Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast (/showthread.php?tid=16492)



W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - ferdinand - 12-01-2010

Järjekordne häda- nimelt otsustas välistemperatuuri näidik toru hargile panna. Displei on korras kuna samale kohale kus välistemperatuuri näit peaks olema oskab ta ntx veateateid kuvada.
Siit siis küsimus: kas temperatuuri näidiku jaoks on eraldi plokk ning kus selline asi paikneda võiks? Igaks juhuks kontrollisin üle ka kaitsmed, kuigi kõik muu töötab.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - Laur - 12-01-2010

Vahetasin just 99a autol, maksis umbes 300 raha ja asub vasaku udutule kõrval. Mul jäi küll display tööle, näitas ainult valet temperatuuri.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - m20b20 - 12-01-2010

minul pani vahepeal pistik hullu siis kadus ära mõneks päevaks või näitas suvalisi temp näite Big Grin


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - ferdinand - 13-01-2010

Kui temp. andur üldse küljest lahti ühendada siis peaks ju mingi x näit siiski ees olema? Või eksin?

Kas keegi oskab juhendada kuidas kelladeploki armatuurist kätte saab? Kuna ühtegi kruvi otseselt ei paista siis ei oska esimese hooga kusagilt lammutama hakata.
Tänud!


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - virgo - 13-01-2010

ferdinand Kirjutas:Kui temp. andur üldse küljest lahti ühendada siis peaks ju mingi x näit siiski ees olema? Või eksin?

Kas keegi oskab juhendada kuidas kelladeploki armatuurist kätte saab? Kuna ühtegi kruvi otseselt ei paista siis ei oska esimese hooga kusagilt lammutama hakata.
Tänud!

http://www.youtube.com/watch?v=vyBW4XsKkNA

Sinu autol käib see välja samuti. Küll aga ma ei usu, et sul kellade tagant midagi otsida vaja on...


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - m20b20 - 13-01-2010

Kui andur taga ei ole või ei saa signaali siis armatuuris ei näita midagi, isegi x numbreid mitte. Kellad käivad spets kahvliga välja, kuid seda ei ole vaja teha. Vaata andur üle, ega ei ole pistik märg-klemmid oksüdeerunud. Andur siis Vasaku udutule kõrval, kuid ligi pääseb nii et põhjakate alt ära või siis udutule luugist(kattel on luuk) saad kuidagi jebida kuid ei ole kõige mugavam.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - ferdinand - 13-01-2010

Tänud!
Millegipärast arvasin, et temp. näitu tehakse kelladeplokis ja kuna paar valgustuse pirni ka vahetust vajas siis otsustasin vaadata. Selgus jh, et andur ikkagi vigane, vahepeal mudides tuli korraks mingi pilt ette. Ise oletasin, et vigase anduriga peaks vastavalt kas minimaalset või maksimaalset näitu kuvama.
Anduri ühenduskohani ma igatahes ei jõudnudki, tundub, et andur ilgelt pika juhtme otsas ja ühenduskoht vist kusagil abs pumba all piirkonnas või veel kaugemal, kuhu normaalselt ligi ei pääse. Stange sees auk ka nii väike, et ega sealt mingi pistik läbi ei mahukski- vähemalt esmasel vaatlusel jäi sihuke mulje.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - ferdinand - 14-01-2010

Nonii. Hakkasin siis mina temperatuurianduri juhet pidi pistikut otsima, roomasin natuke ning kompisin küünarnukini kapotiall, eemaldasin ka esitule ja mis mina avastasin-Icon_eek juhe suubus sujuvalt juhtmekimpu, st ei olegi anduril pistikut vahel? Korra tekkis ka kahtlus, et pistik on kohe anduri juures, kuid lähemal lammutamisel sealt miskit ei hargne ja tundub, et anduripoolne ots on ühtse kummimassi sisse valatud. Kas on tegemist mingisuguse insenertehnilise jamaga või mismoodi peaks asjale üleüldse lähenema? Olen ma ehk midagi kahe silma vahele jätnud või millestki valesti aru saanud? Kui pikk juhe ja missugune pistik müügil oleval anduril järgi on?


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - teritaja - 14-01-2010

esimestel mudelitel oli jah andur koos juhtmega ühte ehitatud, esinduses maksis selline andur üle 700.-.
endal oli ka üllatus suur kui vin koodi järgi sai andur tellitud aga vahetamisel selgus et pistikut polegi. kui ise osav oled siis on võimalik esindusest pistik osta (alla saja krooni) või siis lammutusest sebida ning sinna juhtmele see otsa joota.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - ferdinand - 14-01-2010

teritaja Kirjutas:esimestel mudelitel oli jah andur koos juhtmega ühte ehitatud,
On ikka lahendusIcon_eek esitule pirn võiks ka olla juhtmekimbuga kokku ehitatud.Icon_lol Vahetamine/jootmine/leiutamine pole mingi probleem, lihtsalt jahmatavad sihukesed lahendused auto juures mida ma seni olen kvaliteetseks pidanud, ausaltöeldes ei tule esimese hooga midagi võrreldavat meelde isegi saporoožetsi või tsitroeeni juures.

Kui nüüd kellelgi peaks auto lammutamisest kasutatud ja korras andur (ükskõik kas pistikuga või ilma) üle jääma siis võib mulle pakkuda.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - teritaja - 14-01-2010

ferdinand Kirjutas:
teritaja Kirjutas:esimestel mudelitel oli jah andur koos juhtmega ühte ehitatud,
On ikka lahendusIcon_eek esitule pirn võiks ka olla juhtmekimbuga kokku ehitatud.Icon_lol

kusjuures tuledega on veel selline pull, et tehase xenon laterna puhul pean mina xenon pirni vahetades tule maha võtma, teisi pirne on võimalik ilma maha kruttimata vahetada. ma tõesti ei tea miks mõtles Mercedes-Benz insener, et pirn tuleb 3 kruviga kinni kruvida.
aga on mulje jäänud, et '97 aasta koos smarkeyga on suhteliselt palju veidrusi lahendanud.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - Laur - 14-01-2010

Ei tule tuld maha võtta, just vahetasin. Meenutas küll tagumiku kaudu hammaste parandamist aga vahetatud sai.


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - ferdinand - 15-01-2010

Laur Kirjutas:Ei tule tuld maha võtta, just vahetasin. Meenutas küll tagumiku kaudu hammaste parandamist aga vahetatud sai.
Kui arvestada kui lihtsalt tuli küljest ära käib siis ilmselt on siiski mugavam tuli eemaldada. Üllatav on see, et välismaa insenöörid sihukesi lahendusi on produtseerinud. Natuke hvilosohveerides jõuan paratamatult mõttele, et miks ei pea süüteküünalde vahetamiseks plokikaant maha võtma või ntx odomeetri näidu nullimiseks tõstma autost välja istmed, eemaldama põhjamati ja armatuuri.Icon_smile


RE: W210'97 välistemperatuurinäidik lakkas töötamast - Laur - 15-01-2010

Kas facelift järgsel käivad tuled sama lihtsalt ära? mulle tundus, et mingid kinnitused jäävad stange serva alla?
Mõndadel mikimaa V6 mootoriga bussidel tuleb igasugu ime trikke teha, et vahetada salongi poolseid süüteküünlaid ja Mazda 6 tulebki tuli maha võtta pirni vahetuseks.