutas:http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_S500.html
http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html

kes elektroonikaga vähe rohkem kursis on võiks tüki ära teha ja ma meeleldi laseks ka endal teha Smile

nohh köki möki ju, puust ette ja punaseks tehtud Smile

kogu trikk on siin:
[Pilt: CTS_Mod.jpg]


soovitaks kõigile M104 mootoritele seda...


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - h2x0r - 21-06-2006

PS: Ärge unustage talvel seda takistit ära koristada.


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - Heinar - 21-06-2006

Kõigest üks takisti, kah elektroonika :biggrin:


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - 92S500 - 21-06-2006

Ta võib ka talveks ju peale jääda, sest tööle hakkab ta ju 90+ kraadidel, kui mootor seda ei saavuta siis vendid ka tööle ei lähe...
Süsteemi iseenesest suht kerge isegi lahendada, üks takisti ja valmis.


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - h2x0r - 22-06-2006

92S500 Kirjutas:Ta võib ka talveks ju peale jääda, sest tööle hakkab ta ju 90+ kraadidel, kui mootor seda ei saavuta siis vendid ka tööle ei lähe...
Süsteemi iseenesest suht kerge isegi lahendada, üks takisti ja valmis.

Talvel on ikka väga suur vahe, kas mootor on 90 kraadi, või 100 kraadi, eriti kui väljas on -25 kraadi. Diislimehed teavad rääkida Wink


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - marek - 22-06-2006

miuke diisel see -25ga 100kraadi peal käib?(seinast plokisoojendusega? garaazis?) hea kui need üldse käima lähevad... Smile


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - Andres - 22-06-2006

hehehe.. talvel külmaga mul ei tulnud üldse viskosiduriga ventki järgi. mis neist elektriventidest veel rääkida Smile hr tr22nsmees arvas ka, et tema cl500 läeb mahakandmisele kui nägi kuhu temp läheb. ma siis seletasin miks ta soojaks läheb ja millest siis mootor loiuks läheb (x kraadi mootori temperatuuri tõusu = y kraadi nuka asendit laisemaks)


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - marek - 22-06-2006

kui ma nüüd õigesti mäletan m104 õhuvõttu, siis seal oleks mõtekas originaal kopsik minema visata ja koonusfilter otsa. kollektori poole vahesein vahele. või sisi üldse teha tiiva sisse "lõpused" nagu fööniga disladel. kuskil netis nägin kuda oli turbod vahele visatud ja siis oli päris hea lahendus tehtud.

ise asi kuda selle originaal paneeli hind on võrreldes ntx pestavaga jne.


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - h2x0r - 22-06-2006

marek Kirjutas:miuke diisel see -25ga 100kraadi peal käib?(seinast plokisoojendusega? garaazis?) hea kui need üldse käima lähevad... Smile

Ei käigi, aga unistad, et käiks, selles on point.


RE: "cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile - Andres - 22-06-2006

point on siiski selles, et minul, vastupidiselt Marekile, on AMS. St et õhukulumõõtja sureb ära koonuse peale. aga väga loll süsteem on tõesti. über...