Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Rihma pinguti amort - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Rihma pinguti amort (/showthread.php?tid=13531)



Rihma pinguti amort - dieselpowerr - 07-07-2009

Auto on MB C 250 TD 1998. Palun kes saab aidata. Kes on ise vahetanud rihma pinguti amorti?
Tundub nii lihtne aga olemas oma nippid. Ülemine polt käib lahti ei ole probleemi, aga alumine käib lahti ja välja ei tule, kuna teda segab ventika ratas. Proovisin ventika lahti keerata (vasak kere) - ei saa, kaks võtmed puruks üks kõver. On mõte pinguti üldse ära võtta selleks tuleb osta suur võti (täht kujuga). Palun aitage kellel on kogemus, arvan et ühte polti pärast ei pea raadikat lahti võtma.Retard


RE: Rihma pinguti amort - hents99 - 07-07-2009

Kindel, et vasakkeere?


RE: Rihma pinguti amort - dieselpowerr - 07-07-2009

99,9% kindel, et vasak keere - lugesin raamatus.


RE: Rihma pinguti amort - halter - 07-07-2009

Ventikal on siseimne kuuskant ja õige keermega. 10 lehtvõtmega saab ventika rinhaseibi niipalju lahti lasta 4 polti. Seib läheb eest ära (need neli polti ei tule täica välja, kuid piisavalt et seib saaks liikuda ettepoole ja vabastab poldile vajalikud mm-d). Amordi polt ei tule küll täica välja, kuid piisavalt, et amordi saab sealt nn. hambast kätte. Kui saad ventika koos siduriga maha, siis eriti lihtne ja sa saad seibi eest kätte.


RE: Rihma pinguti amort - dieselpowerr - 09-07-2009

Lõpuks tegin ise kuuskant võti ratta poltist 17 ja keerasin terve pinguti lahti. Vahetasin ammorti ja õlitasin pinguti, panin kõik kokku tagasi. Panin mootor käima - vaikus , enem ei kolise. Olen rahul tehtud tööga, kõikidele aitah abi est.