Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K W124 puhuriavad - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: K W124 puhuriavad (/showthread.php?tid=16729)



K W124 puhuriavad - BlackLady - 25-01-2010

Autoks 260E 1988.a.
Kuidas saada uuesti põlema külgmiste puhuriavade lülitid põlema(need rullid, kust keerata klapp kas kinni või lahti). Sest mul põleb ainult keskmise puhuriava oma. Lugesin, et kõik peavad põlema.
Nimelt, kuidas, see teema/süsteem sealt kätte saada, et pirn vahetada???

Tänan ette!!!!


RE: K W124 puhuriavad - anto123 - 25-01-2010

kõrval istu ja poolt pääseb ligi kinda laeka eemaldamisega, siis näeb juba juhet ja pirni.
juhipoolt peab ära kiskuma armatuuri alt katte. siis näeb juhet jne...
aa kõrval istuja poolsel on vaja kätte saada kindalaeka sisu!!
sab ja kinda laeka aluse eemaldades ligi kuid see nati keerulisem!!


RE: K W124 puhuriavad - twistedone - 25-01-2010

Minu arust peaks olema lihtsam meetod selleks...nimelt puhuriava võre taga on neli naga (vist oli nurkades), mille taga on puhuriava kinni ning neid natuke liigutades saad puhuriava kätte ja nii on lihtsam vahetada pirni, vähemalt mina tegin enda w124 niimoodi. Natuke halb seletus mul aga keegi targem võib pikema jutu kirjutada.


RE: K W124 puhuriavad - taanneell - 26-01-2010

Tahtsin kah ned vahetada, aga ei saanud neid kätte. Üritasin nendest nagadest liigutada, aga ei midagi. Siis arvasingi , et tuleb kindalaegas jm eemaldada. Kuna aga tol korral oli jube kiire siis jäid need vahetamatta.


RE: K W124 puhuriavad - v6sa - 26-01-2010

Heh, neljal on lihtne - puhurivõre avast paistavad neli kõrvakest. Need tuleb sissepoole tõmmata. Selleks sobib hästi kolmetolline nael (on paraja läbimõõduga ja otsast terav).

Kui kõik 4 on varrastega sissepoole tõmmatud, siis tuleb sikutada. Kuigi võre on üsna tihkelt pesas, ei tasuks väga kangutada - võib võre ää lõhkuda.

Kindalaeka sisu on tunduvalt ebamugavam lammutada.

Kui naelu pole, kõlbab suvaline ~3 mm läbimõõduga varras, mille ots on viltune. Puur, kipsikruvi, küüneviil...


RE: K W124 puhuriavad - Allarr - 26-01-2010

Need puhuriavad on seal nende nelja metallist nagaga kinni. Igal on neid neli tükki. Need painutad eemale ning siis peaks ta sul teoreetiliselt liikuma hakkama. Kui neid pole varem eemaldatud, siis võivad vähe kinni olla, kuid vähe kannatust ja saad nad kätte sealt ilusti. Naasklid on minu arvates küllaltki hea valik, kuid saab hakkama iga asjaga, millel ots piisavalt peenike, et selle naga auku mahuks. Juhi poolsel tegin nii: võtsin kaks naasklit ning surasin nad siis kumbki vasakpoolsete nagade aukudesse(üks üleval, üks all). Painutasin nagad eemale ühe käega ning teisega proovisin seda võret sikutada niipalju välja poole, et need nagad enam ei lukustuks sinna armatuuri serva taha. Kui võre enam välja poole ei tulnud, siis võtsin naasklid nagadest välja ning asetasin teistesse nagadesse need. Samal ajal tuleb teise käega ikka seda võret kinni hoida, sest ta ju pinge all ning kui lahti lasta, võib see oma kohale tagasi minna. Nüüd painutad need teised kaks naga ka oma kohalt välja ja ta peakski sul käes olema. Suhteliselt tore sõnapudru tuli siia, kuid niiviisi talitades peaksid hakkama saama. Naasklite asemel võid kasutada ka muid sobivadi esemeid, kuid naasklid tundusid minule kõige parem valik, et mitte rikkuda värvi ning polsterdust.


RE: K W124 puhuriavad - Laur - 26-01-2010

Kui vendi toru lahti tuleb, ära siis unusta seda korralikult kinnitada uuesti.


RE: K W124 puhuriavad - BlackLady - 26-01-2010

Tänan väga, väga hästi sain pildi ette, kuidas toimetada. Icon_smile