Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
124 salongi vent. avade valgustuse taastamine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: 124 salongi vent. avade valgustuse taastamine (/showthread.php?tid=1575)



124 salongi vent. avade valgustuse taastamine - võsakunn - 08-05-2006

kuidas nimetatud pirnide vahetus käib? kust poolt lähenema peaks?
praegu keskmine vaid põleb, kuid tahaks kõiki saada särama.
veel oleks tarvis vahetada aut.kasti kangi juures olevad pirnid, et näeks ka pimedas tagumine käik sisse pannaCool. kuidas läheneda?


RE: 124 salongi vent. avade valgustuse taastamine - Laur - 08-05-2006

vendi võre seespool nurkades on "jublakad" need saad näiteks väikese kruvikaga kangutada ,saad võre kätte ja edasi juba lihtne.
Automaatkasti pirnide vhetuse kogemus kahjuks puudub.Confusedad:


RE: 124 salongi vent. avade valgustuse taastamine - v6sa - 09-05-2006

Ventilatsioonirestid saab kõige valutumalt kätte 4mm läbimõõduga naelu kasutades. Need tuleb lükata neljast nurgast võre vahelt paistvate lukustuskõrvade avadesse. Kruvikas peab olema kitsa otsaga, et resti lukustuskõrva avadesse mahtuda. Pirni pesa on juhtme otsas, mis pole just kõige pikem...

Kasuta ikka poolevatist pirni, siis ei hakka rullid sulama...

Käiguindikaatori valgustus pidavat tulema konsoolivalgustusest kiudu pidi. Konsoolivalgustuse kohta oli siin kunagi pikk jutt. Täpselt ei mäleta ja otsima ei viitsi hakata. Otsinguga peaks leidma...


RE: 124 salongi vent. avade valgustuse taastamine - Sm. Västrik - 17-07-2006

Kodanikud, 124 autokasti valgustus kindlasti kiuga olla ei tohiks.

Ise vahetasin seal pirni ja see oli täpselt sama mis soojenduse valgustuselgi.

Midagi keerulist pole. Tagant otsast keskkonsooli puitliistu kruvid lahti, kasti ümbert plastikvõru ettevaatlikult kruvikeeraja ja pehme kanga abil ära, süda kõvaks ja konsool tagaservast alustades jõuliselt, kuid ettevaatlikult (mõrade oht) üles (el.peegli lüliti hoiab kõige kõvemini kinni tavaliselt).

Seejärel leiad kruvid, mis hoiavad kinni juba käigukasti ümber olevat plastikut, kuid seal on kõik väga lihtne ja loogiline.

Jõudu tööle, ja tõesti - poolevatine pirn on ainus mõeldav lahendus.
Ühel mu autol oli eelmine omanik terve soojenduse valgustuse täiesti ära sulatada suutnud 1,2 W pirnidega.

Tervitades,
Tauno