Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
pöörded kõrgel 300d w124 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: pöörded kõrgel 300d w124 (/showthread.php?tid=17061)



pöörded kõrgel 300d w124 - Roheline124 - 17-02-2010

tere,probleem siis selles,et autol tühikäigul pöörded väga kõrged.kui kõrged,seda ma kahjuks öelda ei oska,kuna ka tahhokas streigib.auto siis 300d manuaal w124 1993a.järsku keegi teab,milles probleem ning kuidas pöördeid normi reguleerida saab?


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - Lahekas - 17-02-2010

Ma nüüd täpselt ei mäleta, kuidas need asjad seal kapoti all on. Isa 123el oli kunagi sama jama, 2.0d. Mina näpiks esimese asjana läbi kogu gaasihoovastiku, äkki kuskil on mõni vedru väsinud, mis ei tõmba hoovastiku maha tagasi tühikäigule vaid jätab selle kuhugi poole peale, et mootor pöördesse jääb.


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - v6sa - 17-02-2010

Siit ka hääl gaasihoovastikule. Ka gaasitross võib kinni jääda.

Muide, pumba hoova küljes peab olema tagastusvedru...


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - Roheline124 - 17-02-2010

hoovastik sai läbi näpitud,mootori pealt sai ka gaasitross lahti võetud ning näpuga see gaasijulla maha lükatud.tulemus null,pöörded ikkagi liiga kõrged.


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - Laur - 17-02-2010

Mille järgi sulle tundub, et pöörded liialt kõrged kui tahokas ei tööta?
R6 petab kõrvajärgi kuulates ära.
Lase ülevvatus punktis kontrollida kui tahokat korda ei saa. Peast ei mäleta täpset pöörete arvu, aga kusagil 650 peaks sooja mootori tühikäik olema.


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - Roheline124 - 18-02-2010

autol pöörded kuulates üle tuhande ning karjub tühikäigul.mul mersusid kaks,mõlemad 300d ning teine tiksub rahulikult tühikäigul 700 pöörde juures.järsku keegi teab,kus pumbast pöördeid regullida saab?


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - v6sa - 18-02-2010

Pumbast võivad pöörded paigast minna vaid siis, kui seda kas:
1) keeratakse etteannet juurde;
2) regulaatoris on midagi purunenud.

Kas on pumpa viimasel ajal näpitud?

Kui jah, siis tuleb tühikäigu kruvist tõepoolest maha keerata. Kui soomet mõikad, vaata mese.fi Mekka-st, seal on piltidega juhend.

Tegelikult peaks selle juhendi ää tõlkima...


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - Laur - 18-02-2010

300D hoitakse tühikäiku elektriliselt, kui sul tahokaga jama siis pole midagi imestada, et tühikäik pole õige.
Milleks kõik üritavad ravida "haigust" ennast mitte selle põhjustajat?
Tõmba pumbalt pistik lahti, kas siis pöörded langevad? Peaks kukkuma kusagile 500 kanti.


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - Roheline124 - 18-02-2010

kas see on selline kaheotsaline pistik?auto sai soetatud suht hiljuti ning eelmine omanik väitis,et kõrged pöörded seotud sellega,et tehti mootorivahetus 2.0dIcon_arrow3.0d ning hoovastik vale,mis muidugi ilmselgelt polnud nii.lisana oli autol küljes veel selline aretis,mis käis sigaretisüütajasse ning tõstis mootori pöördeid veelgi.aga proovin igaljuhul selle pistiku lahti ühendada.aitäh vastajatele.


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - urkky - 16-03-2010

(18-02-2010, 12:12 PM)v6sa Kirjutas: Pumbast võivad pöörded paigast minna vaid siis, kui seda kas:
1) keeratakse etteannet juurde;
2) regulaatoris on midagi purunenud.

Kas on pumpa viimasel ajal näpitud?

Kui jah, siis tuleb tühikäigu kruvist tõepoolest maha keerata. Kui soomet mõikad, vaata mese.fi Mekka-st, seal on piltidega juhend.

Tegelikult peaks selle juhendi ää tõlkima...

Tere,

kui suurt tüli ei tee siis võiksid lingi panna sellele juhendile.


Erkki


RE: pöörded kõrgel 300d w124 - v6sa - 16-03-2010

Hm, see ilusate fotodega juhend on muutunud oluliselt vähematraktiivseks...
Siin see on:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=MW-pumpun_sy%C3%B6t%C3%B6n_s%C3%A4%C3%A4t%C3%B6

Vaatame, kas foorumiteema kah leian...