Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: 124 el. katuseluugi mehaaniline avamine (/showthread.php?tid=1110)



124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - udupump - 17-03-2006

probleem siis selles ,et ei saa kuidagi moodi katuseluuki lahti. mootor töötab ja trossid liiguvad, kuid luuk on suletud asendis. tundub nagu olex mingi siin või midagi taolist lahti murdund, sest parempoolne luugi serv vajub aegajalt alla ja on vaja käega ülesse lükata. kuidas ma saaksin selle luugi aluse laepolstri sealt eest ära?


RE: 124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - Ott - 12-08-2006

Mul on täpselt sama asi, vanaisa kes auto mulle kinkis ütles, et seal üks varras läks katki, parandama tema ei hakanud, ma ise tahaks asja üle vaadata ikka.


RE: 124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - Rolz - 12-08-2006

Polstri saab viisakalt kätte siis, kui laak lahti on, mudu võid ära lõhkuda kas katusepolstri või luugipolstri...

Mehaanline avamine- pgassist, eemalda vasakpoolne küljepolster, seal all näed mootorit, seal peal on selline punane plastmasspunn, kuhu läheb 21 nr padrun/võti peale, seda keerates, saab luuki avada, sulgeda...
Kui selle plastiku eemaldad, siis seal on on mutter, see on luugi mootori nn sidrur, kui mootor ringi käib ja luuuki kaasa ei vea, võib aidata selle pingutamisest...


RE: 124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - Rolz - 12-08-2006

Ja kui luuk lahti on, võta polstri otsast kinni, tümba allapoole, kuni tüüblitest lahti tuleb, siis tõmba polster ette ja katuselt vällja...


RE: 124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - Ott - 12-08-2006

Väga tänan, kohe homme proovion järele.


RE: 124 el. katuseluugi mehaaniline avamine - imre16 - 30-10-2006

Mul selline probleem, et katuseluugil pole polstrit ees. Olemas on, täitsa korralik, aga ära võetud. Luuki aga kuidagi lahti ei saa.
Lülitist mootor ringi ei käi, aga kui vedasime juhtmed aku pealt kohe mootorisse, sis mootor käib ringi, relee ka plõksub. Aga luuk ei liigu. Seega tekkis küsimus, et kui suur on tõenäosus, et tross on näiteks katksi? Ja kui luugi polstrit pole, siis kas sealt peaks ka tross näha olema siis? Katsun õhtuks pilte teha situatsioonist.

Põhjus, miks katuseluugi probleem nii esile tõusis, on see, et külmade ilmadega läheb luuk härma ja tekib kodents ja veel igasuguseid probleeme.